XXL Nutrition

Brexit gaat door!

Bezoekers in dit topic

De vraag is wie gaat het tegenhouden, gezien het wss politieke zelfmoord is om een Brexit niet door te voeren

het volk door een nieuw referendum, nu de mensen wat beter weten wat de gevolgen gaan zijn.
 
dat ze in Brussel niet doorhebben dat deze zure houding tov Brexit alleen maar meer anti EU sentiment aanwakkert toont aan hoe groot dat bord voor hun kop wel niet is

Ze doen het omdat ze het kunnen. Niemand in de UK wil de verantwoordelijk dragen om artikel 50 in gang te zetten, terwijl de EU hier naar pushed. Politiekers zijn goed in slap lullen en parapluutjes opentrekken. Actie en verantwoordelijk dragen is wat anders.

Ik denk dat het zelf voor de brexit-politiekers/partijen beter is dat er een nieuwe stemming komt met winst voor in. Dan moeten ze niet aan politieke zelfmoord doen en kunnen ze weer verongelijkt doorlullen.
 
Laatst bewerkt:
Hier nog een 'onafhankelijke' Tweebeeke in gesprek met Farage. Farage zet haar resoluut terug in t hok.

 
Vind het maar een stel gare figuren over het kanaal. Die Corbyn is ook helemaal van het padje.
 
Eilanden zijn over het algemeen geretardeerd.
 
Hier nog een 'onafhankelijke' Tweebeeke in gesprek met Farage. Farage zet haar resoluut terug in t hok.


Nou ik zie dat terugzetten niet. Gewoon Farage die zoals gewoonlijk in het rond zit te lullen. London stock exchange is niet zo relevant, de FTSE wel (gaat over typische Britse bedrijven) en die is gewoon hard gevallen. Eens er meer duidelijk is over wat er juist gaat gebeuren gaat de markt pas echt reageren. Goed of slecht. Wss slecht.

Dat de pond al sinds 2014 aan het verminderen is, is ook irrelevant. Het gaat hier over een currency crash, geen rustige daling.

Je bent politieker of je bent het niet.
 
Laatst bewerkt:

Bazin was het toch ook

Lolque? Door dit neoliberaal onzinwijf is Engeland op wetenschappelijk gebied quasi niks meer, en is het de EU dat het nog wat redt... Cern staat niet in Engeland voor een reden...
 
Nou ik zie dat terugzetten niet. Gewoon Farage die zoals gewoonlijk in het rond zit te lullen. London stock exchange is niet zo relevant, de FTSE wel (gaat over typische Britse bedrijven) en die is gewoon hard gevallen. Eens er meer duidelijk is over wat er juist gaat gebeuren gaat de markt pas echt reageren. Goed of slecht. Wss slecht.

Dat de pond al sinds 2014 aan het verminderen is, is ook irrelevant. Het gaat hier over een currency crash, geen rustige daling.

Je bent politieker of je bent het niet.

Farage is eigenlijk gewoon de Engelse Trump.
 
Nou ik zie dat terugzetten niet. Gewoon Farage die zoals gewoonlijk in het rond zit te lullen. London stock exchange is niet zo relevant, de FTSE wel (gaat over typische Britse bedrijven) en die is gewoon hard gevallen. Eens er meer duidelijk is over wat er juist gaat gebeuren gaat de markt pas echt reageren. Goed of slecht. Wss slecht.
FTSE klimt alweer terug en de 100 sluit vandaag het hoogst sinds maanden..
 
Back
Naar boven