XXL Nutrition

Buitenlanders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat maak ik zelf nog wel uit stuk vreten !!!
Jammer voor jou, maar iedereen mag weten wat voor een ongeloofelijke sukkel jij bent.

Je bent blind !!!, maar niet kleurenblind hé? :rolleyes:
 
Ow jee de bijgelovige orbs aanbidder maakt me uit voor stuk vreten nu moet ik oppassen

Ga lekker geesten oproepen of proberen lepels te laten zweven of andere crap die je jezelf hebt wijsgemaakt, val mij verder niet lastig
 
Ja zielig ventje haal maar weer je orbs erbij, iets beters kan je niet verzinnen.
Wat doe je trouwens in deze topic als je een gore zwarte trut niet voor je plezier aanraakt?
En waarom zou iemand vreemd gaan als hij van een gore zwarte trut houd?
Als je me daar nu eens volwassen antwoord op geeft, dan doe je pas je naam eer aan.
 
Als een mod de vier reacties boven mij even weghaalt, het was net zon plesant topic.

Ik ken ook wel behulpzame marokkanen, maar die zijn dan ook meestal 30+ jaar. En net zoals RobG al aangeeft, nu sta je bij ze in het krijt.
 
Zoals zo vaak wordt dbb.com zo voorspelbaar als ik weet niet wat... aandikken en je gal spuien als het je uitkomt en in de verdediging gaan als het je niet uitkomt (soms tot in het treurige aan toe) overigens laat ik me niet leiden door individuele verhalen..

Maar tussen al dat negatieve is het altijd leuk om te zien dat iemand de moeite neemt om iets positiefs te posten..

:thumbs:
 
Ja zielig ventje haal maar weer je orbs erbij, iets beters kan je niet verzinnen.
Wat doe je trouwens in deze topic als je een gore zwarte trut niet voor je plezier aanraakt?
En waarom zou iemand vreemd gaan als hij van een gore zwarte trut houd?
Als je me daar nu eens volwassen antwoord op geeft, dan doe je pas je naam eer aan.

Ik haal niet mijn orbs erbij, ik haal jouw orbs erbij, jij gelooft in de onzin ik niet, zelfde geldt voor de telekinese, de UFO's, de aura's, de graancirkels of andere crap waarin in jij gelooft om je zielige leventje wat intressanter te maken maar goed das jouw probleem en het is te hopen voor je dat je eroverheen groeit ooit :rolleyes:

Als ik op een volwassen manier antwoord geef op die 2 vragen doe ik me naam eer aan? Dus gorilla-mannen staan erom bekend op een volwassen manier antwoord te geven? Jij spoort ook echt niet he en waar je die vragen vandaan haalt is me ook een raadsel
 
Ik haal niet mijn orbs erbij, ik haal jouw orbs erbij, jij gelooft in de onzin ik niet, zelfde geldt voor de telekinese, de UFO's, de aura's, de graancirkels of andere crap waarin in jij gelooft om je zielige leventje wat intressanter te maken maar goed das jouw probleem en het is te hopen voor je dat je eroverheen groeit ooit :rolleyes:

Als ik op een volwassen manier antwoord geef op die 2 vragen doe ik me naam eer aan? Dus gorilla-mannen staan erom bekend op een volwassen manier antwoord te geven? Jij spoort ook echt niet he en waar je die vragen vandaan haalt is me ook een raadsel

Ondertussen zijn het ook jou Orbs geworden, je denkt er nog meer aan dan ik.
Nee jij gelooft niks, je komt ook niet verder dan je eigen bekrompen gedachten, dat is duidelijk te merken aan hoe je over andere mensen praat.
Geen greintje respect, en nu hoef ik dat ook niet van jou, maar dat je zo tegen mensen doet die je totaal niet kan is zeer respectloos.

Ja Gorilla-mannen zijn volwassen, en jij niet !!!
Natuurlijk is het een raadsel voor je, jij geloof helemaal niks, alleen jezelf.
Maar ik zal je even helpen, misschien kan je dan alsnog antwoord geven op mijn vragen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Leuk geprobeerd, krijg net van iemand te horen dat je van plan bent mij constant uit te lokken en in de hoop dat ik te ver ga en geband worden, het is goed met je knul, ik besteed geen aandacht meer aan je kinderachtig figuur
 
Dat zijn geen antwoorden op mijn vraag.
Het is hier niet de gouden kooi, je kan mij gewoon antwoord geven zonder te gaan flippen, Mr, Brainless.
 
Wat wil je nou precies vragen dan knulletje? Misschien kan ik je met een antwoord je je mond laten houden en dan hoef je geen topics meer te vervuilen
 
Ok komt die nog een keer, speciaal voor jou. :rolleyes:

Waarom zou je een gore zwarte trut niet voor je plezier aanraken?
En waarom zou iemand vreemd gaan als hij van een gore zwarte trut houd?
 
Topicreport aangevraagd....

Dit loopt uit op niks
 
Denk dat niemand graag iemand die hij een gore zwarte trut vind aanraakt, lijkt me niet meer dan logisch

Als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd dus dan zal hij wel niet van dr houden en dat is pas respectloos

Nu tevreden?
 
Is de rel er dan tóch gekomen :popcorn:
 
Denk dat niemand graag iemand die hij een gore zwarte trut vind aanraakt, lijkt me niet meer dan logisch

Als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd dus dan zal hij wel niet van dr houden en dat is pas respectloos

Nu tevreden?

Waarom is het een trut?
Waarom is ze goor?, kan je dat uitleggen?

Het is ongepast dat jij iemand zijn prive leven aan het neerzetten bent, en dan zit JIJ te piepen dat ik je beter een PM kan sturen dan het op het forum te plaatsen, daarbij ben je nergens bij geweest.
Ten tweede ga jij niet vertellen hoe de liefde werkt.
Je moet je nicknaam veranderen in THOMAS. !!!
 
Waarom is het een trut?
Waarom is ze goor?, kan je dat uitleggen?

Het is ongepast dat jij iemand zijn prive leven aan het neerzetten bent, en dan zit JIJ te piepen dat ik je beter een PM kan sturen dan het op het forum te plaatsen, daarbij ben je nergens bij geweest.
Ten tweede ga jij niet vertellen hoe de liefde werkt.
Je moet je nicknaam veranderen in THOMAS. !!!
En ik was nou net zo geintresseerd in jouw visie daarop, wat trekt jou eigenlijk aan in een vrouw? Hoe hard ze een lepel kan laten tollen in de lucht? Ben je een aura of orb man?
 
Topicreport aangevraagd....

Dit loopt uit op niks

Wat voor jou niks is daar kan een ander een heleboel aan hebben !!!

Toch wel leuk om erachter te komen hoe iemand echt in elkaar steekt. :D
 
En ik was nou net zo geintresseerd in jouw visie daarop, wat trekt jou eigenlijk aan in een vrouw? Hoe hard ze een lepel kan laten tollen in de lucht? Ben je een aura of orb man?

Ik kom niet meer bij hier. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven