Fitness Seller

Buitenlanders

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor jou niks is daar kan een ander een heleboel aan hebben !!!

Toch wel leuk om erachter te komen hoe iemand echt in elkaar steekt. :D

Interesseert me geen reet hoe jij erachter bent gekomen hoe ik in mekaar steekt. Je bent bezig met een topic hijack en dat stoort me.

Jammer

Tijd voor een algemeen racisten Vs. allochtonen topic.

T?

Tijd voor een slotje ja

Jongens het spijt dat ik me door musclebear heb laten uitlokken en smijt hem nu meteen op negeer, excuus aan de TS

whehe..iedereen die z'n mond tegenwoordig opendoet over buitenlanders (Afrikanen duh) word meteen als racist bestempeld, en altijd door deze bevolkingsgroep.. Chinezen, Indo's etc hoor je vrij weinig hierover.. heb je ook bijna nooit moeite mee !

Jongens het spijt dat ik me door musclebear heb laten uitlokken en smijt hem nu meteen op negeer, excuus aan de TS

Dit is een mannelijke actie, excuses aanvaard;)

Heb weinig tijd vandaag.

Dus kunnen jullie nu normaal verder posten of zal ik later op de middag maar gaan schonen + punten uitdelen?

Heb weinig tijd vandaag.

Dus kunnen jullie nu normaal verder posten of zal ik later op de middag maar gaan schonen + punten uitdelen?

zijn die punten Karma ???

Heb weinig tijd vandaag.

Ik denk dat je nu wel duidelijk bent! Behalve voor Jokkebrok.
Thnx!

Kom op jongens sfeer maken zeg ik dan!

Thnq! Het topic is in sfeer herboren!

Ik vind de meeste buitenlanders wel chill. Het enige wat ik jammer vind is dat de media het allemaal zo moet ophypen telkens, overal moet nu een buitenlands tintje aan zitten...dat is het enige wat me een beetje irriteert af en toe.

Ik vind de meeste buitenlanders wel chill. Het enige wat ik jammer vind is dat de media het allemaal zo moet ophypen telkens, overal moet nu een buitenlands tintje aan zitten...dat is het enige wat me een beetje irriteert af en toe.

Het komt er maar voorzichtig uit he..

Denk dat niemand graag iemand die hij een gore zwarte trut vind aanraakt, lijkt me niet meer dan logisch

Als je echt van iemand houdt ga je niet vreemd dus dan zal hij wel niet van dr houden en dat is pas respectloos

Nu tevreden?

Geen persoonlijke aanval, als jij 2 mensen ziet die gelukkig zijn met elkaar maar de dame in kwestie staat je niet aan, loop je er dan ook op af ''Hey ik vind jou een gore zwarte trut''?

On-topic: Ik had ook een topgozer in me klas van marokkaanse afkomst.Echt schept een groot deel van deze jongeren het verkeerde beeld met hun gedrag. Maar toch is het ook goed de positieve punten eens aan het licht te brengen. Als je 10 keer tegen iemand zegt dat hij dom is gaat hij er vanzelf in geloven.

Interesseert me geen reet hoe jij erachter bent gekomen hoe ik in mekaar steekt. Je bent bezig met een topic hijack en dat stoort me.

Zo verder alles goed? ???
Je voelt je erg aangesproken, want ik doelde met de tweede zin op Gorilla-man.
Maar maakt niet uit, ik kan jou ook erbij hebben.
Wat stoort je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven