boxona
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Ik wil nu even een poosje proberen zoiets aan te houden:
Maaltijd 1: 40gram havermout + 4dl water + 20gram whey + stuk fruit
Maaltijd 2: Bakje kwark, yoghurt of beker optimel
Maaltijd 3: 100-150gram kip, vis of ander mager vlees + groente of salade
Maaltijd 4: Stuk fruit + komkommer of ander groente en evt nog wat zuivelwaar (misschien dat ik hier een gekookt eitje toevoeg ipv zuivelwaar)
Maaltijd 5: Wat de pot schaft (veel)
Maaltijd 6: Magere kwark en/of schep casseine
Drink over de hele dag ong 3 liter water en thee en soms nog wat light frisdrank.
Trouwens gister voor het eerst op Hard! getraind en werkelijk een knaltraining gehad!
Zit nu ook te denken om splitschema te veranderen naar elke training 1 spiergroep ipv 2, zodat ik iets minder tijd nodig heb en me meer kan concentreren op die ene spiergroep. Nu heb ik mijn trainingen verdeeld in:
schouders-rug
benen
biceps-buik
triceps-borst
Wat denken jullie, dit schema houden of veranderen naar 1 spiergroep per training?
Maaltijd 1: 40gram havermout + 4dl water + 20gram whey + stuk fruit
Maaltijd 2: Bakje kwark, yoghurt of beker optimel
Maaltijd 3: 100-150gram kip, vis of ander mager vlees + groente of salade
Maaltijd 4: Stuk fruit + komkommer of ander groente en evt nog wat zuivelwaar (misschien dat ik hier een gekookt eitje toevoeg ipv zuivelwaar)
Maaltijd 5: Wat de pot schaft (veel)
Maaltijd 6: Magere kwark en/of schep casseine
Drink over de hele dag ong 3 liter water en thee en soms nog wat light frisdrank.
Trouwens gister voor het eerst op Hard! getraind en werkelijk een knaltraining gehad!
Zit nu ook te denken om splitschema te veranderen naar elke training 1 spiergroep ipv 2, zodat ik iets minder tijd nodig heb en me meer kan concentreren op die ene spiergroep. Nu heb ik mijn trainingen verdeeld in:
schouders-rug
benen
biceps-buik
triceps-borst
Wat denken jullie, dit schema houden of veranderen naar 1 spiergroep per training?
Laatst bewerkt: