MuscleMeat

Bulking tot 105kg !

99kg no way sorry . Ben even groot dan jij , ben vetter en weeg ongeveer hetzelfde en zie er wel een pak buffer uit . No offence

wil niet dat je denkt dat ik alleen maar zeik, want ik vind zeker dat je een net fysiek hebt hoor.. maar die squats zijn nou niet bepaald op diepte.. probeer eens een fullsquat en kijk wat voor gewicht je daar mee kunt pakken

Die fail is de enige keer dat je het goed doet, net onder parallel.
Goeie fysiek though, dikke handen lol

haha nice squats lol zak is nog 4x zo diep

Schouders en waarschijnlijk ook triceps meer aanpakken kerel. Goed lijf!

Ziet er egt wel goed uit ! Als dit egt 100kg is zonder te juicen.. dan ben je tog een held :p. Heb dezelfde lengte als jij en mijn doel ligt erges bij jouw gewicht.. Had je enkel iets groter verwacht voor 100kg tege 13/14% ..

• Topic Starter Topic Starter
wil niet dat je denkt dat ik alleen maar zeik, want ik vind zeker dat je een net fysiek hebt hoor.. maar die squats zijn nou niet bepaald op diepte.. probeer eens een fullsquat en kijk wat voor gewicht je daar mee kunt pakken

Fullsquat ging op 180 kg correcte uitvoering, dit was om te testen ik durfde niet dieper te gaan omdat ik bang was doortezakken desondanks tog gebeurd hahaha

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 18:06 ----------

Ziet er egt wel goed uit ! Als dit egt 100kg is zonder te juicen.. dan ben je tog een held :p. Heb dezelfde lengte als jij en mijn doel ligt erges bij jouw gewicht.. Had je enkel iets groter verwacht voor 100kg tege 13/14% ..
Ik vind mijzelf ook geen 100kg, maar elk lichaam is anders maar zoals ik al zei het meeste gewicht zit in mijn benen plus op fotos afgaan is moeilijk , net als dat sommige chicks op fotos dunner/beter/lelijker lijken etc ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@ts, je hebt een goed fysiek! Let niet op sommige reacties hier. Zou wel meer focussen op je schouders en triceps, die zijn er wat platjes uit, maar kan ook aan de foto liggen.

Vind je borst niet achterlopen. Het helpt al als jij je schouders wat ronder krijgt en je triceps wat voller. Dat zal heel anders ogen

Dan nog vindt ik dat je een lagere gewicht moet maxen zonder al dat gekkigheid. No hate btw
En jij zit te lachen om pneno's spellingsfoutje? (zin loopt sowieso k*t trouwens)

OT: netjes, jammer van je wat bredere taille. Valt misschien nog wel wat weg te cutten later =)

traint al ruim 4 jaar .. prima fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
En jij zit te lachen om pneno's spellingsfoutje? (zin loopt sowieso k*t trouwens)

OT: netjes, jammer van je wat bredere taille. Valt misschien nog wel wat weg te cutten later =)
Klopt ik heb eenmaal een meso bovenkant dus die mooie V taper zou ik niet zo 123 kunnen krijgen dan moeten mijn schouders en lats heel erg devopled zijn.

Die squat video is wel epic, mooi homo kussentje ertussen! En dan quartersquats maken.

Fysiek ik echt prima, maar ik denk dat jij nog geen 150kg squat.

Terug
Naar boven