- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx, wordt een TOPfight
vraagje ivm je avatar... van welke aflevering (seizoen) komt die screenshot?

) vette aflevering trouwens!!!Of de flop van het jaar. Ik hoop dat het een super gevecht word wat alle hype die de UFC eromheen bouwt waar kan maken.
"up the down steroid" seizoen 7 8 of 9 i think (karma?) vette aflevering trouwens!!!
om eerlijk te zijn denk ik dat het een goed, boeiend en hard gevecht gaat worden, een top 20 fight van 2008... niet meer
en wat bedoel je met "up the down ..." gedoe?
let's hope so. Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit dit gevecht. Ben benieuwd of Couture hem pakt. Lesnar is een monster en zelfs met alle ervaring die Randy heeft denk ik dat het een pittige tegenstander voor m is.
"up the down steroid" heet de SP aflevering waarin Timmy en Jimmy meedoen aan de paralympics. (avatar van 22jarige)

overigens kunnen bij mij de weddenschappen worden afgesloten...geef me pm en het bedrag wat je in wilt zetten.
ah ik kijk zo uit naar dit gevecht, k ben echt enorm benieuwd wie er als winnaar uit de bus komt. Heb helaas zondag bjj toernooi dus dan kijken zit r niet in behalve als k een beetje op tijd thuis ben. Hopelijk word t niet per ongeluk gespoilerd door iemand die zondag zou k echt k*t vinden.
zondagmorgen, rond een uur of 7-8 is het resultaat bekend hoor... of ben je dan al weg voor je tornooi?