MuscleBear
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals zo vaak wordt dbb.com zo voorspelbaar als ik weet niet wat... aandikken en je gal spuien als het je uitkomt en in de verdediging gaan als het je niet uitkomt (soms tot in het treurige aan toe) overigens laat ik me niet leiden door individuele verhalen..
Maar tussen al dat negatieve is het altijd leuk om te zien dat iemand de moeite neemt om iets positiefs te posten..
Ja zielig ventje haal maar weer je orbs erbij, iets beters kan je niet verzinnen.
Wat doe je trouwens in deze topic als je een gore zwarte trut niet voor je plezier aanraakt?
En waarom zou iemand vreemd gaan als hij van een gore zwarte trut houd?
Als je me daar nu eens volwassen antwoord op geeft, dan doe je pas je naam eer aan.
So trueDit is echt het meest ongeloofwaardige verhaal ooit.

Ik haal niet mijn orbs erbij, ik haal jouw orbs erbij, jij gelooft in de onzin ik niet, zelfde geldt voor de telekinese, de UFO's, de aura's, de graancirkels of andere crap waarin in jij gelooft om je zielige leventje wat intressanter te maken maar goed das jouw probleem en het is te hopen voor je dat je eroverheen groeit ooit![]()
Als ik op een volwassen manier antwoord geef op die 2 vragen doe ik me naam eer aan? Dus gorilla-mannen staan erom bekend op een volwassen manier antwoord te geven? Jij spoort ook echt niet he en waar je die vragen vandaan haalt is me ook een raadsel
Denk dat niemand graag iemand die hij een gore zwarte trut vind aanraakt, lijkt me niet meer dan logisch
Als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd dus dan zal hij wel niet van dr houden en dat is pas respectloos
Nu tevreden?
En ik was nou net zo geintresseerd in jouw visie daarop, wat trekt jou eigenlijk aan in een vrouw? Hoe hard ze een lepel kan laten tollen in de lucht? Ben je een aura of orb man?Waarom is het een trut?
Waarom is ze goor?, kan je dat uitleggen?
Het is ongepast dat jij iemand zijn prive leven aan het neerzetten bent, en dan zit JIJ te piepen dat ik je beter een PM kan sturen dan het op het forum te plaatsen, daarbij ben je nergens bij geweest.
Ten tweede ga jij niet vertellen hoe de liefde werkt.
Je moet je nicknaam veranderen in THOMAS. !!!

En ik was nou net zo geintresseerd in jouw visie daarop, wat trekt jou eigenlijk aan in een vrouw? Hoe hard ze een lepel kan laten tollen in de lucht? Ben je een aura of orb man?