XXL Nutrition

(bulk) honger, eten of niet?

leget35

Competitive Bodybuilder
Waardering
102
hallo, ik ben sinds deze week in de bulk en wou graag weten:
is het goed als je eet als je honger hebt?
ik heb in dit geval ongeveer 300 ml jogging aarbij yoghurt gehad,
totaal van 114 kcal / 11,7 gr eiwit / 16,5 gr koolhydraten / 0gr vet

is het erg?

ja nu ga je dood.

nee waarom is dit erg?

in de bulk moet je gaan vragen stellen maar eten wat je kan vinden..
en gainen wat je kan gainen

zo lang je geen rotzooi gaat vreten of twee keer je normale kcal gaat eten zou ik lekker bikken als je honger hebt.

• Topic Starter Topic Starter
ik eet geen snacks/ alles wat met dat te maken heeft meer;)
al half jaar niet meer, en ga t ook niet meer doen, heb er geen behoefte aan, ik geniet hartstikke veel van gezonde dingen :)

het is ook niet vaker ofzo dat ik uurtje voor t diner honger heb hoor, ik eet om de 2u, soms 3 maar dat komt dan omdat ik een spelletje aan het doen ben op de laptop of iets anders waardoor ik de tijd vergeet :rolleyes:

trouwens, van zoveel eten enzo, kun je daar niet gewoon van dik worden?
want de massive bodybuilders die 6000 kcal binnewerken, wat ik dus nooit zou kunnen, moeten toch wel veel vet krijgen ofso? of hoe zit dat, want als je stil zit /rust ofso, doe je niks ja, misschien ook beetje uitleg????
thanks x1000:D

Eten als je honger hebt is normaal. Zo ook drinken als je dorst hebt, naar het toilet gaan als je moet plassen en afrukken als je geil bent.

Oja, en dineren om 2 uur? Lunch bedoel je dan? Want als je lunch een uur uitstelt omwille van een computerspelletje dan doe je de bulk verkeerd.

Laatst bewerkt:
Eten als je honger hebt is normaal. Zo ook drinken als je dorst hebt, naar het toilet gaan als je moet plassen en afrukken als je geil bent.

Oja, en dineren om 2 uur? Lunch bedoel je dan? Want als je lunch een uur uitstelt omwille van een computerspelletje dan doe je de bulk verkeerd.

Dat is niet normaal, als ik dat zou doen zou ik er de blaren op hebben staan :D

ja oke dat klopt,
maar over dit, kan iemand kort uitleggen? of mss lang, want ik snap dat niet zo zeer,

trouwens, van zoveel eten enzo, kun je daar niet gewoon van dik worden?
want de massive bodybuilders die 6000 kcal binnewerken, wat ik dus nooit zou kunnen, moeten toch wel veel vet krijgen ofso? of hoe zit dat, want als je stil zit /rust ofso, doe je niks ja, misschien ook beetje uitleg????
thanks x1000:D

BTW ik stel mn lunch enzo niet uit hoor, maar is gewoon verschillend, ik eet altijd om de 2u, soms 3, maar dat is ook heel soms hoor, niet vaak ofso, trouwens, is dat wel goed, om de 2u eten? of moet het korter/langer

ja oke dat klopt,
maar over dit, kan iemand kort uitleggen? of mss lang, want ik snap dat niet zo zeer,

BTW ik stel mn lunch enzo niet uit hoor, maar is gewoon verschillend, ik eet altijd om de 2u, soms 3, maar dat is ook heel soms hoor, niet vaak ofso, trouwens, is dat wel goed, om de 2u eten? of moet het korter/langer
Had het verkeerd gelezen, dacht dat je het over 14.00u had.

Over dat bulken. De hoeveelheid calorieën die je op een dag nodig hebt verschilt van persoon tot persoon. Maar als je wil bulken, moet je boven je onderhoud eten, en dan kom je ook vet aan.

wow das snelle reactie,
en hoe zit dat over dat je niet vet snel dik word op rust dagen omdat je dan niet veel doet enzo?

hoelang moet zo iets duren dan?

Als je regelmatig traint ben je de overige dagen aan het herstellen, als je herstelt worden dus de voedingsstoffen dus voornamelijk daarvoor gebruikt en niet opgeslagen als vet.

Je zal altijd wat vet opslaan als je boven je onderhoud eet, maar als je gezond eet, beperkt boven je onderhoud eet en regelmatig traint zal dat minimaal zijn. Aanleg en gebruik van anabole middelen hebben daar ook weer invloed op.

Honger hebben in de bulk? Wtf?

oke bob k erg bedankt,
en ja ik had nog een beetje honger gekregen, ik weet ook niet hoe :p

Terug
Naar boven