XXL Nutrition

Brinta vult voor geen meter. Alternatieven?

Gozer! Waarom rot je niet gewoon op als je niet normaal antwoord op iemand zijn vraag kan geven. Je spelling is ruk en je blaft af zodra je een wedervraag krijgt op een antwoord van een vraag die niet gesteld was. Patienten zoals jou moeten echt verbannen worden van dit mooie forum.

Zou overstappen op havermout voor 's ochtends, of nutrix.

neem gewoon een stuk gebakken kat van de chinees

ja, nou ik moet zeggen dat ik het ook niet vaak deed. maar in tijden van nood.

ik at het in delen achter elkaar op.
grote com water, 100 gram brinta erin, en drinken....
dan weer opnieuw grote kom water, weer brinta erin en drink......

dat doe je nog 3 a 4x
gaat best makkelijk moet ik zeggen, maar door al dat water onplof je wel en moet je oppassen dat je 10 min daarna niet de boel uitkotst :D

het is ook niet verstandig om meteen daarna te gaan bewegen maar eerst ff 20 min rustig gaat zitten om het te laten zakke;)

dit is echt hardcore ontbijten:D

• Topic Starter Topic Starter
Gozer! Waarom rot je niet gewoon op als je niet normaal antwoord op iemand zijn vraag kan geven. Je spelling is ruk en je blaft af zodra je een wedervraag krijgt op een antwoord van een vraag die niet gesteld was. Patienten zoals jou moeten echt verbannen worden van dit mooie forum.

Zou overstappen op havermout voor 's ochtends, of nutrix.

Thanks!!! Havermout vult dus beter, maar bevat ongeveer dezelfde voedingswaarden?

Thanks!!! Havermout vult dus beter, maar bevat ongeveer dezelfde voedingswaarden?

ik vind het ook beter vullen en voedingswaarden zijn idd ongeveer hetzelfde.

is alleen minder lekker maar met honing goed te doen.

trouwens ik weet niet hoe jij je brinta altijd maakt maar ik warm altijd eerst een kom melk op en gooi dan de brinta erdoorheen, met havermout kun je beter eerst alles in de kom gooien en dan verwarmen. op die manier vind ik het een stuk makkelijker weg te krijgen!

Producten met veel eiwitten en/of vetten geven langer een verzadigd gevoel.

Damn, ik vind dit eerder een voordeel dan een nadeel :D
Brinta is lekker voedzaam, dus hoe meer je ervan eet, hoe beter gewoon. Gewoon na je brinta iets erachter pleuren dat je maag vult (thee, fruit, boterham,...).

Brinta zie ik als hoogwaardig voedsel en zou het een stap achteruit zien als je het vervangt met iets anders. (behalve met havermout dan)

Neem een shake met wey proteine bij je brinta en paar stuks volkoren knackerbrod.

Havermout + brinta + whey + melk + banaan erachter = lekker vullend ontbijt

EDiT:...verkeerde thread.

• Topic Starter Topic Starter
Nieuw ontbijt: havermout + melk + 2 ei-eiwitten + banaan (of appel).
Dankjewel!

Als je de tijd hebt neem je eerst een banaan met een whey shake en dan een half uur daarna neem je je brinta met melk.

Je zou ook een schep lean dessert van BSN door je britna heen kunnen gooien, dat is een vrij dikke shake die wel aardig vult.

Als je je brinta 1,5 min in de magnetron zet op vol vermogen krijg je een veel dikkere pap die zwaarder eet en op de maag ligt...

hongergevoel is een signaal van wat receptoren in de maag die je hersens laten weten dat de maag leeg is. dus je moet iets eten wat langer in de maag blijft zitten, volkoren brood duurt 3~ uur eer het de maag verlaat....
maar volgens mij duurt brinta+melk ook behoorlijk lang.. m.a.w je spoort niet :) Meer eten of negeren

hongergevoel is een signaal van wat receptoren in de maag die je hersens laten weten dat de maag leeg is. dus je moet iets eten wat langer in de maag blijft zitten, volkoren brood duurt 3~ uur eer het de maag verlaat....
maar volgens mij duurt brinta+melk ook behoorlijk lang.. m.a.w je spoort niet :) Meer eten of negeren

Oke, bespaar me je derde klas kennis biologie:)

Ik zou idd havermout nemen met een banaan en whey shake. Eventueel nog wat eieren;)

meer eieren

Oke, bespaar me je derde klas kennis biologie:)

Ik zou idd havermout nemen met een banaan en whey shake. Eventueel nog wat eieren;)

als het niet mocht kloppen corrigeer het dan wel eventjes :P ik las het vandaag in 1 of ander tijdschrift dus zo zeker ben ik er ook niet van

Terug
Naar boven