Goedenavond beste mede bodybuilders
Vandaag van half 5 tot kwart over 6 in de gym geweest. Heb korte rusttijden gehouden tussen de setjes, iets langere tussen oefeningen, maar wel nog chin-ups en shrugs gedaan en mn buikspiertjes gepakt.
Tussendoor nog een discussie gehad met instructeur van de sportschool, over de gewichten van 1,25kg. Dat probleem is trouwens opgelost: ik vond ze na de discussie (mocht ze zelf wel meenemen) ergens in een hoekje onder een bankje

Jawel, 2 schijfjes van 1,25kg voor een 50mm barbell. Toch maar wat beter moeten zoeken..
Al met al lekkere training:
Squat
8x 50kg
8x 50kg
5x 65kg (3x)
Shoulder Press
10x Bar
5x 30kg
5x 37,5kg (3x)
Bent-over Row
10x 30kg
8x 40kg
5x 50kg (3x)
!!! Bij de shoulder press ging het toch wat moeilijk, laten we zeggen heel moeilijk. Heb vorige training van 30kg naar 35kg verhoogd, omdat ik dus de 1,25kg schijfjes niet kon vinden, en had hier al moeite mee.
Nu toch met 2,5kg verhoogd van 35 naar 37,5kg en het laatste werksetje lukte er maar 2 reps, de 3e kreeg ik niet meer omhoog, dus even barbell weggelegd, 10 sec ademen, grip herpakken en de resterende 3 reps gedaan.
Dus, wat te doen? Volgende training met shoulder press toch maar weer met 2,5kg verhogen, of nog een keertje de 37,5kg werkset pakken? Stom dat ik met 5kg heb verhoogd, maarja ik kon toen niks anders..
What to do guys?
Na het programma 3 setjes van 12x 22kg shrugs en nog wat chin ups en de abs nog even aangepakt.
Weekendje rust en sinterklaas, net flink veel vlees gegeten, gourmet

, maandag weer aan de bak!!