younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
Chapeloere zei:
wat een onzin, door het placebo effect komen er ineens binnen een week of 2 blokjes te voor schijn op je middel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapeloere zei:

Leviathan zei:Ik heb persoonlijk wel enige effecten van Nutral ondervonden die absoluut niet bij de effecten van insuline behoren maar ik vondt het wel vreemd dat Nutral naar insuline ruikt.
Ik werd er sterker van en mn spieren kregen meer definitie.
Begin Februari start ik een kuur die ik ga afsluiten met 4 weken IGF van MR. Ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Die vials branden me in mn zak![]()
![]()
Chapeloere zei:Ik wil even vermelden dat die zogezegde Ronny onbetrouwbaar en een
oplichter is.
K ga er verder niet op in, maar geloof me, ik ken mensen die hem persoonlijk kennen
Ze willen de concurrentie neerhalen door van die enge verhalen rond
te bazuinen.
Wtf is ratteninsuline? Dat bestaat helemaal niet.
Waar is de labtest? Kunnen ze niet tonen.
ah...

axestream zei:Waarom zouden we jou moeten geloven? Omdat jij zegt mensen te kennen die zeggen dat ze hem persoonlijk kennen?
http://www.biocompare.com/matrix/5240/Rat-Insulin-EIA-Kits.html
'Nuff said.
DBC01 zei:Dat komt door het pacebo-effect, net als met Testosterone, daar word je ook niet geil van. Da's allemaal in your mind you know. Althans, volgens Big 'R dan![]()

skydirk zei:ik moet nog eerst bewijzen zien. ik zit sinds een week aan de nutral en het loopt allemaal goed. ik heb nog nooit insuline gebruikt, maar ik voel niets dat op hypo zou kunnen lijken nadat ik mijn spuitje heb gezet en ik ben iemand die regelmatig een hypoaanval krijg nadat ik teveel suiker heb gegeten. eerst zien en dan geloven. als ik lees dat test je libido niet verhoogt volgens een wetenschappelijke studie (DBCO1 en bigtony: jullie zijn niet alleen), dan zal ik dat verhaaltje van ratteslin ook maar met een korreltje zout nemen. leve de rattenslin.