Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mogitu zei:kabelcrossover is ook een goeie voor de binnenkant 3xl.
mogitu zei:maar je mag me uitleggen waarom mensen dan toch van grip varieren om bepaalde delen te accentueren en nog gekker dat t nog effect heeft ook.
mogitu zei:jij vertelt ons dat je netzogoed 12 sets enkel kunt bankdrukken in plaats van andere oefeningen erin op te nemen, immers je kan geen bepaalde delen van een spier accentueren.waarom voel ik als ik smaldruk en crossovers doe toch meer me binnenkant werken als normaal. en wat nog gekker is t heeft nog effect op de binnenkant ook, hoe kan dat leg me dat is uit.
mogitu zei:welk boek lees je dan in plaats van flex en mf. de vezeldictionary?
mogitu zei:hoe kan t dat kleinere jongens(nu weet ik niet hoe groot jij bent) t toch altijd weer beter weten als de grote jongens? is dat jaloezie?
mogitu zei:
Hmm ik neem mijn woorden dat je goed kan discussieren terug.mogitu zei:uiteraard heb ik een antwoord 3xl.
IK LUL NIET OVER VEZELBANEN HANSWORST.
ik lul over een bepaald gedeeltje accentueren niet over vezels accentueren janlul.
jouw kennis is nergens op gebasseerd piet.
ik zag dat t effect heeft ik voelde t niet alleen ik zag t ook.
en waarom wisselen alle grote mensen regelmatig van grip?
en toch heeft t effect op ze, zouden ze t voor de lol doen.
3xl ik heb 1 advies voor jou. ga s zelf trainen voor je wat zegt

Ik dacht al 27 ofzoMouzer zei:Hmm ik neem mijn woorden dat je goed kan discussieren terug.![]()
3XL traint meen ik al 20 jaar. Ik denk dat hij heus wel het een en ander weet kwa ervaring![]()

mogitu zei:ik heb al mijn excusses aangeboden voor mijn aagresievere reactie, zo ben ik.
maar ik bedoel dat niet kwaad. ik ben een fel iemand gewoon met discussies niet alleen op dit forum maar ook in t echt.ik bedoel t niet kwaad.
maar hey als men mij wilt bannen vind ik prima.
ik wil gewoon mensen opweg helpen zonder wetenschappelijk gedoe, dat heb je niet nodig om groot te worden dat schrikt beginners af juist.
ik ben ook niet groot geworden door wetenschappelijk te denken.
maar ik word iets pissiger als men durft te zeggen dat dingen niet werken terwijl ik aan den lijve heb ondervonden dat t wel werkt dat ik t me inbeeld.
hoor je dat 3xl, excuus voor die aanpak van me. ik bedoel dat niet kwaad.
ik neem echter niks terug van al wat ik over training van binnenkant/buiten/onderkant borst heb neergestrooid.
)