Fitness Seller

Brexit gaat door!

Europa moeit zich een beetje met teveel vind ik.

Nigel for PM

-

Laatst bewerkt:
http://www.telegraph.co.uk/news/new...w-much-does-Britain-pay-to-the-EU-budget.html

(ff snel gegoogled, maar ik neem dat dat de telegraph wel wat onderzoek doet naar statistieken)
Ook zij hebben geen glazen bol waarin ze kunnen zien hoe toekomstige handelsverdragen een positieve of negatieve bijdrage kunnen leveren.

Je kunt berekenen wat je kwijt bent maar wat het oplevert is een heel ander verhaal. Het is praktisch onmogelijk een vergelijking te maken tussen hoe het op dat moment is en hoe het had kunnen zijn.

-

Laatst bewerkt:
'Objectieve' krant laat ook van zich horen..
jruwpj.png

Marcel Haenen werkt als journalist voor NRC Handelsblad, de immer ‘objectieve’ en ‘liberale’ ‘slijpsteen voor de geest’

-

Laatst bewerkt:
jruwpj.png

Marcel Haenen werkt als journalist voor NRC Handelsblad, de immer ‘objectieve’ en ‘liberale’ ‘slijpsteen voor de geest’

nu moeten de illuminattie nog van zich laten horen!

• Topic Starter Topic Starter
Voor Boris' huis stonden bremainers ook stennis te schoppen

Je post zou geloofwaardiger zijn als je niet erboven een geenstijl link had gepost :roflol:
Erg kort door de bocht. Ook GS heeft wel eens zijn momenten. Ik blader regelmatig even de headlines door en zo slecht is het allemaal niet. Mag ik verwijzen naar de voormalig columniste A.Nanninga en de stukjes van Ebru Umar, om maar iets te noemen.

Kijk, dat ze een Hans Janssen een toneel hebben gegeven was ik ook niet blij mee. Maar dat zegt weinig over de gehele content die er geplaatst wordt.

Een duidelijk signaal dat het concept van de EU moet veranderen. De uitspraak "Wir schaffen das" staat definitief in de geschiedenisboeken gedrukt.
Toch vrij bizar dat er een Brexit nodig is om die fossielen wakker te schudden.

Toch vrij bizar dat er een Brexit nodig is om die fossielen wakker te schudden.

Vrij bizar? Ik sta er niet stom van. Is al jaren bezig dat er een bom moet ontploffen voor ze iets horen in hun ivoren toren.En dan heb ik het niet enkel over europese politiekers maar politiekers in het algemeen.

jruwpj.png

Ik denk dat Jo Cox blij is dat ze dood is. Hoeft ze de Brexit niet meer mee te maken.

mijn dag kan niet meer stuk, weer flink wat binnen geharkt op bux $$$

Terug
Naar boven