boxona
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 2 weken weinig heb gefitnesst. Het weer wordt steeds beter en ik krijg de zomer in mn bol dus ben bijna elke dag buiten gaan sporten! (hardlopen, mountainbiken of de racefiets gepakt) En ook een paar daagjes rust gepakt vorige week. Maar wel de benentraining verdeeld op de dagen dat ik wel ben gaan trainen en het bevalt goed! Ook een stuk minder spierpijn de dagen erna wat ik ook een stuk fijner vind!

. Maandag maak ik gelijk een afspraak en hoop dat de dokter gelijk bloed laat prikken en ik hoop ook dat er dan iets uitkomt zodat ik er iets aan kan doen! Heb binnekort een sporttest voor een opleiding en hoop dat het voor die tijd verholpen is want daar ben ik nog het meeste bang voor. Probeer nu op meerdere manieren de doorbloeding in mn benen te verbeteren (mocht dat er iets mee te maken hebben), bijv als ik thuis de trap op ga naar boven dan loop ik een paar keer op de trap heen en weer, heb de mountainbike en de racefiets weer uit de schuur getrokken etc..

.

. Maar ik durf eigenlijk niet! Ben zo bang dat de 10 maanden zwoegen voor die 12 kilo's eraf, dan allemaal voor niks is geweest als ik verkeerd bulk..