AndroidHealthClinic

Brinta vult voor geen meter. Alternatieven?

Detek

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
79kg
Elke ochtend waag ik me weer aan de 100g brinta met de 400cl. melk en twee eieren. Het probleem bij Brinta vind ik echter dat ik na één uur alweer honger heb. Zijn er nog alternatieve, beter vullende etenswaren voor het ontbijt? Ik heb geen zin om 200g. naar binnen te schuiven namelijk.

lol
ik weet nog goed dat ik halfjaartje terug rond de 315 gram brinta in 15 min weg werkte
en jij zit te piepen over 100 gram :roflol:

brood

Brood ? 100 gram brinta vult bij mij beter dan 6 snee brood.

315 gram? dat is meer dan de helft van 1 pak man! in 15min? dan kan ik bijna niet geloven.. dat zijn 1000kcals
ja, nou ik moet zeggen dat ik het ook niet vaak deed. maar in tijden van nood.

ik at het in delen achter elkaar op.
grote com water, 100 gram brinta erin, en drinken....
dan weer opnieuw grote kom water, weer brinta erin en drink......

dat doe je nog 3 a 4x
gaat best makkelijk moet ik zeggen, maar door al dat water onplof je wel en moet je oppassen dat je 10 min daarna niet de boel uitkotst :D

het is ook niet verstandig om meteen daarna te gaan bewegen maar eerst ff 20 min rustig gaat zitten om het te laten zakke;)

Laatst bewerkt:
havermout

:haha:

gooi er wat rozijnen en een banaan tussen, vult altijd wat meer. En wat minder melk gebruiken misschien, krijg je dikkere pap wat toch beter vult bij mij dan vloeibaar goedje

Als je die brinta-melk nu even een half uurtje eerder maakt en even laat staan ... zou dat het probleem "oplossen" ?

Ik pleur die zooi steeds door me shakes.

Bij ontbijt gewoon brood, ei, kip- en kalkoenfilet en bananen.

Havermout of donkerbruin volkorenbrood. Roggebrood kan ook nog.

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist lees ik dat 100 gram net zoveel is als 6 boterhammen. Ik kan nu wel 6 belegde boterhammen gaan eten voor diezelfde voedingswaarde, alleen krijg ik dan 18 boterhammen per dag binnen. Een beetje teveel van het goede.

een boterham is ongeveer 35 gram.

neem gewoon noten en vlees, dat vult wel.

Terug
Naar boven