AndroidHealthClinic

Boxona op weg naar tevredenheid (2)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het met je nieuwe (benen-) split schema?

Moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen 2 weken weinig heb gefitnesst. Het weer wordt steeds beter en ik krijg de zomer in mn bol dus ben bijna elke dag buiten gaan sporten! (hardlopen, mountainbiken of de racefiets gepakt) En ook een paar daagjes rust gepakt vorige week. Maar wel de benentraining verdeeld op de dagen dat ik wel ben gaan trainen en het bevalt goed! Ook een stuk minder spierpijn de dagen erna wat ik ook een stuk fijner vind!

als je maar lekker bezig bent toch?

wel de trainingen aanhouden he, ook al is het mooi weer, uurtje per dga kan geen kwaad toch?

Ja probeer iig paar keer per week kt te doen. De moeie benen blijven overigens, twijfel om naar de dokter te gaan

langs de dokter gaan kan nooit kwaad he

Vandaag na een lange tijd twijfelen toch de dokter gebeld omdat je zware benen de laatste week eigenlijk wat verergerd zijn, en wat blijkt, is de praktijk tot maandag gesloten! Pfff, lekker dan. Nog maar een paar dagen door kwakkelen dan :(. Maandag maak ik gelijk een afspraak en hoop dat de dokter gelijk bloed laat prikken en ik hoop ook dat er dan iets uitkomt zodat ik er iets aan kan doen! Heb binnekort een sporttest voor een opleiding en hoop dat het voor die tijd verholpen is want daar ben ik nog het meeste bang voor. Probeer nu op meerdere manieren de doorbloeding in mn benen te verbeteren (mocht dat er iets mee te maken hebben), bijv als ik thuis de trap op ga naar boven dan loop ik een paar keer op de trap heen en weer, heb de mountainbike en de racefiets weer uit de schuur getrokken etc..

Misschien ijzer tekort?
hmmm gesloten tot maandag ...kan je niet naar een vervangende praktijk dan?

Gister ochten gelijk gebeld en donderdag om 0930u afspraak. Heb het nog even met mn moeder overlegd en zij dacht misschien ook aan een ijzertekort, vitamine d tekort of evt pfeiffer (dat lijkt me zelf niet heel waarschijnlijk want dat merk je meestal aan meerdere signalen). Zou ook nog kunnen dat de bloedtoevoer niet helemaal in orde is maar dat lijkt me ook sterk omdat ik nog zo jong ben. Hoop dat ik vrijdag gelijk bloed kan laten prikken en begin volgende week de uitslag heb!

Vond nog ergens een foto van juli 2011! Dacht misschien wel leuk om te vergelijken :)

Links is juli 2011, rechts is nu maar ik hoop dat dat al duidelijk was hahaha

foto238.jpg

Laatst bewerkt:
op die van 2011 lijk je wel 12 ofzo:)

Ik zie al goed verschil hoor bij je buik! Rest kan ik niet goed beoordelen.
Hoezo lijkt ze daar 12 skinnie? Kleine meisjes zoals wij lijken nou eenmaal vaak jonger ;)

Ik zie al goed verschil hoor bij je buik! Rest kan ik niet goed beoordelen.
Hoezo lijkt ze daar 12 skinnie? Kleine meisjes zoals wij lijken nou eenmaal vaak jonger ;)

Dankje :)
Ja ik krijg nu nog steeds te horen dat ik eruit zie als den 14 jarige, vooral zonder make up :( maarja niks aan te doen!

Dankje :)
Ja ik krijg nu nog steeds te horen dat ik eruit zie als den 14 jarige, vooral zonder make up :( maarja niks aan te doen!

Aha,herkenbaar! Zonder hakken, geen makeup en ff snel de deur uit en mensen denken dat ik net 14/15 ben ;). Met uitgaan moet ik ook nooit mn paspoort vergeten mee te nemen.

Aha,herkenbaar! Zonder hakken, geen makeup en ff snel de deur uit en mensen denken dat ik net 14/15 ben ;). Met uitgaan moet ik ook nooit mn paspoort vergeten mee te nemen.

Haha dat dus! Zonder id betwijfel ik het nog of ik een 16+ tent binnen zou komen :o.

btw, ik moet dalijl (17u) bloedprikken en wil nu nog ff de gym in. Is het verstandig om dan Hard! te nemen? Of niet ivm bloedprikken? Misschien een rare vraag maar misschien kan het afwijkende bloedwaarden geven oid :p

Laatst bewerkt:
Moet volgens mij gewoon kunnen toch?

Ben deze week trouwens weer begonnen met goed trainen, deze week even een fullbody schema om t weer op te pakken en vanaf volgende week weer er tegen aan met mn oude split schema. Ben even niet helemaal serieus geweest in de gym door het mooie weer. Wat ik eerder had vermeld, wil het liefst buiten sporten met het zonnetje maar heb nu een lekkere combi gevonden tussen fitness en buiten sporten. Heel simpel, doe gewoon lekker mn cardio buiten (dat ik daar nou niet eerder op gekomen was :o). Eerst 1-1,5u kracht, daarna ga ik erop uit op de racefiets, mountainbike of laat ik de beentjes werken in een flink stuk hardlopen. Gaat heerlijk en voel me top, op de zware benen na dan. Zit te denken om nog 2 kilo'tjes door te cutten en daarna heel misschien heel voorzichtig een minibulkje in te zetten :eek:. Maar ik durf eigenlijk niet! Ben zo bang dat de 10 maanden zwoegen voor die 12 kilo's eraf, dan allemaal voor niks is geweest als ik verkeerd bulk..

Gewoon heel voorzichtig beginnen met 100 KCal boven je onderhoud ofzo. Dan duurt het een paar weken voordat er echt wat bij zit en kun je wennen aan het idee. Wat sporten betreft, het wielerseizoen is ook voor mij weer begonnen. Heb vandeweek een eerste korte rit van 25 km's gemaakt. Even inkomen qua zadelpijn altijd, haha! Maar heel begrijpelijk dus :D

al iets van de dokter gehoord over je test of duurt dat nog ff

Terug
Naar boven