MuscleMeat

BOS: Nutral hoogstwaarschijnlijk NEP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is toch ook wel vreemd vind is dat een USA forum en blad BOS een IGF van nutral gaat testen die alleen in Europa wordt verkocht (vind er namelijk nergens ander info over als op EU boards). Terwijl er zoveel amerikaanse IGF leveranciers zijn die over de gehele wereld verzenden denk aan MR en AL razor (laatste mss niet goed geschreven) en zo zijn er nog wel een paar. Als je dan toch je weinige dollars uit wil geven test dan 1 van deze grote aanbieders en geen mugje...

Of zit dat mugje soms iemand dwars en willen "ze" die uit de weg ruimen?

:dunno:

fer zei:
Want welke rat krijgt er nou in vredesnaam rattenslin toegedient? een diabetesrat misschien?
en heeft die diabetesrat ook een rattenverzekering of zit hij bij het ziekenfonds? ???

Lijkt me puur voor wetenschappelijk onderzoek.

Daarnaast zijn er mensen die wel degelijk resultaat hadden met deze "insuline" terwijl insuline zeker koel bewaard worden

Indd en hoor zelf ook enkel goeie berichten over de IGF van nutral, dus het lijkt me allemaal zeer onwaarschijnlijk:)

ll cool j zei:
maar hoe zit dat met mensen die het al gebruikt hebben? Meeste worden er toch wel slaperig van, dus gaan de meeste toch wel een dutje doen. Ook lekker om met een dikke hypo een dutje te doen

Als je je wat meer verdiept had in IGF-1 had je geweten dat het ook hypo's kan veroorzaken,kerel...

Het heet niet voor niets Insulin Growth like Factor.....:rolleyes:

Testo zei:
Als je je wat meer verdiept had in IGF-1 had je geweten dat het ook hypo's kan veroorzaken,kerel...

Het heet niet voor niets Insulin Growth like Factor.....:rolleyes:

hmm, ok. dat wist ik wel, maar wist niet dat het zo ernstig was, dat je net als slin even moet wachten voor je een dutje kan doen.

Hoe lang is lengte van dat het werkt, net zo lang als novorapid?

ll cool j zei:
hmm, ok. dat wist ik wel, maar wist niet dat het zo ernstig was, dat je net als slin even moet wachten voor je een dutje kan doen.

Hoe lang is lengte van dat het werkt, net zo lang als novorapid?

Voglens mij snap je zelf niet wat je zegt. Van igf-1 LR3 kan je moe worden, dat is een algemene bijwerking. En je kan gewoon gerust een dutje doen. Je word moe omdat je spieren willen herstellen en om voedingstoffen vragen, want die willen groeien.

Nou ik wacht met smart op die rapportage.

Laatst bewerkt:
dits trouwens ook wel interessant:
[Link niet meer beschikbaar]

Chapeloere zei:
Die vials van MR
Heb je daar wat meer info over?
Moeten die in de koelkast?

grtz,
G.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sorry voor de crappy foto, heb m met mn foon moeten maken. Ik zal tezijnertijd ff paar duidelijke pics schieten en in sectie 'anabolica pics' plaatsen.

Ja beste is bij een temperatuur onder 15,5 °C te bewaren. Dan blijft het minimaal 6 maanden goed.

Die is toch ook in aa opgelost,Levi?

• Topic Starter Topic Starter
Ergogenics heeft er ook al van weet, wel vind ik het spijtig dat ze dat daar posten ZONDER bewijs..

"Gepubliceerd heeft hij de test nog niet. Dat doet hij pas in de nieuwe editie van Body of Science, zegt Ronny T, de Nederlandse adviseur van William Llewellyn. 'De analyses kostten teveel geld om het zomaar weg te geven'. Maar dat de langwerkende IGF-1 van Nutral eigenlijk ratten-insuline is, dat wil Ron T wel kwijt. (bodyofscience.com)

Het bericht is als een bom ingeslagen op het Nederlandstalige DutchBodybuilding.com. Daar hebben gebruikers al ervaring met het Nutral-product, dat overigens pas recent is opgedoken op de boards. Op de Europese boards.

Als je de ervaringen leest, zie je dat een aantal gebruikers ervaringen hebben die inderdaad doen denken aan insuline. Ze krijgen opvallend vaak hypo's. Maar aan de andere kant worden ze ook droger, en dat is met humane insuline praktisch onmogelijk. Maar goed, misschien werkt ratten-insuline wel anders dan humane insuline. "

We zullen zien zonder enig bewijs is het bullshit en precies zoals hardgainers het zei, meschien staat nutral wel in de weg.

Lol RATTEN INSULINE WAHAHAHA net als onze ratjes aan de slin gaan kant en klare onzin pffffffffff losers

ey ik zeg je swa.. ratteninsuline is de shit :D

Slecht nieuws inderdaad dit!

wel gelijk een hoop verhalen hier zeg. Dat er in Nutral IGf geen igf zit verbaast me daarentegen toch niet helemaal...Ik ken jongens die stad en land hebben bezeild om IGf wat niet van gensci komt uit China te importeren..zelfs met hun hele goede contacten is dit niet gelukt...
Dan trek ik de conclusie dat dit er gewoonweg niet is.

Zou de producent van Nutral hiervan op de hoogte zijn geweest?..dat denk ik niet..

Iedereen begint met de beste bedoeligen..dat hij genept wordt door zijn leverancier kan hij niets aan doen..want die chinezen sturen overal een zelf geproduceerd labrapport mee, inclusief stempels etc...

see sir..all according to the specifications..

Dat ratte insuline niet bestaat is natuurlijk onzin...alle medicijnen worden op proefdieren uitgetest dus insuline ook..dus wordt het ook voor ratten ontwikkelt..

Dat Ronny nu in verband wordt gebracht met oplichtingspraktijken slaat natuurlijk nergens op..Ronny is sinds 2000 bezig met allerlei informatie betreffende fake gear in zijn vrije tijd op het internet te zetten..denk dat de meesten van jullie hem heel dankbaar moeten zijn..anders hadden jullie (en ik) al vele malen echt rotzooi in je glutues gespoten..

dat concurrentieverhaal snap ik ook niet helemaal..want geen enkel ander lab heeft IGF dus wat schiet het op om een product af te kraken als je zelf geen vergelijkbaar product hebt om als alternatief aan te bieden..

mensen worden nu eenmaal genept in deze wereld..op de markt of door een spleetoog uit china..dat heeft niets te maken met de goede bedoelingen van mensen..

edit:

en wat betreft het mugje verhaal van Mr. Hardgainers..deze test is gedaan omdat iemand uit NL onwijze spuitplekken overhield aan de injecties van Nutral, en toch wel graag wilde weten wat hij nu eigenlijk geinjecteerd heeft..

grt. Rico

Testo zei:
Die is toch ook in aa opgelost,Levi?

Idd....MR IGF is ook in aa opgelost. En voor een beetje zekerheid kost het niet veel meer.

Omgerekend 172,5 euro per 1000mcg als je 2000mcg besteld. Dit is inclusief verzendkosten.

dutch windmill zei:

wel gelijk een hoop verhalen hier zeg. Dat er in Nutral IGf geen igf zit verbaast me daarentegen toch niet helemaal...Ik ken jongens die stad en land hebben bezeild om IGf wat niet van gensci komt uit China te importeren..zelfs met hun hele goede contacten is dit niet gelukt...

Zou de producent van Nutral hiervan op de hoogte zijn geweest?..dat denk ik niet..

Iedereen begint met de beste bedoeligen..dat hij genept wordt door zijn leverancier kan hij niets aan doen..want die chinezen sturen overal een zelf geproduceerd labrapport mee, inclusief stempels etc...

Dat ratte insuline niet bestaat is natuurlijk onzin...alle medicijnen worden op proefdieren uitgetest dus insuline ook..dus wordt het ook voor ratten ontwikkelt..

Dat Ronny nu in verband wordt gebracht met oplichtingspraktijken slaat natuurlijk nergens op..Ronny is sinds 2000 bezig met allerlei informatie betreffende fake gear in zijn vrije tijd op het internet te zetten..denk dat de meesten van jullie hem heel dankbaar moeten zijn..anders hadden jullie (en ik) al vele malen echt rotzooi in je glutues gespoten..

dat concurrentieverhaal snap ik ook niet helemaal..want geen enkel ander lab heeft IGF dus wat schiet het op om een product af te kraken als je zelf geen vergelijkbaar product hebt om als alternatief aan te bieden..

mensen worden nu eenmaal genept in deze wereld..op de markt of door een spleetoog uit china..dat heeft niets te maken met de goede bedoelingen van mensen..

grt. Rico

Leuk verhaal maar het blijft onzeker allemaal..

dutch windmill zei:

Precies!

Als je zeker wilt zijn dat je niet genaaid wordt door zo'n Chinese handelaar zul je al je grondstoffen na aankomst moeten laten analyseren. (zogenaamde ingangscontrole).

Er is geen UG lab (nee ook GS niet) dat zich daarmee zal bezighouden omdat het enorm veel tijd en geld gaat kosten.

Geloof mij maar dat menig Chinees graag met een zakkie bakpoeder in de weer gaat om wat extra centen te verdienen.

Zo'n vertrouwensbasis kun je alleen verkrijgen als je een zeer grote klant bent en zo'n Chinees het zich niet kan veroorloven om je te verliezen.

Zelfs dan zou ik nog oppassen.....

dutch windmill zei:

edit:

en wat betreft het mugje verhaal van Mr. Hardgainers..deze test is gedaan omdat iemand uit NL onwijze spuitplekken overhield aan de injecties van Nutral, en toch wel graag wilde weten wat hij nu eigenlijk geinjecteerd heeft..

grt. Rico

Dus wat moet ik hier uit concluderen, dat we gewoon allemaal genept zijn :bawling:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven