Fitness Seller

BPC 157 log

Heb gisterenavond 250 gezet en vanmorgen weer. Hopelijk ook goeie resultaten ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Dag 5 Net schouders gepakt licht db pressen stang voelde ik pijn opkomen. Dumbels 10x20 14x10 (licht gezeur gekapt ermee) 10x10 10x8(licht gezeur gekapt). 1 woord nog steeds niet optimaal maar wel beter denk ik. Ik moet nu rustig blijven en dan komt het goed.

10jes is nog beter maar niet alles, als laatste n 5je erbij is voor krachtbehoud als afsluiter
tis maar 2-3mnd toch?

dus je mixed zelf het water, hoe gaat dat dan?

1ml water bij 5mg spul spuiten en dan steeds 0.05 eruit en in de schouder. Ik pak 40 dagen 250mcg maar twijfel tussen of ik niet gwn moet bijbestellen en dan 500mcg vanaf nu voor ongv 40 dagen totaal.

ik zou toch 10 dagen geen presses doen, (of toch niet waar je mss pijn mee krijgt) en dan rustig opbouwen

want nu zelfs al helpt de bpc, als je het steeds terug erger maakt met te doen wat pijn doet....

Heb er nog 1 ingejaagd vanaf nu door op 500mcg.

ik zou toch 10 dagen geen presses doen, (of toch niet waar je mss pijn mee krijgt) en dan rustig opbouwen

want nu zelfs al helpt de bpc, als je het steeds terug erger maakt met te doen wat pijn doet....
Je hebt gelijk ik ga even full rest op schouder

Ook in, altijd interessant die peps.

De peptide is gevonden in het maagzuur en dus van nature aanwezig in je lichaam. Wat ze zagen in het begin is dat het herstel van maag- en darmaandoeningen versneld herstelde bij toediening van deze peptide. Nadien kwamen de andere bevindingen.

Wordt dus synthetisch gemaakt, maar een lichaamseigen stof.
@meaantje misschien het proberen waard?

Avond en ochtend pak je? 500mcg? Twijfel zelf of ik niet meer.moet pakken. Ben ongeduldig.

2x250 om te beginnen idd. Twee verschillende spots in de schouder. (heb overigens met 2ml aangemaakt, dus 2x10iu. Prikje in blessure gebied is overigens wel redelijk gevoelig. Wonderen verwacht ik vooralsnog niet, maar ben wel zeker benieuwd.

Die BPC wordt al aardig populair hier.

ijzer wordt jij hofleverancier? :p

Fijn dat het al beter gaat,
Herstel heeft inderdaad z'n tijd nodig
blessure is er langzaam in gekomen, en gaat er ook langzaam uit
maar trek er ook lering uit, n beetje milder zijn voor je delts........dus ;)

Die BPC wordt al aardig populair hier.

ijzer wordt jij hofleverancier? :p

Fijn dat het al beter gaat,
Herstel heeft inderdaad z'n tijd nodig
blessure is er langzaam in gekomen, en gaat er ook langzaam uit
maar trek er ook lering uit, n beetje milder zijn voor je delts........dus ;)
True that.

Ik voel me vandaag goed. Geen pijn zoals ik dat normaal wel heb nadat ik mn schouders een beetje heb gekieteld. Uiteraard vanochtend injectie gezet en ging weer van lijen dakje. (Tzijn ook maar 1cm naaldjes dus ja wtf stelt het voor). Ik merk toch echt dat ik minder pijn heb als ik bewegingen maak met mijn armen. Eerst kreeg ik wel eens wat scherpe pijn heel soms heel klein beetje bij gewone overhead bewegingen als ik mijn schouder.arm naar achter roteerde. Nu veel minder/niet!

2x250 om te beginnen idd. Twee verschillende spots in de schouder. (heb overigens met 2ml aangemaakt, dus 2x10iu. Prikje in blessure gebied is overigens wel redelijk gevoelig. Wonderen verwacht ik vooralsnog niet, maar ben wel zeker benieuwd.

Waar heb je precies last van en waar ga je het precies injecten? Ik spuit het in mn side delt rond dezelfde spot steeds

Merkt trouwens ook dat mn knieën minder gewrichtspijn hebben! Dus ook al inject ik mn schouder het werkt ook systemisch. En ik heb afgelopen vrijdag nog 220x3 reps gesquat en afgelopen maandag 180x5x4 (reps x sets) gesquat. Gister 140x5x2. Ging als een tiet

Waar heb je precies last van en waar ga je het precies injecten? Ik spuit het in mn side delt rond dezelfde spot steeds

Loop al jaren van de ene schouderblessure naar de andere (lang geleden ook beide schouders geopereerd aan AC gewricht). Het vreemde is dat de kanten wisselen. Het sluipt er zegmaar in terwijl ik er veel aan doe het te voorkomen (RC werk etc). Het lijkt een inpigment, en eigenlijk is alles geïrriteerd rondom het kapsel. Op het moment is het niet super slecht maar zeker niet goed. Ik iig wel, maar erg weinig en licht push. Ik heb ook achterin side delt gezet, maar ook aan de voorkant.

Je ervaringen tot nu toe klinken veel belovend...........

Ik probeer nu al 2 weken 3x per dag 333 mcg.
Doet wel iets, maar wondermiddel is het (natuurlijk) niet, het zet je eigen lichaam aan tot iets sneller herstellen, misschien werkt het ook wat ontstekingsremmen.
Alle beetjes helpen. Niet trainen is niet zaligmakend, maar ik maak het soms wel te bont zal ik niet ontkennen.

Ik probeer nu al 2 weken 3x per dag 333 mcg.
Doet wel iets, maar wondermiddel is het (natuurlijk) niet, het zet je eigen lichaam aan tot iets sneller herstellen, misschien werkt het ook wat ontstekingsremmen.
Alle beetjes helpen. Niet trainen is niet zaligmakend, maar ik maak het soms wel te bont zal ik niet ontkennen.

Waar heb je het besteld?

Eigenlijk is het wel een wondermiddel als de onderzoeken kloppen ;) 2 weken is ook wat kort.

Waar heb je het besteld?

Eigenlijk is het wel een wondermiddel als de onderzoeken kloppen ;) 2 weken is ook wat kort.

Zelfde persoon/bedrijf als je mij meldde in PM. Weet niet of het hier genoemd mag worden, vandaar zo maar even. Had ik het maanden geleden ook al eens gehaald, maar toen kort, met TB500 en niet zo 'trouw' als nu.
Overigens train ik ook (te) zwaar door, omdat na periodes (weken) wat rustiger gedaan te hebben, het ook niet echt 'beter' werd, 1x wat zwaarder en het is net zo erg als hele week zwaar trainen. Nouja, bij wijze van spreken.

Vandaag weer last bij banken gvd. Die ene keer klein beetje pressen verneukt het gwn steeds weer keihard. Ik wordt er echt gek van. Dus pressen: sws in geen maanden meer. Alleen benchen.

Ik ga binnrkort meer bb trainen upper lower upper lower. Wordt gek van alle pijntjes. Bpc schiet ik gwn door in de schouder en ik ga minder zwaar benchen. Vandaag 120x5 gepakt.

Terug
Naar boven