AndroidHealthClinic

Bosco's Ongeval

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hell yeah!!!! Das super! :thumb:
lekker snel aan de beurt! en als daar actie op komt... dr Eggen lekker laten eggen. :p :roflol:
 
O, het was nog lang niet afgelopen hier zag ik. Wel fijn dat je nu bij een ander ziekenhuis terecht kan waar je meer vertrouwen in hebt. Eigenlijk zou je hoofd nu alleen maar met herstel bezig moeten zijn, en komt dit er wel op een vervelende manier tussendoor. :(
 
O, het was nog lang niet afgelopen hier zag ik. Wel fijn dat je nu bij een ander ziekenhuis terecht kan waar je meer vertrouwen in hebt. Eigenlijk zou je hoofd nu alleen maar met herstel bezig moeten zijn, en komt dit er wel op een vervelende manier tussendoor. :(

Tja alweer een hobbel op de weg...
 
Zojuist naar de smoelensmid geweest...alles is weer schoon.. dus hier een big smile :D.

Zodadelijk naar Het St Anna Ziekenhuis in Geldrop
ik heb daar een intake en second opinion van Orthopeed Dr. Dirk Das
Ben benieuwd naar zijn reaktie..wellicht gelijk een afspraak maken
om de resterende schroef eruit te peuteren .....vanavond meer...
 
Zojuist naar de smoelensmid geweest...alles is weer schoon.. dus hier een big smile :D.

Zodadelijk naar Het St Anna Ziekenhuis in Geldrop
ik heb daar een intake en second opinion van Orthopeed Dr. Dirk Das
Ben benieuwd naar zijn reaktie..wellicht gelijk een afspraak maken
om de resterende schroef eruit te peuteren .....vanavond meer...
Hopen op goed nieuws dan. :)
 
Zojuist naar de smoelensmid geweest...alles is weer schoon.. dus hier een big smile :D.

Zodadelijk naar Het St Anna Ziekenhuis in Geldrop
ik heb daar een intake en second opinion van Orthopeed Dr. Dirk Das
Ben benieuwd naar zijn reaktie..wellicht gelijk een afspraak maken
om de resterende schroef eruit te peuteren .....vanavond meer...

Succes Bosco!
 
Dank je Marina ;)
 
Second opinion bij Dr. Dirk Das

Het was een fijn gesprek bij Dr. Dirk Das.
Deze man is echt veel meer gedreven dan dr. Eggen en daardoor ook veel meer gedetailleerde info gekregen
Om een lang verhaal kort te maken:
Mijn enkel roteert langzaam naar buiten..dus er gaat meer ruimte ontstaan.
Een orthopedische schoen gaat dit proces enigszins vertragen.
Ook de ruimte tussen mn voet en scheenbeen gaat kleiner worden
Omdat het kraakbeen daar gedeeltelijk weg is gaan deze botten elkaar raken.
op den duur gaat dat wel pijnlijk worden. dan wordt het tijd om mijn voet vast te zetten...daar ontkom ik niet aan
om toch ook weer wat ruimte te creeeren. Voordeel daarvan is dat hij niet verder kan roteren dan.

De schroef:

Dr. Eggen heeft de schroef laten zitten...mede omdat deze was ingekapseld en het geen goede keuze was om deze alsnog te verwijderen daar er dan nog meer beschadigd gaat worden, al dus dr Das.
Dr. Das verzekerde mij dat ik geen hinder zou ondervinden als hij blijft zitten.
Je kan niet spreken van nalatigheid of nonchalance door Dr. Eggen..het was een weloverwogen keuze aldus dr Das. Hij zou dezelfde keuze hebben gemaakt.

Ik heb dr. Das gevraagd of hij mijn voet wil vastschroeven in de toekomst indien nodig

Volgende afspraak is 15 januari bij Dr. Eggen
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt in ieder geval als iemand die tenminste goed uitlegt wat er echt speelt allemaal.
Dit zal behoorlijk wat meer duidelijkheid geven nu in wat eraan gaat zitten komen en hoe het zal lopen in de toekomst.
Het is wel minder te horen dat je voet op den duur vastgezet moet worden.... Maar beter duidelijkheid dan tasten in het duister.

Ben je zelf wel tevreden met het consult en hoe het verder zal gaan?
 
Jahoor best tevreden Dr Das was recht door zee open en eerlijk
 
het goede nieuws is dan toch dat ze niet meer in je voet hoeven peuteren..
het geeft in ieder geval rust dat je een dokter hebt die duidelijk is en een beetje kan uitleggen wat en waarom er iets moet gebeuren.
 
het goede nieuws is dan toch dat ze niet meer in je voet hoeven peuteren..
het geeft in ieder geval rust dat je een dokter hebt die duidelijk is en een beetje kan uitleggen wat en waarom er iets moet gebeuren.
Ja inderdaad hij zegt gewoon waar het op staat..al was dat wel ff slikken..:(
 
dan wordt het tijd om mijn voet vast te zetten...daar ontkom ik niet aan
Da's wel minder. Een kennis van mij heeft dat ook moeten doen door kleine botbreukjes en atrose. Lopen is dan wel lastiger hoor.
 
Da's wel minder. Een kennis van mij heeft dat ook moeten doen door kleine botbreukjes en atrose. Lopen is dan wel lastiger hoor.

Bot tegen bot wordt wel erg pijnlijk...dus is dan echt pure noodzaak
Dan maar kleinere stapjes en er wat meer tijd voor nemen...
 
Laatst bewerkt:
Bot tegen bot wordt wel erg pijnlijk...dus is dan echt pure noodzaak
Dan maar kleinere stapjes en er wat meer tijd voor nemen...
Dat klopt.. heb een tijdje in mijn voet problemen gehad met bot op bot... dat gaf echht keiharde stekende pijn... moest onderweg met kleine stukjes lopen op de grond gaan zitten :o Dat was een jaar of 10 terug.. Echt niet fijn. :( in mijn geval is er toen wel wat kraakbeen terug gekomen maar het blijft een punt van aandacht nog steeds...

Maar toch.. met doorzettingsvermogen en beleid kan je nog een aardig eind komen hoor. :)
Mijn schoonmoeder had haar schouder gebroken op 4 plaatsen... de artsen zeiden dat ze haar arm nooit meer kon gebruiken Ze heeft zelf revalidatie gedaan, Katrollen aan het plafond en elke dag oefeningen en heeft toch bijna een volledige functie terug, Dus hou moed en hoop. Soms kan het beter worden dan menig arts verwacht!
 
Soms moet je inderdaad er hard voor knokken....maar het loont altijd ;)
 
Ja inderdaad hij zegt gewoon waar het op staat..al was dat wel ff slikken..:(
Tja.... beter het hele verhaal helder op tafel. Alleen jammer van de vermoedelijke uitkomst :(
Flexie in de enkel is dan waarschijnlijk over als hij vastgeschroefd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven