AndroidHealthClinic

Hoeveel borst oefeningen ppl schema per week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit er weer zo een? Vraagt of A goed is terwijl B beter is en iedereen B zegt.
Vervolgens gaat TS net zo lang door tot iemand A zegt.
Zullen we weer kijken of we de 20 pagina's halen?
Count me in FFS.

• Topic Starter Topic Starter
Is dit er weer zo een? Vraagt of A goed is terwijl B beter is en iedereen B zegt.
Vervolgens gaat TS net zo lang door tot iemand A zegt.
Zullen we weer kijken of we de 20 pagina's halen?
Count me in FFS.
Vertel mij is dan wat iedereen zegt? en ik stel een vraag, wat mensen hier van vinden. Ik zeg verder helemaal niet dat wat ik doe beter is. Rare comment van je

UItstekend, doen we dat toch? Volgens mij zegt iedereen hier wat minder sets en die flyes laten zitten. Elke keer heb jij weer zoiets van "ja maar....". Dat je de essentie hiervan elke keer niet oppakt is begrijpelijk. Als je spelt "me fiets me huis me oowtoow", me, me , me in plaats van mijn of m'n en "vertel is" in plaats van vertel eens zoals zovelen hier dit doen dan doet dat al e.e.a. vermoeden. Laat "me" even weten of je dit begrijpt.

• Topic Starter Topic Starter
UItstekend, doen we dat toch? Volgens mij zegt iedereen hier wat minder sets en die flyes laten zitten. Elke keer heb jij weer zoiets van "ja maar....". Dat je de essentie hiervan elke keer niet oppakt is begrijpelijk. Als je spelt "me fiets me huis me oowtoow", me, me , me in plaats van mijn of m'n en "vertel is" in plaats van vertel eens zoals zovelen hier dit doen dan doet dat al e.e.a. vermoeden. Laat "me" even weten of je dit begrijpt.
Volgens mij moet jij wat minder drugs gebruiken. En zit je op het verkeerde forum, denk dat je beter naar het drugsforum kan gaan.

Volgens mij gaat ABN (zoek in jouw geval maar even op wat dat precies is) er helemaal uit. De toekomst van Nederland.

16 sets:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven