MuscleMeat

bulk schema

Dennn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
gerespecteerde medesporters

Hier mijn eerste post op dit forum. een aantal statts en mijn voedingsschemawaar ik aan wil beginnen.

Dennis, 23 jaar, 1.78m, 11%bf 2 jaar aan het trainen waarvan 1 jaar steeds meer spelend met voeding.

Voedingsschema:

8.00: 100 gram bambix 40 gram eiwitten 250 ml water

10.00: 4 sneeen brood 8 plakken kip/kalkoenfilet 20 gram eiwitten 1 muslireep

12.30: 4 sneeen brood 8 plakken kip/kalkoenfilet 250 gram magere kwark 1 muslireep

15.00: 4 sneen brood 8 plakken kip/kalkoenfilet 40 gram eiwitten 1 muslireep

17.30: avondeten (wat de pot schaft)

18.40: pre workout glutamine bcaas beta-alanine

19.00: training tot 20.45

20.45: post workout glutamine bcaas beta-alanine 40 gram vitargo 45 gram eiwitten

23.30: 45 gram langzame eiwitten

7,5 uur rust

Wil dit een tijdje proberen kijken hoe me lichaam gaat reageren. Er zullen vast veel dingen beter kunnen, graag tips! Voor mijn gevoel is het gat tussen de post workout voedingstoffen inname en de langzame eiwitten voor het slapen te groot hoe kan ik dit het beste opvullen?

muslireep zou ik laten voor wat het is i.v.b met slechte suiker vocht en zet alleen meer vet aan

8 plakjes kalkoen is 100 gram zeker zou het lekker laten op 150 grm zoals je altijd doet zonder extra whey erbij te doen zonde van je geld

aangezien jou lichaam snel vet aanzet zou ik het langzaam verhogen je kh behoefte

voor en na het trainen geen bcca s en glut is alleen nodig in je cut

bambix rijstebloem is alleen voor het droog trainen geen zout geen slechte suikers

dus pak lekker je brinta of havermout met soja melk

voor het trainen zou ik het houden op crack of no explode om ff lekker te knallen

mis je vit pil omega 3 6 en 9 vit c maar neem aan dat je dat blijft nemen

en vergeet je fruit niet

en voor het slapen geen kh nemen is overbodig in jou geval alleen na je training zoals je zelf al zegt

Laatst bewerkt:
muslireep zou ik laten voor wat het is i.v.b met slechte suiker vocht en zet alleen meer vet aan

8 plakjes kalkoen is 100 gram zeker zou het lekker laten op 150 grm zoals je altijd doet zonder extra whey erbij te doen zonde van je geld

aangezien jou lichaam snel vet aanzet zou ik het langzaam verhogen je kh behoefte

voor en na het trainen geen bcca s en glut is alleen nodig in je cut

bambix rijstebloem is alleen voor het droog trainen geen zout geen slechte suikers

dus pak lekker je brinta of havermout met soja melk

voor het trainen zou ik het houden op crack of no explode om ff lekker te knallen

mis je vit pil omega 3 6 en 9 vit c maar neem aan dat je dat blijft nemen

en vergeet je fruit niet

en voor het slapen geen kh nemen is overbodig in jou geval alleen na je training zoals je zelf al zegt

Info is goed, maar please gebruik volgende keer leestekens ;)

Terug
Naar boven