Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt het bij die incline fly/presses nog uit of je plat op de grond ligt (op een matrass) of helpt zo'n bankje echt op de een of andere manier?
http://images.helisports.net/kroon/bs236/kroon-bs236.jpg
Als je plat op de grond ligt duw je toch ook de dumbbells van je af? Welke spiergroep train je daar dan mee?![]()
:d:d:d:d:d:d:d
met een bankje kun je dieper zakken.
onderin de beweging word het meest de borst aangesproken en de bovenste gedeeltes word de schouders/triceps meer aangesproken.
en aangezien je op de grond of op je bed alleen het bovenste gedeelte doet zul je denk nu wel inzien waarom dat voor je chest niet het beste is.

ik ben die mong**l egt beu gezien, ik kan er geen 10 seconden meer naar luisteren of kijken
ik ben die mong**l egt beu gezien, ik kan er geen 10 seconden meer naar luisteren of kijken
Niet iedereen is even positief over de man in het filmpje, maar als je het filmpje had bekeken, dan bespreekt hij jou specifieke probleem wel.
Hij zegt dat wanneer je alleen je schouders of triceps voelt, maar niet je borst, dat dit gewoon betekend dat je borst sterker is dan de andere spiergroepen en dat je het daarom niet voelt. Gewoon vaker trainen en dan worden de andere spiergroepen sterker zodat je je borst wel gaat voelen.

Tuurlijk helpt dat t.o.v. van "bedpress" hehe.
Overigens incline is in een hoek tussen 0 en 90graden. Dus ik weet niet hoe je dat op de grond/bed voor elkaar wilt krijgen?
Dit is incline: (bovenkant borst)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maakt het bij die incline fly/presses nog uit of je plat op de grond ligt (op een matrass) of helpt zo'n bankje echt op de een of andere manier?
http://images.helisports.net/kroon/bs236/kroon-bs236.jpg
Deze foto is geen incline press voor borst, maar vooral voor schouders en misschien ergens 5% borst?
Bank moet nog een standje zakken, anders is tie te hoog.
Hoezo een hoek tussen de 0 en 90graden? Incline press 30 tot max 45 graden, niet hoger, want dat heeft geen nut voor de borst, je doet dan shoulder press.

Met de graden geef ik aan dat die (verstelbare) bankjes meestal in een hoek van 0 t/m 90 graden gaan.
Ik geef enkel het verschil aan tussen een incline en decline bankje
Je moet de posts die ik quote eens wat beter lezen dat voorkomt misvattingenMet de graden geef ik aan dat die (verstelbare) bankjes meestal in een hoek van 0 t/m 90 graden gaan.
Ik geef je wederom weer gelijk maar dat was niet wat ik bedoelde![]()
jup +1zodra je boven de 30gr gaat zitten nemen je schouders een groot deel van de belasting over.
Ik zit zelf meestal op 15gr.