- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook zij hebben geen glazen bol waarin ze kunnen zien hoe toekomstige handelsverdragen een positieve of negatieve bijdrage kunnen leveren.http://www.telegraph.co.uk/news/new...w-much-does-Britain-pay-to-the-EU-budget.html
(ff snel gegoogled, maar ik neem dat dat de telegraph wel wat onderzoek doet naar statistieken)
'Objectieve' krant laat ook van zich horen..
![]()
Marcel Haenen werkt als journalist voor NRC Handelsblad, de immer ‘objectieve’ en ‘liberale’ ‘slijpsteen voor de geest’
Voor Boris' huis stonden bremainers ook stennis te schoppen

Erg kort door de bocht. Ook GS heeft wel eens zijn momenten. Ik blader regelmatig even de headlines door en zo slecht is het allemaal niet. Mag ik verwijzen naar de voormalig columniste A.Nanninga en de stukjes van Ebru Umar, om maar iets te noemen.Je post zou geloofwaardiger zijn als je niet erboven een geenstijl link had gepost![]()
Toch vrij bizar dat er een Brexit nodig is om die fossielen wakker te schudden.Een duidelijk signaal dat het concept van de EU moet veranderen. De uitspraak "Wir schaffen das" staat definitief in de geschiedenisboeken gedrukt.
Toch vrij bizar dat er een Brexit nodig is om die fossielen wakker te schudden.
Ik denk dat Jo Cox blij is dat ze dood is. Hoeft ze de Brexit niet meer mee te maken.'Objectieve' krant laat ook van zich horen..
![]()
Marcel Haenen werkt als journalist voor NRC Handelsblad, de immer ‘objectieve’ en ‘liberale’ ‘slijpsteen voor de geest’
Heb je al eens uitbetalingen laten doen?mijn dag kan niet meer stuk, weer flink wat binnen geharkt op bux $$$
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik denk dat Jo Cox blij is dat ze dood is. Hoeft ze de Brexit niet meer mee te maken.