DjJerre
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hey,
Ik heb last van een zwakke borst
Niet leuk uiteraard, want het is mijn spiergroep die ik het meest zou willen ontwikkelen.
Nu goed, in mijn huidig schema zijn momenteel opgenomen :
Vlakke wide grip bench press
Vlakke small grip bench press
Incline dumbbell/bench press
Decline dumbbell/bench press
Flat/incline flyes
Incline/decline cross-over
Opgesplits over meerdere dagen uiteraard
Maar ik merk dat de binnenzijde onderaan van mijn borst sterk achterblijft.
Nochtans vind ik dit stuk voor de vormgeving van de borst het meest belangrijk.
Ik ben dan ook de cross-over gaan vervangen door een single arm cross over, waarbij ik de cable naar beneden trek. Zo kan ik met mijn andere hand voelen aan mijn borst dat ik de binnenkant/onderkant hard opspan.
Ik ben een beetje op zoek geweest, maar vind eigenlijk niet zo veel andere oefeningen die dezelfde spanning op die plek kunnen genereren.
Heeft iemand nog ideetjes of ervaringen met andere oefeningen om wat te kunnen afwisselen?
Ik heb last van een zwakke borst

Niet leuk uiteraard, want het is mijn spiergroep die ik het meest zou willen ontwikkelen.
Nu goed, in mijn huidig schema zijn momenteel opgenomen :
Vlakke wide grip bench press
Vlakke small grip bench press
Incline dumbbell/bench press
Decline dumbbell/bench press
Flat/incline flyes
Incline/decline cross-over
Opgesplits over meerdere dagen uiteraard

Maar ik merk dat de binnenzijde onderaan van mijn borst sterk achterblijft.
Nochtans vind ik dit stuk voor de vormgeving van de borst het meest belangrijk.
Ik ben dan ook de cross-over gaan vervangen door een single arm cross over, waarbij ik de cable naar beneden trek. Zo kan ik met mijn andere hand voelen aan mijn borst dat ik de binnenkant/onderkant hard opspan.
Ik ben een beetje op zoek geweest, maar vind eigenlijk niet zo veel andere oefeningen die dezelfde spanning op die plek kunnen genereren.
Heeft iemand nog ideetjes of ervaringen met andere oefeningen om wat te kunnen afwisselen?

is nie te trainen!