Fitness Seller

buikspieren wel of niet trainen ?

Peiling Peiling wel of niet

• Totaal stemmers
    172
natuurlijk niet!!!!!

euhm, eigenl bedoelde ik wel.. hehe

Ik train ze apart, zie duidelijk verschil wanneer ik ze een tijdje niet apart meepak..

Tijdverspilling in de bulk.

ik pak ze meestal 1 tot 2 keer per week apart aan.

ja nee niet als je 10% een laag bf vindt :rolleyes:

dat bedoel ik, maar ff voor de duidelijkheid 10% vindt ik behoorlijk laag. Ga je lager dan ga je richting wedstrijd niveau. Als je echt flink gaat bulke en je gaat richting de 16 a 17 procent is het moeilijk om zo ver terug te cutten dat ook je buik flink droog staat en goed gespierd is. Daarom doe ik ook tijdens het bulken mijn buik trainen zodat mijn buikspieren al redelijk gevormd zijn (je ziet er allen bar weinig van doordat er een laag vet over heen zit

In de bulk, maak je ze: stevig,sterk,vorm,massief en in de cut laat je het geen wat je hebt opgebouwd zichtbaar worden.

Ik doe ze heel soms, vind 't voor mezelf onzin. Ze groeien al hard zat.

Zo nu en dan, doe alleen zo goed als geen crunches. Zijn wel betere alternatieven te vinden imo.

wel uiteraard

Denk dat ik mn buikspieren genoeg train bij DL en SQ maar alsnog train ik ze apart. Heb dus voor 'wel' gekozen.

Doe wel ab werk al is het niet graag, maar vind gebalanceerde kracht wel belangrijk.
deze vind ik wel vetjes voor functional core strength, afgelopen keer geprobeerd en zwaar om goed uit te voeren. standing crunches zijn ook goed imo.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik doe ze meestal op niet-rug en niet-benen dagen, dus 1 à 2 keer per week.
Ik train ze ook net als andere spiergroepen, 3 setjes van 10 met zwaar gewicht.

Doe wel ab werk al is het niet graag, maar vind gebalanceerde kracht wel belangrijk.
deze vind ik wel vetjes voor functional core strength, afgelopen keer geprobeerd en knetterzwaar om goed uit te voeren. standing crunches zijn ook goed imo.

[Link niet meer beschikbaar]

Haha daar nog een banaan bij :roflol:

Wel! :thumbup:

Gewoon 1x pw hard aanpakken! Heb dan 2 dagen spierpijn :D

Ik vind dat je buik net als al je andere spieren moet behandelen.

Zeker trainen.

Terug
Naar boven