Fitness Seller

Bulking tot 105kg !

jncreations

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Hier alvast voorproefje sta op 99kg 13/14 %, Op weg naar de 105 daarna voor de zomer net even die cut erin gooien.

Cam is helaas onscherp, van de week proberen nieuwe pics.

Before story: http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/cutting-1-5-maand-gaan-294141/

1z36lfs.jpg

1zlx061.jpg

11qr2u1.jpg

Laatst bewerkt:
Dat doe je netjes, geen 'before' foto? En over wat voor periode heb je dit bereikt?

is dit 13/14% ?

Erg netjes, andere stats, trainingstijd?

Ziet er erg goed uit kerel! Zou er gelijk voor tekenen. Denk toch wel dat je op 12% ofzo staat. Nu nog 6kg aankomen en dan vóór de zomer nog cutten? Denk je niet dat je in tijdnood komt dan? Gaat geen cleanbulk worden dan denk ik?

• Topic Starter Topic Starter
Dat doe je netjes, geen 'before' foto? En over wat voor periode heb je dit bereikt?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/cutting-1-5-maand-gaan-294141/

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 23:09 ----------

Ziet er erg goed uit kerel! Zou er gelijk voor tekenen. Denk toch wel dat je op 12% ofzo staat. Nu nog 6kg aankomen en dan vóór de zomer nog cutten? Denk je niet dat je in tijdnood komt dan? Gaat geen cleanbulk worden dan denk ik?
Moet ff kijken althans ik ga gwn 6 weken door of tot 105kg daar ben ik nog niet uit. Let op me vetpercentage

Ziet er goed uit, goede chest ook. Zou je alleen geen 100kg schatten imo.

Dit is imo geen 14%, lijkt veel droger kan ook aan de foto liggen?

Je ziet er wel droger uit, maar waarom ga je bulken? Voor jou lengte is dit toch perfect?

99kg? Damn...sick man.

BF is veel lager dan 13-14, eerder rond de 10%

Ziet er keurig uit sir !

Ray.......

Je gaat lekker op die aburaihans zo te zien haha

Dat andere spul wat je dan gebruikt. Gaat me niet vertellen dat je er net 7 kilo op heb geplakt zonder te juicen.

Dat andere spul wat je dan gebruikt. Gaat me niet vertellen dat je er net 7 kilo op heb geplakt zonder te juicen.
Het meeste gewicht kwam terug van de rebound effect van de lage koolhydraten, was in no time zo weer 95/97 kg

Terug
Naar boven