XXL Nutrition

Boter moet verboden worden

ja, lekker, straks gaat de overheid op basis van discutabele theorieen mijn eetpatroon controleren, moet niet gekker worden.

ik denk dat pvv zal gaan voor een botertax :roflol:

Ik ook niet, kost alleen maar meer tijd, krijg sowieso genoeg goede vetten naar binnen.

Oorzaak ligt idd ergens anders, zijn maar weinig mensen hier die ik ken die niet veel te veel vet naar binnen knallen.
Boter in de ban.. hoe komen ze er op..

We eten al lang niet meer teveel vet. Vet is verbannen uit de voedingsindustrie, maar suiker is ervoor in de plaats gekomen met als gevolg nog meer vette mensen en veel meer diabetes. Laat ze maar alles waar meer dan 15% suiker in zit verbieden. Dan lijkt het tenminste ergens op. Van die paar gram boter per dag ga je niet dood.

We eten al lang niet meer teveel vet. Vet is verbannen uit de voedingsindustrie, maar suiker is ervoor in de plaats gekomen met als gevolg nog meer vette mensen en veel meer diabetes. Laat ze maar alles waar meer dan 15% suiker in zit verbieden. Dan lijkt het tenminste ergens op. Van die paar gram boter per dag ga je niet dood.

Idd, er is trouwens iets serieus mis met de voorlichting ivm voeding, als je bv zegt dat je elke dag een ei eet krijg je altijd belachelijke reacties, terwijl als je elke dag chips, koeken en andere zoete troep zou eten er geen haan iets van zegt.???

Vet is alleen maar goed voor je. Verzadigde vetten en cholesterol zijn van groot belang voor je lichaam.

In landen met de hoogste intake van cholesterol en verzadigde vetten zijn de minste hart- en vaatziekten.

waarom alles verbieden. Laat degenen die teveel suiker en vet eten maar mooi opdraaien voor hun eigen ziektekosten. (Lees: meer premie betalen)

Iemand die zijn eigen gezondheid om zeep wil helpen moet dat imo zelf weten

Idd, er is trouwens iets serieus mis met de voorlichting ivm voeding, als je bv zegt dat je elke dag een ei eet krijg je altijd belachelijke reacties, terwijl als je elke dag chips, koeken en andere zoete troep zou eten er geen haan iets van zegt.???

dat is inderdaad irritant, als een autoritaire instantie iets zegt wordt het gelijk voor zoete koek geslikt en mocht jij er tegenin druisen dan ben je een conspiracy-theorist. Gelukkig komt er de laatste jaren veel meer tegengas van hoog opgeleiden mensen die niet uit hun kont praten.

Niks verbieden, hoe moet ik anders m'n wekelijkse spacecake bakken?

Die kerel is wss ecto.

wat een dom volk

nee, want dan ben je hoogstwaarschijnlijk dik en tegen dikke mensen mag je nooit wat zeggen over hun uiterlijk of gezondheid, je moet doen alsof ze net zo gezond en good looking zijn als mensen die geen 100kilo teveel meezeulen.

Terug
Naar boven