MuscleMeat

buikvet verbranden door trainen voor ontbijt

Hoi
Ik ben een slanke meid weeg maar 52 kilo ik heb alleen geen strakke buik! Ik ga nu 2 x per week sporten en dan cardio, arobics en buikspieren trainen. Ik probeer ook op te letten met wat ik eet maar ik moet alleen wel uitkijken dat ik niet afval op de verkeerde plek!! hoe kan ik dit het beste doen???

Hoi
Ik ben een slanke meid weeg maar 52 kilo ik heb alleen geen strakke buik! Ik ga nu 2 x per week sporten en dan cardio, arobics en buikspieren trainen. Ik probeer ook op te letten met wat ik eet maar ik moet alleen wel uitkijken dat ik niet afval op de verkeerde plek!! hoe kan ik dit het beste doen???

Je kan zelf niet bepalen waar je afvalt, het is niet plaatsgericht, je zal dus algeheel afvallen! Sticky's lezen!

hoe train je dan je buikspieren?

gewoon in de sportschool doe 1 x per week mee aan het buikspierkwartiertje en ik doe 1 x per week bodyshape en dan besteden ze er ook aandacht aan

Snelle eiwitten

Hoi Fizzel,wat versta je onder snelle eiwitten???

Jack

Snelle eiwitten zijn, zoals het woord zegt, eiwitten die snel door je lichaam worden opgenomen. Het bekendste voorbeeld hiervan is whey-poeder.

Als je graag snel (buik)vet wilt verbranden en je stofwisseling op een hoger niveau te brengen, doe je dat naar mijn idee op een nuchtere maag en op een LAAG intensiteitsniveau. Om eventuele spierafbraak tegen te gaan, kan je het best van te voren BCAA innemen. Succes

Terug
Naar boven