Fitness Seller

BOS: Nutral hoogstwaarschijnlijk NEP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus als ik het goed begrijp is Nutral dus premanent in een verdacht hoekje komen te staan en heeft Levi 100% zeker goeie igf gekocht?

Ben idd ook erg benieuwd naar tests van de andere soorten igf-1 waaronder die van Levi....vraag me af waarom alleen Nutral getest wordt terwijl er meerdere soorten igf dus in aa opgelost zijn......die zullen dan ook wel ratteninsuline bevatten,lijkt me...

/edit:

Klagen over strafpunten doe je via PM.

Ben je niet helemaal lekker trouwens dat je hier allemaal namen gaat posten?! ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Chap, denk dat je die post beter kan weghalen en even met de mod die je een waarschuwing heeft geven moet praten. Volgens mij zie je spoken. Is toch niet zo gek dat je zonder bewijs geen mensen mag zwartmaken?

axestream zei:
Chap, denk dat je die post beter kan weghalen en even met de mod die je een waarschuwing heeft geven moet praten. Volgens mij zie je spoken. Is toch niet zo gek dat je zonder bewijs geen mensen mag zwartmaken?

2 maand geleden hebben ze me gezegd dat er mensen zouden zijn
die nutral opzettelijk willlen zwartmaken om de concurrentie
in een negatief daglicht te stellen.
Die Ronnie (DE TESTER) is onbetrouwbaar... geloof me, ik wil niet in detail gaan.

Laatst bewerkt:
De namen vliegen weer in het rond, vind dat persoonlijk allemaal niet zo handig...

Maar ja.........

• Topic Starter Topic Starter
mja gewoon afwachten op dat testje en verder wat rustiger op ingaan mss..

duurt niet lang meer eer hier een slotje op zit

Ik vind het vreemd allemaal ,maar ik heb gekregen om te testen ! Ni doen dus ?

Ik ben er niet dood van gegaan dus jij zal er ook niet dood aan gaan,bro.

Het is nu een vage boel waar verschillende dingen niet kloppen maar ik ben op dit moment even uitgeluld en wacht effe af op wat allemaal komen gaat...

Nu iig weet ik dat men maat er nogal goed op ging . En dat hij zeker nog ging gebruiken !

En er zijn toch ook wel wat logjes gepasseerd met zeer positieve reactie's ?

Idd, laten we nu even niet met beschuldigen gaan smijten en ontopic blijven.

En men moet er zeer zeker van bewust zijn dat namen noemen echt not done is! :mad:

peace en houd het lekker gezellie hier

DBC01 zei:
Dus als ik het goed begrijp is Nutral dus premanent in een verdacht hoekje komen te staan en heeft Levi 100% zeker goeie igf gekocht?

Hoop ik toch?? :o

Van wat ik hoor en lees moet MR IGF zeer goed spul zijn.

Kenjie zei:
Nu iig weet ik dat men maat er nogal goed op ging . En dat hij zeker nog ging gebruiken !

En er zijn toch ook wel wat logjes gepasseerd met zeer positieve reactie's ?

Idd,sterker nog.....er zijn bij mijn weten alleen maar positieve reacties geweest op 1 iemand na die zelf achteraf ook zei dat ie er misschien gewoon allergisch voor was.

Ik heb er zelf 3x een cycle mee gedaan en ik ben iemand die zéér kritisch is en als ik het klote had gevonden hadden jullie dat echt wel geweten hoor.

Daarom vind ik dit gewoon allemaal erg vaag en weet niet wat ik ervan moet denken....

De geluiden die ik hoor wijzen erop dat het de bedoeling is van een bepaald underground lab om degene achter nutral in een kwaad daglicht te stellen...of mag ik dit niet zeggen?

Leviathan zei:
Van wat ik hoor en lees moet MR IGF zeer goed spul zijn.

Dat hoorde ik,las ik maar vooral voelde ik dat ook van Nutral maar dat blijkt nu dus ratteshit te zijn dus zo zie je maar,bro....jouw zinnetje zegt helemaal niks meer vandaag de dag.

Wie zegt mij dat MR IGF ook geen ratteshit is?:rolleyes:

Gewoon afwachten op de originele testresultaten.Mocht het wel troep zijn lijkt het me moeilijk aan te tonen of het schadelijk is op latere termijn.Er zal geen goed onderzoek naar gedaan woorden omdat het een illegaal lab betreft en de gebruikers groep zeer klein is.

Heb ik nu nieuwe Superrat spiercellen erbij gekregen dan ?

Ging goed op die Nutral gelijk als aan Igtropin merkte precies hetzelfde...

Be aware i became a SUPER RAT!! :evil2:

Als je opeens snorharen krijcht,weet je waar het vandaan komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven