XXL Nutrition

borstkas verbreden

Hoofletters damn je vraagt veel van me maar vooruit k zal kijken of ik t volhoud.
wat discuseren betreft, ik ben nog aan t warmlopen.muhaha

kabelcrossover is ook een goeie voor de binnenkant 3xl.
maar je mag me uitleggen waarom mensen dan toch van grip varieren om bepaalde delen te accentueren en nog gekker dat t nog effect heeft ook.
jij vertelt ons dat je netzogoed 12 sets enkel kunt bankdrukken in plaats van andere oefeningen erin op te nemen, immers je kan geen bepaalde delen van een spier accentueren.waarom voel ik als ik smaldruk en crossovers doe toch meer me binnenkant werken als normaal. en wat nog gekker is t heeft nog effect op de binnenkant ook, hoe kan dat leg me dat is uit.
welk boek lees je dan in plaats van flex en mf. de vezeldictionary?
hoe kan t dat kleinere jongens(nu weet ik niet hoe groot jij bent) t toch altijd weer beter weten als de grote jongens? is dat jaloezie? zeg s wat 3xl.

mogitu zei:
kabelcrossover is ook een goeie voor de binnenkant 3xl.

cross-over is een goeie oefening maar werk om dezelfde reden als ik hiervoor al vertelde niet op de binnenkant

mogitu zei:
maar je mag me uitleggen waarom mensen dan toch van grip varieren om bepaalde delen te accentueren en nog gekker dat t nog effect heeft ook.

Eigenlijk ken ik niet veel mensen die van grip veranderen om de borst ander te belasten
Enige die ik ken die dit doen zijn beginners en mensen die achterhaalde theorien aan blijven hangen

mogitu zei:
jij vertelt ons dat je netzogoed 12 sets enkel kunt bankdrukken in plaats van andere oefeningen erin op te nemen, immers je kan geen bepaalde delen van een spier accentueren.waarom voel ik als ik smaldruk en crossovers doe toch meer me binnenkant werken als normaal. en wat nog gekker is t heeft nog effect op de binnenkant ook, hoe kan dat leg me dat is uit.

Nu begin je uit je nek te lullen.

-Ik vertel nergens dat je net zo goed 12 sets van 1 oefening kan doen.

-Ik vertel nergens dat je geen delen van een spier kan accentueren. Ik vertel dat je geen delen van een vezelbaan kan accentueren.

-Jij voelt deze aanhechtingen werken omdat bij dit soort oefeninge de ROM groter is waardoor de spier in z'n geheel meer verkort waardoor je niet alleen de aanhechring aan je bovenarm maar ook de aanhechting bij je ribbenkast voelt trekken. Alleen ben je zo gewend aan het "gevoel" aan je bovenarm dat dit niet meer opvalt

edit: Bijna de belangrijkste vergete. Bij dit soort oefening drukt de bovenarm de spier tegen de aanhechtingsrichting in

-He heeft geen effect op de binnenkant. Je denkt dat het effect heeft op de binnenkant. Als jhet echt effect zou hebben zou je een medich wonder zijn.

mogitu zei:
welk boek lees je dan in plaats van flex en mf. de vezeldictionary?

Alles wat maar te lezen

mogitu zei:
hoe kan t dat kleinere jongens(nu weet ik niet hoe groot jij bent) t toch altijd weer beter weten als de grote jongens? is dat jaloezie?

Als je wilt weten hoe ik eruitzie zou ik zeggen gebruik de zoekfunctie eens.

Het formaat van hoe iemand er uit ziet zecht niets over de kennis die iemand bezit.

Als je bv kijk naar de mensen die de Pro's trainen dan zie je dat 90% niet kan tippen aan het formaat van deze pro's en dat een groot aantal ervan niet eens zou tippen aan iemand die net 1 jaat bezig is met KT

mogitu zei:

Genoeg gezegd? Ander morgen verder.
Tenzij je weer met onzin komt want ik heb geen zin om in herhalingen te moeten vervallen

3

Laatst bewerkt:
uiteraard heb ik een antwoord 3xl.
IK LUL NIET OVER VEZELBANEN HANSWORST.
ik lul over een bepaald gedeeltje accentueren niet over vezels accentueren janlul.
jouw kennis is nergens op gebasseerd piet.
ik zag dat t effect heeft ik voelde t niet alleen ik zag t ook.
en waarom wisselen alle grote mensen regelmatig van grip?
en toch heeft t effect op ze, zouden ze t voor de lol doen.
3xl ik heb 1 advies voor jou. ga s zelf trainen voor je wat zegt

o ja nog 1. wist je al dat n hoop pros ook zelf mensen trainen maar niet volgens jou principe maar volgens hun ervaring, t gekke is dat t nog werkt ook.

mogitu zei:
uiteraard heb ik een antwoord 3xl.
IK LUL NIET OVER VEZELBANEN HANSWORST.
ik lul over een bepaald gedeeltje accentueren niet over vezels accentueren janlul.
jouw kennis is nergens op gebasseerd piet.
ik zag dat t effect heeft ik voelde t niet alleen ik zag t ook.
en waarom wisselen alle grote mensen regelmatig van grip?
en toch heeft t effect op ze, zouden ze t voor de lol doen.
3xl ik heb 1 advies voor jou. ga s zelf trainen voor je wat zegt
Hmm ik neem mijn woorden dat je goed kan discussieren terug. :mad:
3XL traint meen ik al 20 jaar. Ik denk dat hij heus wel het een en ander weet kwa ervaring :rolleyes:

hahahahah lol@mogitu:roflol::roflol:

don't mess with our living muscle dictionairy!

moet jij weten mouzer.
ik snap niet waar hij vandaan haalt om de hele tijd over vezels te lullen.
ik praat niet over vezels.
en ik ken zat lui die meer als 20 jaar trainen. maar dat zegt niks.
hij maakt van bodybuilding een wetenschap maar dat is t niet.
dan komt daar nog is t feit bij dat hij zegt dat dingen niet werken terwijl die voor mij gewoon wel hielpen en ook voor tal van anderen hij zegt t is onzin.
ik train 11 jaar ben 21 ben rustig begonnen train pas 4 jaar echt intens.
heb in vier jaar zon kleine 40 kg spiermassa gewonnen en dan tel ik niet de massa mee uit me eerste jaren? ik heb de kans in loop van tijd me pro licentsie binnen te halen.
zegt dat iets over me kennis ook al train ik geen 20 jaar. ik ken lui die 20 jaar trainen maar met armen van 40-41 rondlopen.
daarentegen heb je ook lui die 20 jaar trainen maar geen daadwerkelijke ervaring hebben om echt massa te bouwen alleen maar wat theoretische gebrabbel.
jongen t gaat om de praktijk. als ik zeg dat iets voor mij werkte zegt 3 xl rustig van niet. persoonlijk word ik daar vrij pissig van. hij heeft t zelf niet eens door maar lult zich behoorlijk klem alleen verdoezelt hij t onder doctorstaal.

Mouzer zei:
Hmm ik neem mijn woorden dat je goed kan discussieren terug. :mad:
3XL traint meen ik al 20 jaar. Ik denk dat hij heus wel het een en ander weet kwa ervaring :rolleyes:
Ik dacht al 27 ofzo ???
En eum mogitu: Weet niet wat je gestudeerd hebt, maar probeer es fysiotherapeut ofzo. Heb nog geen enkele fysio hier op het board weten zeggen wat jij zegt. En jij kan dan wel ervaring hebben, maar zij hebben ervaring + wetenschappelijk onderbouwde kennis. Voor de rest zeg ik er ook niks over, want over zo'n dingen moet ik nog veel te veel leren. Maar ik weet wel wie ik het meest vlug zal geloven.

vergeef me trouwens me aggresieve sT zo ben ik nu eenmaal ik bedoel er echter niks mee bedenk dat wel.
om een spier volledig te ontwikkelen zal deze vanuit alle hoeken aangepakt moeten worden gewoon dat bedoel ik te zeggen en dat je wel degelijk een binnenkant kan defineren je kan m inderdaad niet isoleren.
maar ik heb door dat de mensen t hier over t algemeen niet mee eens zijn tenminste degene die reageren. toch helpt t wel degelijk. ik vind t jammer dat zo veel mensen enkel de theoretische kant zien, je moet weten dat theorie op dat punt heel anders is als praktijk. als 3xl echt zoveel ervaring heeft zou hij dat weten. hij mag wel 20 jaar trainen maar t zegt mij dat hij in 20 jaar alleen maar een doctorsgraad heeft gehaald.
ik heb overigens geen fotos van hem kunnen vinden.ik heb met pros getraint, ik heb ontelbare videos gekeken en seminars bezocht.heb in 10 jaar dat ik train onschatbeer veel praktijk info ingewonnen. ik heb deze in praktijk gebracht. ik heb me laten bekijken door pros en allerlij andere fanaten heb naar kritiek geluiserd en daarvan geleerd heb dingen bijgetrokken en nu zit ik zelf in de race om pro te worden. ik heb zoveel dingen geprobeert sommige goed sommige slecht. ik heb eruit gefiltert wat werkte voor mij. ik had te weinig dwarsstrepen op me binnenkant borst die heb ik wel degelijk tevoorschijjn getovert door crossovers te doen en small benchpresses te doen.
t is de combinatie van oefeningen die hielp voor mij. en nu vertelt 3xl dat dat onzin is, t woordenboek zegt namelijk............
sorry maar daar word ik nijdig van.
ik weet wat hielp voor mij en niet hij.
daarmee uit.men kan duizend keer zeggen ik uit me neklul. maar ik weet beter net zoals alle jongens die t maken in deze sport.
ik ben iets verder als de gemiddelde enthousiast, ook al trainen sommige al 20 jaar.

haah dit wordt dikke ban :D

Je hebt wel lef om gelijk voor janlul hema worst uit te schelden D:

waarom ban ryu, hij zegt enkel zijn mening? Hij heeft op sommige vlakken gelijk (al dan niet wetenschappelijk ;)), hij moet enkel wat opletten met het verwijten van members/moderators. ;)

ik heb al mijn excusses aangeboden voor mijn aagresievere reactie, zo ben ik.
maar ik bedoel dat niet kwaad. ik ben een fel iemand gewoon met discussies niet alleen op dit forum maar ook in t echt.ik bedoel t niet kwaad.
maar hey als men mij wilt bannen vind ik prima.
ik wil gewoon mensen opweg helpen zonder wetenschappelijk gedoe, dat heb je niet nodig om groot te worden dat schrikt beginners af juist.
ik ben ook niet groot geworden door wetenschappelijk te denken.
maar ik word iets pissiger als men durft te zeggen dat dingen niet werken terwijl ik aan den lijve heb ondervonden dat t wel werkt dat ik t me inbeeld.
hoor je dat 3xl, excuus voor die aanpak van me. ik bedoel dat niet kwaad.
ik neem echter niks terug van al wat ik over training van binnenkant/buiten/onderkant borst heb neergestrooid.

mogitu zei:
ik heb al mijn excusses aangeboden voor mijn aagresievere reactie, zo ben ik.
maar ik bedoel dat niet kwaad. ik ben een fel iemand gewoon met discussies niet alleen op dit forum maar ook in t echt.ik bedoel t niet kwaad.
maar hey als men mij wilt bannen vind ik prima.
ik wil gewoon mensen opweg helpen zonder wetenschappelijk gedoe, dat heb je niet nodig om groot te worden dat schrikt beginners af juist.
ik ben ook niet groot geworden door wetenschappelijk te denken.
maar ik word iets pissiger als men durft te zeggen dat dingen niet werken terwijl ik aan den lijve heb ondervonden dat t wel werkt dat ik t me inbeeld.
hoor je dat 3xl, excuus voor die aanpak van me. ik bedoel dat niet kwaad.
ik neem echter niks terug van al wat ik over training van binnenkant/buiten/onderkant borst heb neergestrooid.

misschien heb je wel gelijk maar beschrijf jij het gewoon verkeerd, snap je meer op de praktische manier.

3xl beschrijft op de manier zoals het beschreven staat snappie ( ikzelf niet meer namelijk :D )

de waarheid zal ergens tussenin liggen bur. maar ik denk dat je gelijk hebt mischien.
ik lul ook veel te lange stukken maar ik maak ze mischien te simpel waardoor men t verkeerd begrijpt.ik heb niks over hoe t wetenschappelijk moet.
mijn ervaring komt alleen van hard trainen en alles proberen kwa grips standen en hoeken die er maar zijn. ik weet precies welke daarvan (voor mij) werken.
daarmee sluit ik mijn pleidooi voor deze thread

En geef elkaar nu allemaal maar een kusje :D

ik ga alleen hardcore zelda, geen kusje maar dikke tongzoenen :D

DAT KAN NIET!!!

Arnold dacht dat als je op jonge leeftijd veel pull overs deed dit wel kon, theorie is dan dat je het kraakbeen tussen het sternum en de ribben tot groei kunt aanzetten, op latere leeftijd is dit zoiezo uit den boze. Gewoon je spieren laten knallen met bankdrukken, shoulder presses en chinnen (rug geeft erg veel breedte)

HAHAHAHAHAHA

Ja hoor, je heb gelijk!
Tegen zo'n berg onzin kan ik niet op met kennis en feiten. De ik zie zus en de pro's doen zo is gewoon niet weerlegbaar, dus ga gewoon zo door.

Als je trouwens goed zou lezen dan geef ik niet alleen antwoord vanuit de boeken, maar ook vanuit ervaring.
Maar aangezien je steeds weer zaken erbij blijft halen waar ik het helemal niet over heb gehad denk ik dat lezen niet echt je sterkste punt is.

En probeer eens het verschil te leren tussen de werking van een spier in z'n geheel en de functie van de vezelbanen en hun respectivelijke aanhechtingslocaties.

Een mod die je serieus zou nemen zou trouwens bij termen als "HANSWORST" wel eens aan een tijdelike ban kunnen denken, maar met zulk sort antwoorden kan ik je niet echt seriues nemen.

Btw. je zal nu wel weer driftig worden, maar voor mij houd hier de discussie op.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven