- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom door me werk en omstandigheden vaak niet aan de benen toe, meestal sla ik de benen ''hellaas'' over
110 bench ik, maar het ging eergister niet zo vlotjes als normaal, en waren dus 2 lichte assists bij.WTF? Bank jij 110??
enneh skulls 35kg ex. Bar??
Damn kerel.. maak daar es een filmpje van![]()
Je bedoelt dat je ervoor kiest geen benen te doen aangezien je 2x achter elkaar borst-biceps doet.Ik kom door me werk en omstandigheden vaak niet aan de benen toe, meestal sla ik de benen ''hellaas'' over
er zit een week tussen, ivm met werk/kerstdagen, en ja ik train vaak met me broertje samen (KEUN) en we deden dan samen borst-biceps op die dag.Je bedoelt dat je ervoor kiest geen benen te doen aangezien je 2x achter elkaar borst-biceps doet.
Benen zijn de helft van je lichaam, borst-biceps niet eens een kwart van je lichaam. Ach ja het is jou keuze.

broertje, maar ik lees bram wel de lesHet beste voor 2010 Bram! Dat jij en je broer(tje(??)) maar groot mogen worden![]()

om droger te worden van die spier en voor de pump en zoals marvin zei VOLUME
te creëren jup man hoe mee hoe beter je kan maar niet genoeg volume hebben..
kon niet zonder de smith daar is te gevaarlijk heeft koen ook al vaker tegen je verteld chrisje
nee doe die andere oefenining altijd als warming up en beetje pumpen