AndroidHealthClinic

BOS: Nutral hoogstwaarschijnlijk NEP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop68

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ja het enige wat losgelaten is tot nu toe is dat het veel testen nodig had om geïdentificeerd te zijn, maar uiteindelijk is het toch gelukt en blijkt het resultaat RATTEN-INSULINE te zijn..

Ronny : "Nutral is indentified a few hours back..its rats insuline.. 5834 Da
It took a lot of analyses, and a hell of a lotta money, before we finally knew. "

http://www.bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=1334onderaan in de draad

laten we hopen dat die test vlug gepost word

Of het nou waar is of (nog) niet, ben toch blij na m'n eerste vial nog even te hebben gewacht op de volgende...
Ben heel benieuwd naar de definitieve uitslag!

Ben erg benieuwd naar het rapport!

tjeee Ratten insuline? hoe moet ik dat dan zien een rat met diabetis?

Hoop dat er snel een rapport komt met een verwijzing naar een laboratorium en dat het daar te verifieren is.....

ik vind het een raar verhaal, dan zouden mensen dus groeien op ratten gif?

want degene (waaronder ik) die het hebben gebruikt vonden de werking wel goed...

• Topic Starter Topic Starter
mja ik heb het ook gebruikt (on-cycle) en ik vond idd dat er betere pomps waren, afwachten en uitpluizen dus!

Ach ja, kan ik wel zeggen dat ik aan de slin heb gezeten... :o

hardgainers zei:
Hoop dat er snel een rapport komt met een verwijzing naar een laboratorium en dat het daar te verifieren is.....

Dat lijkt me wel eens tijd worden want dit is nu de 2e keer dat er op BOS een hoop poeha gemaakt wordt zonder dat er bewijs is dus het begint vervelend te worden om te speculeren zonder testrapport.

Als er nu weer geen rapport komt en dit een loze beschuldiging is dan kan Ronnie met zn site wat mij betreft inpakken want dan hebben zijn woorden geen waarde meer.....maar ik wacht nog effe met oordelen totdat we meer horen...

MrJ zei:
Ach ja, kan ik wel zeggen dat ik aan de slin heb gezeten... :o

En zoals je weet staat slin er niet bekend om dat je droger wordt en ik vraag me dan ook af waarom jij en ik plus nog een hoop andere mensen die niet dom zijn er goede ervaring mee hebben....

Testo zei:
En zoals je weet staat slin er niet bekend om dat je droger wordt en ik vraag me dan ook af waarom jij en ik plus nog een hoop andere mensen die niet dom zijn er goede ervaring mee hebben....

idd, goede ervaring met ratten slin????

Maar als het wel zo is,staat deze jongen morgen om half 9 s'morgens op de stoep bij de dierenwinkel en ga me toch een partij rattengif inslaan dat wil je niet weten!!:D :D

Ff Necedo gemaild :D Zou natuurlijk wel een naaistreek zijn als het waar is, beetje listig om insuline te gebruiken als je niet weet dat het insuline is.

Hoe zit dat dan met die IGF's die je in amerika kan kopen MR bijvoorbeeld die zijn ook premixed??? leest toch goede reviews over die igf's op de boards

Chapeloere zei:
Alin, een grote, amerikaanse source heeft me bevestigd dat de nutral
een "scam" is.
De igtropin etc is the only way to go zei hij.
Hij vond het ook lachwekkend dat men igf buiten de koelkast zou bewaren, met de echte, gevriesdroogde IGF is dat niet mogelijk.

:cool:

Ik dacht dat op veel amerikaanse boards juist rondging dat Alin een selectieve scammer is/was?

Als het echt slin is wat erin zit, is het echt supertriest! Maar dat is nog niet ergste het is natuurlijk levensgevaarlijk!!!

Testo zei:

Dat komt door het pacebo-effect, net als met Testosterone, daar word je ook niet geil van. Da's allemaal in your mind you know. Althans, volgens Big 'R dan :D

Mr. B.I.G. zei:
Als het echt slin is wat erin zit, is het echt supertriest! Maar dat is nog niet ergste het is natuurlijk levensgevaarlijk!!!

Moest het slin zijn dan heeft deze toch zijn werking al lang verloren
doordat het buiten de koelkast bewaard wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven