AndroidHealthClinic

Brexit gaat door!

Het nieuwe Eurobiljet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Farage is eigenlijk gewoon de Engelse Trump.

Ik zou eerst maar eens afwachten of de soep zo heet gegeten wordt. Als de pond inderdaad zo terugveert zoals nu lijkt te gebeuren dan was het inderdaad gebaseerd op pure paniek en niet gestoeld op financiele feiten.

Overigens is het niet bepaald fair om Farage te vergelijken met Trump. Trump roept gewoon wat de mensen willen horen, op het moment dat ze het willen horen, en schroomt er totaal niet voor om de volgende dag het tegenovergestelde te beweren. Farage heeft heel duidelijk WEL een duidelijke mening en is daar ook nog niet van afgeweken. Je kan het met hem oneens zijn, maar principes heeft ie wel. Trump duidelijk niet.

Ik zou eerst maar eens afwachten of de soep zo heet gegeten wordt. Als de pond inderdaad zo terugveert zoals nu lijkt te gebeuren dan was het inderdaad gebaseerd op pure paniek en niet gestoeld op financiele feiten.

Overigens is het niet bepaald fair om Farage te vergelijken met Trump. Trump roept gewoon wat de mensen willen horen, op het moment dat ze het willen horen, en schroomt er totaal niet voor om de volgende dag het tegenovergestelde te beweren. Farage heeft heel duidelijk WEL een duidelijke mening en is daar ook nog niet van afgeweken. Je kan het met hem oneens zijn, maar principes heeft ie wel. Trump duidelijk niet.

Zoals de dag erna al zeggen dat het geld toch niet naar de gezondheidszorg gaat. Dus eerst mensen overtuigen met een leugen. Tot zover het niet afwijken van Farage.

Nu ja zo zijn alle politiekers.Liegen en bedriegen.

Pro of contra EU in het midden gelaten.

Zoals de dag erna al zeggen dat het geld toch niet naar de gezondheidszorg gaat. Dus eerst mensen overtuigen met een leugen. Tot zover het niet afwijken van Farage.

Nu ja zo zijn alle politiekers.Liegen en bedriegen.

Die zag ik al aankomen natuurlijk, maar dat is geen faire vergelijking. Ik zei: Hij heeft een MENING. Ik zeg nergens dat hij niet bereid is om te liegen voor zijn mening. Mijn punt was dat Trump zijn MENING steeds verandert, Farage doet dat niet.

Die zag ik al aankomen natuurlijk, maar dat is geen faire vergelijking. Ik zei: Hij heeft een MENING. Ik zeg nergens dat hij niet bereid is om te liegen voor zijn mening. Mijn punt was dat Trump zijn MENING steeds verandert, Farage doet dat niet.

Hahahah Farage stapt uit de partij. Zijn enige doel was om Engeland uit de EU te krijgen en nu het gelukt is stapt hij op. Mooie werkethiek. Nu ja ethiek en politiekers.

Hahahah Farage stapt uit de partij. Zijn enige doel was om Engeland uit de EU te krijgen en nu het gelukt is stapt hij op. Mooie werkethiek. Nu ja ethiek en politiekers.

Zie Patie16 hieronder...

Farage had al zijn vertrek aangekondigd na de verkiezingen dus als een verrassing komt het niet. Ook zit hij niet in de regering dus hij kan weinig doen

Wel opvallend dat we de afgelopen tijd alleen maar politici zien terugdeinzen (vooral voorstanders van een Brexit). Wie wil de knoop doorhakken ben ik benieuwd

Zoals Farage het uitlegt is het ook wel weer enigzins te begrijpen. Ik geloof hem echter niet echt; volgens mij speelt er meer. Maar dat zullen we wel nooit weten. Het is in ieder geval geen situatie vergelijkbaar met Boris Johnson.

Zie Patie16 hieronder...

Zoals Farage het uitlegt is het ook wel weer enigzins te begrijpen. Ik geloof hem echter niet echt; volgens mij speelt er meer. Maar dat zullen we wel nooit weten. Het is in ieder geval geen situatie vergelijkbaar met Boris Johnson.

Ik vind het een kwal. Niet dat ik pro Europa ben in zn huidige vorm. junkers e.d. zijn nog grotere kwallen. Ben wel voor Europa maar dan met een ander beleid.

Ik vind het een kwal. Niet dat ik pro Europa ben in zn huidige vorm. junkers e.d. zijn nog grotere kwallen. Ben wel voor Europa maar dan met een ander beleid.

Hahaha dat je t een kwal vindt was me al wel duidelijk. Ik vind hem wel grappig. Plus ik ben overtuigbaar dat de EU een gefaald experiment is, en dan met name door die debiele, niet-onderbouwbare expansiedrift waar wij geen rem op lijken te kunnen zetten als burger. Omdat zijn favo onderwerp me niet stoort ben ik beter in staat om te luisteren naar wat ie echt zegt en vooral ook HOE. Geniale vent, wat dat aangaat. Je kan zeggen wat je wil, hij heeft inderdaad voor elkaar gekregen wat ie wilde. Je kunt het er mee eens zijn of niet, een prestatie is het wel :)

Hahaha dat je t een kwal vindt was me al wel duidelijk. Ik vind hem wel grappig. Plus ik ben overtuigbaar dat de EU een gefaald experiment is, en dan met name door die debiele, niet-onderbouwbare expansiedrift waar wij geen rem op lijken te kunnen zetten als burger. Omdat zijn favo onderwerp me niet stoort ben ik beter in staat om te luisteren naar wat ie echt zegt en vooral ook HOE. Geniale vent, wat dat aangaat. Je kan zeggen wat je wil, hij heeft inderdaad voor elkaar gekregen wat ie wilde. Je kunt het er mee eens zijn of niet, een prestatie is het wel :)

We hadden het idd kleiner moeten houden met stabielere landen. Handelsverdragen en militaire en thats it. Maar de eu politiekers in hun ivoren toren moeiden hun met teveel in al die landen. En terwijl er enorme problemen waren die aangepakt moesten worden waren er Eu politiekers die kinder surprise wilden verbieden.

• Topic Starter Topic Starter

Vreemde actie om nu op te stappen.

Herman is trouwens nog steeds butthurt. In de krant stelden ze hem een vraag over Nigel. En hij zei iets in de zin van 'dat personage waarvan ik de naam niet noem'.

:gek:

Onbegrijpelijk, die man kent dus echt geen schaamte. Mooi persoon is dat, als het minder leuke, meer ernstige werk begint laat hij de boel in de steek, wat een clown. Vind het nu vooral ook een lafaard.

Hij blijft MEP voor UKIP. Dus echt in de steek laten is het ook weer niet. Dacht dat de Tories moeten onderhandelen en niet UKIP. AM i wrong?

De enige verzachtende omstandigheid is dat hij zijn 'afscheid' al eens aankondigde, lang voor de Brexit, maar toen terugkwam op die beslissing.

Nu is het wel een zeer slechte timing vind ik.

Ja en nee. Zoals je zegt had ie al eerder op willen stappen. Lijkt mij niet onlogisch dat ie het dan alsnog doet zodra ie zn doel bereikt heeft. Hij zal vast ook wel weten dat het wordt uitgelegd als lafheid, maar laten we nou wel wezen: wat kan hij nu eigenlijk nog meer doen? De boel begeleiden is zijn baan niet. Als ie blijft zitten heeft ie net zo goed nul invloed. Wat dat betreft is het dus eigenlijk niet zo raar dat ie vertrekt. Boris Johnson daarentegen, DAT is wel raar. Die had namelijk met minimale moeite in Cameron zn stoel kunnen schuiven en had dus wel daad bij woord kunnen voegen. Daar heb ik al minder begrip voor.

Iedereen jankt over Nigel Farage omdat hij er over 2 jaar 'mee stopt'.

Wat mensen niet snappen, is dat hij überhaupt geen deel uitmaakt van de regering. Hij zit in het Europees Parlement. En over 2 jaar, als ze na artikel 50 eruit stappen, hij dus ook geen baan meer heeft.

Na alle enorme electorale klappen en aankomende referenda die de Europese Unie de afgelopen maanden om de oren kreeg, kon het ingekakte zootje inteken-en-weer-opzouten-tuig in Brussel wel een goeie peptalk gebruiken. Dus waren ze allemaal present om aan te horen hoe Prins Frenske d'n Eerste Vice-Voorzitter heel dramatisch acteert alsof het Europarlement een representatieve democratische vergadering is. Wat het natuurlijk niet is. Met een Brits accent zo dik dat je er behoorlijke planken van kunt zagen, schuimbekt de schreeuwende zedenpreker "Never be intimitated by big mouths", vlak nadat hij het Britse contingent MEP's even stevig de mantel heeft uitgeveegd. De spreekstalmeester van de Commissie peptalkt zijn 750 EU juichaapjes de hemel in: "WIJ ZIJN DE EU, WIJ ZIJN GEWELDIG!" - en daar is de daverende ontlading van woest zelffeliciterend applaus. Trap er niet in: Franske neemt het zó overdreven over the top voor het falende drankorgel Juncker op, dat hij zichzelf in deze paar minuten behendig als de enige kandidaat voor diens opvolging neerzet. "He is the most dangerous man in Brussels", zei Farage over Timmerfrans. En als je dit opruiende appèl op een bonte collectie antidemocratische MEP-muppets zo hoort - kun je 'm alleen maar gelijk geven. Brrrr.

Reminder: Nobody voted for Mr. Timmermans. Not in the Netherlands. And sure as hell not in the rest of the EU.

Zum Kotsen die Juncker fanboy.

"Kapitulieren werden wir nicht!" –Adolf Timmermans

Laatst bewerkt:
Dijsselbloem ook hoop stemmen, haha.

Terug
Naar boven