- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Die 45 kg is dat met of zonder baar of het gewicht dat je er aan 1 kant opzet? Ik ben beginner... zit aan mijn 12de week ofzo en ik ben van 30kg (met baar, dus 30 kg in totaal
) naar 60 kg gegaan... week 1&2 3*15 week 3&4 3*12 week 5&6 3*10, week 7&8 3*8
en met schema dat ik nu bezig ben: 12-10-8-6 en altijd verhogen (laatste 6 keer liefst met spotter idd
) 60kg vind ik nog altijd verschrikkelijk weinig, maar hopelijk komt daar nog wel verandering in...
Ook mentaal ff oppeppen (kijken naar de breezers...) en als ik bv 12 moest doen en ik haalde maar 10, ff adem nemen en die 2 toch nog doen... genoeg rust nemen vooraleer je de volgende set gaat doen
Ipv duimen rond de baar te houden kun je ook proberen ze langs de zelfde kant te houden, wel opletten dat de stang niet gaat rollen dan... de meesten vinden dit makkelijker (behalve ik dan)
) naar 60 kg gegaan... week 1&2 3*15 week 3&4 3*12 week 5&6 3*10, week 7&8 3*8en met schema dat ik nu bezig ben: 12-10-8-6 en altijd verhogen (laatste 6 keer liefst met spotter idd
) 60kg vind ik nog altijd verschrikkelijk weinig, maar hopelijk komt daar nog wel verandering in...Ook mentaal ff oppeppen (kijken naar de breezers...) en als ik bv 12 moest doen en ik haalde maar 10, ff adem nemen en die 2 toch nog doen... genoeg rust nemen vooraleer je de volgende set gaat doen
Ipv duimen rond de baar te houden kun je ook proberen ze langs de zelfde kant te houden, wel opletten dat de stang niet gaat rollen dan... de meesten vinden dit makkelijker (behalve ik dan)

:cry:

en kwam net op tijd aangerend. 
)