XXL Nutrition

Buikspier - hips - en eiwitten TIPS

Morrie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
56kg
Hoi!

Ik ben momenteel aan het trainen. Nu heb ik al een platte buik, maar wil ik graag lijnen krijgen. Ook zou ik graag mijn heupen meer willen trainen.. TIPS?

Ik ben momenteel een beetje aan het letten dat ik niet meer teveel moet snoepen, want ik was 2 weken geleden 59 kilo. Momenteel heb ik de 56 kilo behaald!

Ook ben ik begonnen aan GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN. Voor een snellere spier herstel.
Weet iemand ook of dit gevolgen heeft op mijn huid. Ik heb namelijk soms nog wel last van een puistje, en ik wil mijn huid wel zo egaal mogelijk behouden.

Wie heeft hier ervaring mee?

Gewicht - 56 Kilo
Lengte 1.68

XOXO :p

De een heeft meer last van acne door het gebruik van eiwitten dan de ander.
Zal je echt door trial en error moeten ondervinden. Vaak heeft het te maken met een intollerantie voor melksuiker
En wat bedoel je precies met 'heupen'? de gluteus maximus/medius?

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan is het maar afwachten!
Bedankt voor je reactie!

Heupen bedoel ik gluteus maximus

Enige tips voor buikspieren?

Iemand nog tips voor buikspier oefeningen?

foto.jpg

Oke dan is het maar afwachten!
Bedankt voor je reactie!

Heupen bedoel ik gluteus maximus

Enige tips voor buikspieren?
Ikzelf heb met een whey isolaat minder tot geen last van puistjes.

Lijnen op je buik is afhankelijk van je vetpercentage.

Voor je glutes voornamelijk diepe squats, lunges en hip thrusts doen.

Belangrijk is voor het trainen en het behalen van je doelen, dat je ook bewust met je voeding omgaat, en je weet hoeveel je eet, lees de stickies in de voedingssectie eens.

Top zal ik doen heel erg bedankt!!

Goed slanke buik al overigens, zal zelf voorzichtig bulken en wat spiermassa opbouwen. Niet jezelf blindstaren op een paar strepen op je buik nu.

oke top! Ik wil alleen niet teveel aankomen, want alles gaat regelrecht naar mijn heupen en dan ben ik bang voor lovehandels. maar ik ga me wel even verdiepen in voeding heel erg bedankt!!

Ik zit hier heel even op de verkeerde afdeling ;) Maar aangezien dit over buikspieren gaat heb ik even een vraagje.

Als ik mijn abs train met bijvoorbeeld crunches, wat train ik daar nog meer mee los van mijn buikspieren? En is dit een goede oefening voor algemene spierontwikkeling?

Terug
Naar boven