AndroidHealthClinic

Buikspieren.

Bezoekers in dit topic

Tinoo

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2011
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Verstandig om elke dag je buikspieren te trainen of beter om de dag?

:)
 
Geen van beide, je buikspieren zijn net als elke andere spier. Ze hebben rust nodig, dus doe het liever 1 of 2 keer per week.
 
zoals RichardNij zegt 1 à 2x per week

velen maken ook de fout van enkel op hoge repetities te trainen bij buikspieren
met kabels en schijven kun je er een beperkter aantal reps uithalen wat bevorderend is voor de spiergroei
 
toch raar dat hier verschillende antwoorden over zijn m.b.t. buikspieren elke dag kunnen trainen.
Buikspieren pak ik ook maar 2 a 3x in de week.
Ik had gister een paar sets buikspier gedaan met begeleiding, hij vertelde dat het absoluut geen probleem is om buikspieren elke dag maximaal te trainen. Deze begeleiding komt van een lange sport-opleiding en geeft ook begeleiding aan professionele sporters aldus, zegt hij zelf.
 
#fail
1 a 2 keer in de week.
Zorg dat je zwaar gaat op compunds als deadlift, squat, die zorgen er namelijk ook voor dat je een goede sterke buik krijgt

---------- Post added do 23 jun 2011 at 17:51 ----------

toch raar dat hier verschillende antwoorden over zijn m.b.t. buikspieren elke dag kunnen trainen.
Buikspieren pak ik ook maar 2 a 3x in de week.
Ik had gister een paar sets buikspier gedaan met begeleiding, hij vertelde dat het absoluut geen probleem is om buikspieren elke dag maximaal te trainen. Deze begeleiding komt van een lange sport-opleiding en geeft ook begeleiding aan professionele sporters aldus, zegt hij zelf.

Het zal je verbazen hoe ontwetend veel mensen zijn mbt krachttraining, zelfs als ze een sport opleiding gedaan hebben.
 
toch raar dat hier verschillende antwoorden over zijn m.b.t. buikspieren elke dag kunnen trainen.
Buikspieren pak ik ook maar 2 a 3x in de week.
Ik had gister een paar sets buikspier gedaan met begeleiding, hij vertelde dat het absoluut geen probleem is om buikspieren elke dag maximaal te trainen. Deze begeleiding komt van een lange sport-opleiding en geeft ook begeleiding aan professionele sporters aldus, zegt hij zelf.

Omdat het überhaupt zinloos is om je abs te trainen op die manier.. Het kan ook geen kwaad om iedere dag te gaan hardlopen, maar verwacht niet dat je er mega grote benen van zult krijgen ... *LOL*.
 
toch raar dat hier verschillende antwoorden over zijn m.b.t. buikspieren elke dag kunnen trainen.
Buikspieren pak ik ook maar 2 a 3x in de week.
Ik had gister een paar sets buikspier gedaan met begeleiding, hij vertelde dat het absoluut geen probleem is om buikspieren elke dag maximaal te trainen. Deze begeleiding komt van een lange sport-opleiding en geeft ook begeleiding aan professionele sporters aldus, zegt hij zelf.
Daar klopt iets niet.
 
Wil je voor de zomer nog even snel een strakke blokjesbuik hebben? Smeer dan, zoals eerder gezegd, Calvé pindakaas op je buikje. Dit gaat zware training ver te boven.
 
5x 150 crunches en dat 3x per dag dan heb je in 2 weken een zieke sixpack
 
@Martinnnn
als iedereen zegt dat je rust moet nemen dan ga jij tog niet zegen dat je 5 * 150 moet doen
dat zou hij niet volhouden.
 
Back
Naar boven