AndroidHealthClinic

bruin (meergranen) brood of havermout en brinta

Cinix

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
55kg
Vetpercentage
14%
Ik ben 15 jaar, weeg rond de 55 kg, sport 2 tot 3 keer per week verder doe ik rond de 30 minuten buikspieroefeningen thuis op de grond (elke dag) en ik ben rond de 1.75 lang.
Wat is nou beter als ontbijt gewoon wat bruine boterhammen (ook meergranen) of havermout en/of brinta.
Het punt is dat ik niet havermout niet echt lust en brinta vind ik (denk ik nog nooit gegeten) ook niet echt lekker.
Ik eet nu namelijk gewoon bruin (meergranen) brood met hagelslag en halfvolle melk.
Nog enige tips voor mijn ontbijt en eventueel het beleg daarvan.

Alvast heel erg bedankt.

Nog een bepaald doel? Dit is een wat weinig info.

Brood met kipfilet en/of ei
kwark/yoghurt met fruit/havermout/muesli
probeer je havermoutpap/brinta lekker te maken door er kaneel, rozijntjes, appel doorheen te doen.
probeer een eiwitbron en koolhydraatbron te zoeken zodat je lichaam 's ochtends gelijk optimaal gevoed wordt...

als je brinta/havermout niet lust moet je het gewoon niet nemen, bruine/volkoren boterham met kipfilet of eitje is de beste combinatie dan.
en als je een hardgainer bent kun je altijd nog pindakaas nemen

Een schepje Whey door de Brinta, misschien denk je het dan wel te lusten.

• Topic Starter Topic Starter
Nog enige tips over het beleg (pindakass lust ik ook niet) dus dan kipfilet of iets dergelijks.
Mijn doel is om nog voor de kerst de lichte contouren van een sixpack te hebben is dat mogelijk?

Nog enige tips over het beleg (pindakass lust ik ook niet) dus dan kipfilet of iets dergelijks.
Mijn doel is om nog voor de kerst de lichte contouren van een sixpack te hebben is dat mogelijk?

here we go again...
55kg en jij wil gaan cutten? :roflol:

Hahaha elke dag 30 minuten buikspieren trainen. Wat denk je daar mee te bereiken? Ik zou zeggen niks

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik wil niet gaan cutten, ik wil gewoon zo gezond mogelijk eten zodat ik eerder een mooie gespierde buik heb.

Niet huilen en leren eten. Je gaat de smaak echt waarderen.

Terug
Naar boven