- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Avond en ochtend pak je? 500mcg? Twijfel zelf of ik niet meer.moet pakken. Ben ongeduldig.Heb gisterenavond 250 gezet en vanmorgen weer. Hopelijk ook goeie resultaten ;-)
10jes is nog beter maar niet alles, als laatste n 5je erbij is voor krachtbehoud als afsluiter
tis maar 2-3mnd toch?
dus je mixed zelf het water, hoe gaat dat dan?
Je hebt gelijk ik ga even full rest op schouderik zou toch 10 dagen geen presses doen, (of toch niet waar je mss pijn mee krijgt) en dan rustig opbouwen
want nu zelfs al helpt de bpc, als je het steeds terug erger maakt met te doen wat pijn doet....
@meaantje misschien het proberen waard?De peptide is gevonden in het maagzuur en dus van nature aanwezig in je lichaam. Wat ze zagen in het begin is dat het herstel van maag- en darmaandoeningen versneld herstelde bij toediening van deze peptide. Nadien kwamen de andere bevindingen.
Wordt dus synthetisch gemaakt, maar een lichaamseigen stof.
Welcome in
Maar 500mcg kan.Avond en ochtend pak je? 500mcg? Twijfel zelf of ik niet meer.moet pakken. Ben ongeduldig.
True that.Die BPC wordt al aardig populair hier.
ijzer wordt jij hofleverancier?
Fijn dat het al beter gaat,
Herstel heeft inderdaad z'n tijd nodig
blessure is er langzaam in gekomen, en gaat er ook langzaam uit
maar trek er ook lering uit, n beetje milder zijn voor je delts........dus![]()
2x250 om te beginnen idd. Twee verschillende spots in de schouder. (heb overigens met 2ml aangemaakt, dus 2x10iu. Prikje in blessure gebied is overigens wel redelijk gevoelig. Wonderen verwacht ik vooralsnog niet, maar ben wel zeker benieuwd.
Waar heb je precies last van en waar ga je het precies injecten? Ik spuit het in mn side delt rond dezelfde spot steeds
Ik probeer nu al 2 weken 3x per dag 333 mcg.
Doet wel iets, maar wondermiddel is het (natuurlijk) niet, het zet je eigen lichaam aan tot iets sneller herstellen, misschien werkt het ook wat ontstekingsremmen.
Alle beetjes helpen. Niet trainen is niet zaligmakend, maar ik maak het soms wel te bont zal ik niet ontkennen.
2 weken is ook wat kort.Waar heb je het besteld?
Eigenlijk is het wel een wondermiddel als de onderzoeken kloppen2 weken is ook wat kort.