Fitness Seller

BOS: Nutral hoogstwaarschijnlijk NEP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werd op dit stukje geattendeerd door één van mijn vrienden. Ik lees dat er hier een paar schooiers zijn die twijfelen aan mijn oprechtheid. Die denken dat ik er een eigen lab op na houd, nee vraag het aan de jongens hier die het weten, ik hoor niet bij GS!!! En dat ik Hollandse dingen laat analyseren, ik ben GVD toch Hollander. Één van mijn vrienden heeft er een gigantische afweer reactie op gehad vandaar!! Om aan dit gezeik een einde te maken heb ik hier, ondanks dat ik er gezeik mee krijg , een MALDI-TOF-MS geplaatst: http://www.bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?p=7506#7506
En natuurlijk hebben we een SDS-page gemaakt naar de zuiverheid, en een main band zoom, en een fingerprint naar de AspN brokstukken, want ja, ik ben niet zo dom dat er een gek kan zeggen dat de compound decomposed is door verkeerde opslag (hitte of licht) gedurende opslag en transport. Daarna hebben we ook nog een MS/MS gemaakt voor indentificatie. Onderaan de graphic zie je mijn naam de compound en het lab. Je leest hier toch enkele posts van een stelletje gedegenereerde idioten dat jullie die nog serieus nemen begrijp ik echt niet. Voor alle duidelijkheid de Moleculaire massa of te wel het moleculaire gewicht van IGF-1 is 7649 Dalton en het heeft 70 amino zuren het gemodificeerde analoog waarna we hier tevergeefs zochten heeft een moleculaire massa van 9111 Da en heeft 83 amino zuren. Zoals je ziet bereikt de hodpiek een gewicht van 5834 Da en dat is precies het gewicht van... Maar dat hebben we ook nog even extra laten bevestigen, lees later mijn artikel,

Hoi Tobermans! Goed dat je even reageert, maakt misschien wat meer duidelijk maar het mysterie blijft voor mij alleen maar bestaan, misschien brengt je artikel meer uitkomst.

Jammer dat je nooit meer hebt omgekeken naar mijn op verzoek vertaalde stukkies over HGH, weet je nog? :D

Heren, maak er svp geen flamewar van.

De situatie is al ****ed up genoeg als dit allemaal waar is.

Mocht dit verhaal waar zijn, dan wordt het tijd dat iemand de steroïde "placebo" op de markt brengt :D

-edit-

Ik zei dat we normaal gingen discuseren. Come on, hou het gewoon normaal en netjes zonder geflame.

Laatst bewerkt door een moderator:
-edit MrJ-

We gaan niemand bannen maar ik moet ergens een lijn trekken. Daaronder wordt echter gewist. :)

Ehm, de labtest wees uit dat het ging om een veel lager moleculair gewicht, dat zouden dus nooit 83 aminozuren kunnen zijn. Als je gaat rekenen met het moleculair gewicht van het geteste goedje kom je uit op 53 aminozuren, dat zou in de buurt liggen van insuline dat 51 aminozuren bevat. Het geteste zal dus eerder een analoog aan insuline zijn dan aan IGF-1. Long heeft nog een hoger moleculair gewicht, daar voldoet het dus zeker niet aan.

hardgainers zei:
HE!

DIT ZEGT ALLES!!!! :hair:

http://www.gropep.com.au/index.php/filemanager/download/368/JRH Long[TM]R[3]IGF-I%

IGF1 is 70 amino acid maar IGF1LR3 IS 83 amino acid! dus wat een vette bullshit hier van onze ......

Nutral is dus precies wat het moet zijn IGF1LR3!

Nee, goed lezen bro. Hij zegt:

[...]het gemodificeerde analoog waarna we hier tevergeefs zochten heeft een moleculaire massa van 9111 Da en heeft 83 amino zuren.

Daar zochten ze naar en dat hebben ze niet gevonden. Wat ze wel vonden:

Zoals je ziet bereikt de hodpiek een gewicht van 5834 Da en dat is precies het gewicht van...

Ik zal het even invullen met een quote:

The molecular weights of dog and rat insulin are 5808 Da and 5834 Da respectively.
-bron: http://www.ciphergen.com/doclib/docFiles/140.pdf

:rolleyes: tjee ik denk ik kom ook eens met een wetenschapelijke onderbouwde post op de proppen ...

Niet mijn terrein blijkbaar :o

Ik hou me maar weer bij praktijkervaringen......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven