XXL Nutrition

BPC 157 log

Bezoekers in dit topic

Zelfde persoon/bedrijf als je mij meldde in PM. Weet niet of het hier genoemd mag worden, vandaar zo maar even. Had ik het maanden geleden ook al eens gehaald, maar toen kort, met TB500 en niet zo 'trouw' als nu.
Overigens train ik ook (te) zwaar door, omdat na periodes (weken) wat rustiger gedaan te hebben, het ook niet echt 'beter' werd, 1x wat zwaarder en het is net zo erg als hele week zwaar trainen. Nouja, bij wijze van spreken.

Mag genoemd worden veronderstel ik omdat het niet om aas of andere prestatieverhogende middelen gaat. Meeste peptides zitten in een grijze zone, maar je mag het eigenlijk alleen maar testen op een rat, muis of konijn. Alhoewel het onduidelijk is dat je het risico mag nemen en op jezelf testen (op anderen natuurlijk niet). Sommige aas en andere middelen mogen al een tijdje op mensen getest worden, dus dat is een andere situatie. Die voor dieren bestemd mag sowieso niet.

Dit is voor België. BPC-157 valt daar niet onder zover ik kan zien. Nederland is hier minder streng in (gedoogbeleid).

http://www.dopinglijn.be/geneesmiddelen-supplementen-en-ttn/verboden-stoffen/


§ 3. De volgende stoffen en methoden zijn verboden op elk ogenblik (binnen en buiten wedstrijdverband)

peptidehormonen, groeifactoren en aanverwante stoffen :

de volgende stoffen en hun releasing factoren :

a) erytropoëse-stimulerende agentia [bv. erytropoëtine (EPO), darbepoëtine (dEPO), hypoxie-induceerbare
factor (HIF) stabilisatoren, methoxy polyethyleen glycol-epoëtine beta (CERA), peginesatide (hematide)];

b) choriongonadotrofine (CG) en luteïniserend hormoon (LH), enkel bij mannelijke sporters;

c) corticotrope hormonen;

d) groeihormoon (GH); insulineachtige groeifactor-1 (IGF-1); fibroblastgroeifactoren (FGF’s); hepatocytgroeifactor
(HGF); mechanogroeifactoren (MGF’s); plaatjes afgeleide groeifactor (PDGF); vasculairendotheliale
groeifactor (VEGF) alsook eender welke groeifactor die een invloed heeft op de
eiwitsynthese of eiwitafbraak in de spier, pees of het ligament, de vascularisatie, het energiegebruik, de
regeneratiecapaciteit of het veranderen van vezeltype;

e) andere stoffen met een vergelijkbare scheikundige structuur of een vergelijkbare biologische werking.



Artikel 1. § 1. Alle verboden stoffen moeten als *specifieke stoffen* worden aanzien behalve de stoffen vermeld in § 3, 1°, , 4° d) en e), § 4, 1°, a en de verboden methoden vermeld in § 3, 6°.


§ 2. Niet-goedgekeurde stoffen
Elke farmacologische stof, die niet bedoeld wordt in één van de volgende delen van dit besluit en waarvoor geen goedkeuring voor humaan therapeutisch gebruik door enige bevoegde overheidsinstantie is verleend (dit wil zeggen geneesmiddelen in preklinische of klinische onderzoeksfase of waarvan de onderzoeksfase is stopgezet, designerdrugs, stoffen enkel goedgekeurd voor diergeneeskundig gebruik), is ten allen tijde verboden.


En voor Nederland:

http://wetten.overheid.nl/BWBV0004757/2015-01-01#Verdrag_2

S2. Peptide hormones, growth factors, related substances and mimetics

The following substances, and other substances with similar chemical structure or similar biological effect(s), are prohibited:

  • 1. Erythropoietin-Receptor agonists:
    • 1.1. Erythropoiesis-Stimulating Agents (ESAs) including e.g. darbepoietin (dEPO); erythropoietins (EPO); EPO-Fc; EPO-mimetic peptides (EMP), e.g. CNTO 530 and peginesatide; and methoxy polyethylene glycol-epoetin beta (CERA);
    • 1.2. Non-erythropoietic EPO-Receptor agonists, e.g. ARA-290, asialo EPO and carbamylated EPO;
  • 2. Hypoxia-inducible factor (HIF) stabilizers, e.g. cobalt and FG-4592; and HIF activators, e.g. argon, xenon;
  • 3. Chorionic Gonadotrophin (CG) and Luteinizing Hormone (LH) and their releasing factors, e.g. buserelin, gonadorelin and triptorelin, in males;
  • 4. Corticotrophins and their releasing factors, e.g corticorelin;
  • 5. Growth Hormone (GH) and its releasing factors including Growth Hormone Releasing Hormone (GHRH) and its analogues, e.g. CJC-1295, sermorelin and tesamorelin; Growth Hormone Secretagogues (GHS), e.g. ghrelin and ghrelin mimetics, e.g. anamorelin and ipamorelin; and GH- Releasing Peptides (GHRPs), e.g. alexamorelin, GHRP-6, hexarelin and pralmorelin (GHRP-2).

Additional prohibited growth factors:

Fibroblast Growth Factors (FGFs); Hepatocyte Growth Factor (HGF); Insulin-like Growth Factor-1 (IGF-1) and its analogues; Mechano Growth Factors (MGFs); Platelet-Derived Growth Factor (PDGF); Vascular-Endothelial Growth Factor (VEGF) and any other growth factor affecting muscle, tendon or ligament protein synthesis/degradation, vascularisation, energy utilization, regenerative capacity or fibre type switching.
 
Vandaag weer last bij banken gvd. Die ene keer klein beetje pressen verneukt het gwn steeds weer keihard. Ik wordt er echt gek van. Dus pressen: sws in geen maanden meer. Alleen benchen.

Ik ga binnrkort meer bb trainen upper lower upper lower. Wordt gek van alle pijntjes. Bpc schiet ik gwn door in de schouder en ik ga minder zwaar benchen. Vandaag 120x5 gepakt.

Beste wat je kan doen voor herstel, ook zonder de peptide, is laag gewicht meer herhalingen. Krachtverlies zal er niet optreden en in principe kan je zelf sterker worden.

Check jij trouwens bovenstaande is, was jij geen advocaat? :p
 
Beste wat je kan doen voor herstel, ook zonder de peptide, is laag gewicht meer herhalingen. Krachtverlies zal er niet optreden en in principe kan je zelf sterker worden.

Check jij trouwens bovenstaande is, was jij geen advocaat? :p

Haha ben geen advocaat. Geen werk en geen zak aan ben programmeur nu:p. Kga idd lager gewicht meer reps. In fact: ik ga full retard bb nu de komende tijd. Even herstel focus.
 
Alhoewel het onduidelijk is dat je het risico mag nemen en op jezelf testen (op anderen natuurlijk niet).
Dat is ook het voornaamste argument tegen AAS (en genotsmiddelen). Hoeveel risico's mag je nemen.
Heel andere discussie, wel enorm interessant.
Het argument dat het niet 'eerlijk' is in de sport, is een non-squitur. Dat geldt namelijk voor alles. Het is ook niet eerlijk dat Pietje betere gene heeft, dat Henk meer kan trainen omdat zijn papa rijk was en hij niet bij de bakker om 4:00 's ochtends broodjes hoefde in te pakken.
Blijft over dat er risico's aan verbonden zijn.
Je kunt dus beter op de top van de Mount Everest omkomen, dan ben je op je hoogtepunt gestorven en niemand die zegt: "Wie laat hem dan die berg ook beklimmen? Dat is vragen om problemen!", of gewoon tegen een rots of steen skien als gelauwerd F1 coureur. Of te veel herrie maken als Prins en bedolven worden onder lawine. Het mag allemaal en niemand die daar echt raar van opkijkt (ja het is zielig enzo). Dat zijn nog de extremen. Maar als 50% de Nederlands overgewicht heeft en ruim 10% extreem zwaarlijvig, waarom mag je dan überhaupt zelf je boterham en beleg uitzoeken in de supermarkt?

ik ga full retard bb nu de komende tijd.
Dan valt belasting wel mee inderdaad, ga je full Ronnie of toch wat zwaarder dan dat?
 
Dat is ook het voornaamste argument tegen AAS (en genotsmiddelen). Hoeveel risico's mag je nemen.
Heel andere discussie, wel enorm interessant.
Het argument dat het niet 'eerlijk' is in de sport, is een non-squitur. Dat geldt namelijk voor alles. Het is ook niet eerlijk dat Pietje betere gene heeft, dat Henk meer kan trainen omdat zijn papa rijk was en hij niet bij de bakker om 4:00 's ochtends broodjes hoefde in te pakken.
Blijft over dat er risico's aan verbonden zijn.
Je kunt dus beter op de top van de Mount Everest omkomen, dan ben je op je hoogtepunt gestorven en niemand die zegt: "Wie laat hem dan die berg ook beklimmen? Dat is vragen om problemen!", of gewoon tegen een rots of steen skien als gelauwerd F1 coureur. Of te veel herrie maken als Prins en bedolven worden onder lawine. Het mag allemaal en niemand die daar echt raar van opkijkt (ja het is zielig enzo). Dat zijn nog de extremen. Maar als 50% de Nederlands overgewicht heeft en ruim 10% extreem zwaarlijvig, waarom mag je dan überhaupt zelf je boterham en beleg uitzoeken in de supermarkt?


Dan valt belasting wel mee inderdaad, ga je full Ronnie of toch wat zwaarder dan dat?

Lol belasting is altijd nog minder dan bij powerliften. Bedoel je dit nou echt sarcastisch?
 
Lol belasting is altijd nog minder dan bij powerliften. Bedoel je dit nou echt sarcastisch?
Ik ben altijd ironisch, cynisch en sarcastisch, vaak tegelijk, soms wissel ik ze af om de psyche te laten 'schrikken'. Net zoals bij spieren moet je de boel een beetje door elkaar schudden, anders worden de hersencellen lui.

En belasting heb ik een hekel aan, dus maar goed dat ik niet aan powerliften doe :D
 
Ik ben altijd ironisch, cynisch en sarcastisch, vaak tegelijk, soms wissel ik ze af om de psyche te laten 'schrikken'. Net zoals bij spieren moet je de boel een beetje door elkaar schudden, anders worden de hersencellen lui.

En belasting heb ik een hekel aan, dus maar goed dat ik niet aan powerliften doe :D
Haha. Ik ga iig wat rustiger aan trainen.
 
Ik merk wel minder ontstekingspijn bij bepaalde bewegingen atm.
 
Heb zojuist besteld. Zodra ik het binnen heb ga ik beginnen met 500 mcg p/dag voor 4 á 5 weken, kijken hoe 't gaat met m'n schouder en onderrug.
 
Heb zojuist besteld. Zodra ik het binnen heb ga ik beginnen met 500 mcg p/dag voor 4 á 5 weken, kijken hoe 't gaat met m'n schouder en onderrug.
Succes ermee. Ik pak ook 500mcg voor 4 weken en dan 2 weken rust en daarna weer 500mcg 4 weken hopen dat het dan weg is of iig beter.
 
Succes ermee. Ik pak ook 500mcg voor 4 weken en dan 2 weken rust en daarna weer 500mcg 4 weken hopen dat het dan weg is of iig beter.

We houden elkaar op de hoogte. Heb 'm ook bij ukpeps besteld. ;)
 
ijzer
Hoe gaat-ie? Nog nieuws?
Ik lees ook dat je er langer en dieper van slaapt.
hoe is jouw ervaring?
 
ijzer
Hoe gaat-ie? Nog nieuws?
Ik lees ook dat je er langer en dieper van slaapt.
hoe is jouw ervaring?

Ik slaap wel prima altjd al merk niet veel daarvan. Verder gaat matig mn schouder is nog steeds niet optimaal dus ik doe nu rustog aan. Feit is wel dat het wat ontstkings achtige pijn elimineert. Nu hopen dat ik godd herstel als.ik rust blijf houden.

Kga binnekort naar fysiot voor diagnose/bindweefsel massage.
 
Ah ok
Kun je het geduld opbrengen?
Hoe bevalt je BB schema? Geen Press?
Heb je n pauze ingelast of doorgegaan met toediening?
 
Back
Naar boven