Fitness Seller

Britse vrouw drinkt zich maand lang te pletter

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Wie blijft beweren dat alcohol weinig kwaad kan, moet eens naar foto's van Nicky Taylor kijken. De Britse vrouw dronk zich bij wijze van experiment een maand lang elke avond ladderzat. Na dertig dagen was ze niet alleen vier kilo dikker, ze ziet er meteen ook tien jaar ouder uit.
Nicky dronk zelden meer dan twee glazen wijn per avond, had nooit meer dan veertien glazen verspreid over een hele week gedronken en zat was ze al jaren niet meer geweest. Tot de veertigjarige moeder van drie kinderen bij wijze van experiment besliste om zich één maand lang bijna elke avond een stuk in haar kraag te drinken. Vijf dagen per week zette ze de bloemetjes buiten.

Op sommige avonden dronk Nicky acht mojito's, vijf glazen wijn, drie pilsjes, twee glazen wodka-orange en twee flesjes Smirnoff Ice, in totaal goed voor 26 porties op één avond.

In totaal dronk ze precies 516 alcoholporties. De resultaten zijn verbazingwekkend. Ze kwam niet alleen meer dan vier kilo bij, haar huid is zoveel verouderd dat ze er nu uitziet als iemand van meer dan vijftig. Haar lever is niet beschadigd. Voor die ernstig aangetast zou worden, moest ze volgens artsen nog vijf maanden verder doen zoals ze bezig was.

Bron: DBC01

Waar zijn die foto's dan? :scratch:

Ja lol, als je post doe het dan goed ;)

mooie foto's:)

Leuk hoor zo'n experiment meedoen. Ze zal er wel wat minder lang door leven.

Wtf??? Dat doe ik op vakantie 2 weken lang??? Vandaar dat ik soms 30+ word geschat..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
uit link van 18fitie

DAMNNNNNNNNNNNNNNNNN lekker bezig.

massel.. dit kan nooit. Voordat ik begon te trainen was ik een soort van verslaafd aan alcohol. Ging er bijna elke avond 2 liter wijn en 6 halve liters doorheen. En dat maaaanden achter mekaar. In het weekend zo'n 40 vaasjes bier per avond. Ik had er alleen pfeiffer aan over gehouden.

Dat doe je netjes Kale:D

KaLe zei:
massel.. dit kan nooit. Voordat ik begon te trainen was ik een soort van verslaafd aan alcohol. Ging er bijna elke avond 2 liter wijn en 6 halve liters doorheen. En dat maaaanden achter mekaar. In het weekend zo'n 40 vaasjes bier per avond. Ik had er alleen pfeiffer aan over gehouden.

Hmmz, 'een soort van verslaafd' vind ik nog een behoorlijk understatement KaLe :)

KaLe zei:

maar jij bent een genetic freak kale ;) :d

Wat een achterlijk experiment. Ik verwonder mij er wel over dat ze geen leverbeschadiging heeft overgehouden, sommige mensen kunnen wat hebben op dat vlak.

Ik stoor mij soms aan die "onderzoeken" waaruit moet blijken dat dagelijkse alcoholconsumptie "gezond" zou zijn. Met mate zal er wel wat van zijn maar ik weet uit ervaring dat mensen die dagelijks drinken sneller alcoholistisch zullen worden dan anderen.

Gelijk ziekenzorg onthouden...

Diabolic zei:
Wat een achterlijk experiment. Ik verwonder mij er wel over dat ze geen leverbeschadiging heeft overgehouden, sommige mensen kunnen wat hebben op dat vlak.

Ik stoor mij soms aan die "onderzoeken" waaruit moet blijken dat dagelijkse alcoholconsumptie "gezond" zou zijn. Met mate zal er wel wat van zijn maar ik weet uit ervaring dat mensen die dagelijks drinken sneller alcoholistisch zullen worden dan anderen.

Ja, maar dat is omdat ze sowieso die aanleg al hebben.

calibre zei:
Leuk hoor zo'n experiment meedoen. Ze zal er wel wat minder lang door leven.

Als haar lever er geen schade van heeft ondervonden zal het toch wel meevallen. Ze ziet er alleen een stuk ouder uit. En dat lijkt me behoorlijk balen op zo'n leeftijd.

Ik zeg dat het bull is.

pff waarom zou je dat soort dingen ook proberen dat snap ik dan ook niet. Maar ja

Ze ziet er ouder uit jah.. maar voor hoe lang??

Offtopic:

Diep respect voor die vrouw dat je het avond na avond kunt opbrengen om je helemaal aan gort te zuipen. Ook diep respect voor Georgie Best! Die man heeft 2 levers kapot gezopen, pure klasse....
Tjah, moest er weer aan denken :rolleyes:

Mensen, ik ben niet dronken, maar ik heb zelf ook wel zin aan een paar pilsjes, het is Kerst, geniet ervan. Fijne feestdagen allen!

Terug
Naar boven