XXL Nutrition

Borst + Triceps training Review

Kastel

Dutch Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hallo, kunnen jullie even mijn training van vandaag nakijken.

Ik train nooit met een vaste volgorde van oefeningen en schrijf ook geen gewichten op etc.. (met pen en papier zitten schrijven in gym is niet m'n ding, heb dit al geprobeerd en ik vind het gewoon niet fijn trainen zo)

Borst

Cable Fly

Dumbbell press

Peck Deck

Smith Benchpress

Triceps

Cable Pulldown

Smith close grip benchpress

Standing Dips

Triceps overhead extensions

Nu doe ik hier ongeveer 1u30 over en probeer ik zwaar genoeg te gaan om elke oefening met 5 reps te doen (varieert weleens). Tips, suggesties?

Ps: Moest eigenlijk in Oefening sectie, als een mod dit topic aub kan verzetten?

Laatst bewerkt:
Doe normale tricep dips en nog een tricep oefening dat is genoeg, geen 4 oefeningen voor triceps pakken, groeien ze niet harder van.

En borst pak ik zelf 3 oefeningen voor, als je die 3 zwaar uitvoert is je borst al helemaal kapot en heb ook echt geen fut meer om nog meer borst te doen.

Rust = groeien.

Misschien een handige tip voor je.
Als je een smartphone hebt, download de app Jefit.
Hierop kan je je hele schema opslaan en vervolgens tijden het sporten bijhouden hoeveel reps je doet en het gebruikte gewicht. Ook zit er een rust timer op zodat je makkelijk een bepaalde tijd kan rusten ipv het alleen op gevoel te doen waardoor je soms te weinig of te veel rust neemt.

8 oefeningen in anderhalf uur? Ik zou wat minder rust nemen tusendoor.

ey allen,
ik train 3keer per week en vroeg me af of ik het goed doe om mijn de maandag borst en biceps te trainen en mijn rug en schouders de woensdag en de vrijdag triceps,buik en benen?
thx

Terug
Naar boven