Fitness Seller

Britse functionarissen vrezen aanval VS op Iran

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij een logische stap na de uitermate succesvolle oorlogen in Afghanistan en Irak.:rolleyes:

Wil er ALSTUBLIEFT een nieuwe Lee Harvey Oswald opstaan om deze president zijn hersens uit zijn hoofd te schieten.
Hoewel... hersens... bij Bush?

george bush verspilt echt veel soldaten levens.

Alsof er ooit vrede komt in het midden-oosten, er zijn daar mensen die geloven dat als ze een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen dat ze 48 eeuwige maagden krijgen in de hemel. Wat een kleuters...

Oorlog oorlog en nog es oorlog :S

george bush verspilt echt veel soldaten levens.

Alsof er ooit vrede komt in het midden-oosten, er zijn daar mensen die geloven dat als ze een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen dat ze 48 eeuwige maagden krijgen in de hemel. Wat een kleuters...

72 maagden, maar daar ben je na een weekje ook al door...

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Die heb jij toch al een keer of 17 aan zien komen hierzo?

Tot de dag dat hij gelijk krijgt! wie lacht er dan Klaawitz? wie lacht er dan? Nou? nou?

Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een New World Order, met Amerika aan het roer. Dan krijgen we eindelijk een wereld met heul veul goedkope benzine en het broeikaseffect bestaat ook niet meer (Al Gore laten we dan 'verdwijnen' met z'n hippie bullshit).

Tot de dag dat hij gelijk krijgt! wie lacht er dan Klaawitz? wie lacht er dan? Nou? nou?

Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een New World Order, met Amerika aan het roer. Dan krijgen we eindelijk een wereld met heul veul goedkope benzine en het broeikaseffect bestaat ook niet meer (Al Gore laten we dan 'verdwijnen' met z'n hippie bullshit).

verder alles goed :P

Neen! Mijn geliefde Leider, the God fearing President of the allmighty U.S.A. Mr. George. W. Bush, wordt weer eens gedemoniseerd door de linkse media.

Mijn Führer zet alles op alles om onderdrukte volken te bevrijden van misdadige regimes en wat krijgt hij voor dank? Hoon! Zijn heldenmoed is als paarlen voor de zwijnen!
Net als Adolf zal ook George pas na zijn dood de erkenning krijgen die hij verdient.

Pffff, ik kan er niks aan doen maar eigenlijk hoop ik dat Bush heel snel een hele nare dodelijke vorm van huidkanker krijgt. Of nee!!! ik weet iets leukers! Parkinson!!! Want als hij dat krijgt dan zal hij net als die hufter van een Reagan nog eens nadenken over het door hem goedgekeurde verbod op stamcelonderzoek. :)

denk je echt dat rusland zin heeft in een rel met de VS? Blaffende honden bijten niet...

Denk dat Rusland z'n geld nodig heeft voor andere dingen dan een oorlog met de VS...

Jep, maar dat geld wat ze zo hard nodig hebben voor andere dingen wordt nu ook gewoon ingezet voor defensie in plaats van zoiets volstrekts overbodig als de volksgezondheid van je land.

Laatst bewerkt:
Jep, maar dat geld wat ze zo hard nodig hebben voor andere dingen wordt nu ook gewoon ingezet voor defensie in plaats van zoiets volstrekts overbodig als de volksgezondheid van je land.

true maar de kosten van het uitbreiden van defensie vallen in het niets bij die van een effectief inzetten van je troepen. Trouwens, Rusland weet best dat een oorlog tegen de VS onbegonnen werk is. Een oorlog begin je enkel aan als je zeker bent van een overduidelijke overmacht of je moet gek zijn (zie N-Korea :rolleyes:).

Terug
Naar boven