Fitness Seller

BRAM SOM WINT GOUD!! 800 meter

Ari70

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
155
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
BRAM SOM wint goud op de 800 meter mannen!.. nu nog maar afwachten of hij gediskwalificeerd word omdat hij buiten de baan is gedrukt.. hij had weining ruimte maar heeft het hem toch maar geflikt GOUD voor Nederland.. en zeer veel respect ook nog eens voor onze Zuiderburen!

Als hij geen diskwalificatie oploopt, hij heeft namelijk buiten de baan gelopen.

Als die buiten debaan heeft gelopen wordt ie gediskwalificeerd, simpel

Zo simpel is het niet, er moet wel een ander land protest aantekenen.

Was een knappe race van Som, zeker omdat hij bijna tegen de vlakte werd gelopen door een Brit.

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog met een protest! hij heeft het niet opzettelijk gedaan en geen voordeel aan onder vonden! Die protesten zullen er zeker komen.

Nederland is tevens 3e geworden in het Landenklassement op de Marathon!! had ik zelf niet verwacht net zoals ik het van Bram niet had verwacht.. wel gehoopt!

Nederland doet weer mee in de atletiek...welke dokter zou meegeholpen hebben?

Die is geen dokter.

het is officieel !

(en terrecht)

Congrats

zo beleven de 2 buurlanden toch nog wat:D

Verdiend goud inderdaad, hij werd zelf ook gebeukt in de race. Hoort er bij op een 800 meter, ook al had Som wel iets attenter kunnnen lopen. Tot twee keer tot laten opsluiten is vragen om problemen.

• Topic Starter Topic Starter
Jup... fl**ker toch eens op met die dokters.. als er een ding waar ik niet tegen kan is het wel insinueren dat het weer aan de dope ligt.. We horen het wel over 1,5/2 maanden maar er is niets aan de hand tot het bewezen word!

Terug
Naar boven