AndroidHealthClinic

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een vraagje ik wil nu een bestelling plaatsen , maar wil dat doen met overboeken accepteren ze euro's? Want kan de prijs in euro's instellen maar als ik wil uitchecken komen er verzendkosten bij en is ineens alles in ponden.

"This currency convertor is a guide only and does not necessarily reflect the exact up to date exchange rates. Due to this any pricing shown (other than GBP) should be used as an estimate of the price in the currency selected.

All credit/debit cards and also PayPal use different exchange rates so please consult those for exact figures on the day should you require them. Checkout is currently only available in GBP so even if Euro is selected as the currency on the website, once the checkout stage is reached the pricing will revert to GBP for payment."

;)

"This currency convertor is a guide only and does not necessarily reflect the exact up to date exchange rates. Due to this any pricing shown (other than GBP) should be used as an estimate of the price in the currency selected.

All credit/debit cards and also PayPal use different exchange rates so please consult those for exact figures on the day should you require them. Checkout is currently only available in GBP so even if Euro is selected as the currency on the website, once the checkout stage is reached the pricing will revert to GBP for payment."

;)

Oke Big T , nu is mijn vraag moet ik dan ponden overboeken? of als ik met mijn creditcard betaal dat hun het gewoon van mijn rekening afhalen?

Ik heb met creditcard betaald, omzetting gaat dan automatisch.

Dat is wel erg veel. Te veel omega-3 is blijkbaar even slecht als te weinig (deel 2 van interview) volgens Remy De Schrijver, professor voedingsleer aan de KULeuven:

[Link niet meer beschikbaar]

15gr per dag hier. Icm Anabolic Diet.

Dat is wel erg veel. Te veel omega-3 is blijkbaar even slecht als te weinig (deel 2 van interview) volgens Remy De Schrijver, professor voedingsleer aan de KULeuven:

Hmm... 500 mg dag voor volwassenen :scratch: Dat lijkt me wel erg weinig :dunno:

Ik ga dit eens verder onderzoeken dan. Ik las op bepaalde sites dat meer dan 10 g/dag door sommige experts aangeraden wordt. Nu wil ik toch wel eens weten wie er gelijk heeft.

Die 10 gr nam ik vooral om aan 20% vet in een bepaalde maaltijd te komen, maar als het alleen maar schadelijk is via die oxidatie heeft het natuurlijk totaal geen zin.

Die caps van bulkpowders bevatten al 1 gr per stuk dus dat wordt lastig als je maar de helft per dag kan verwerken.
Heb toch zo mijn twijfels over wat die prof zegt.

Die caps van bulkpowders bevatten al 1 gr per stuk dus dat wordt lastig als je maar de helft per dag kan verwerken.

Slechts de helft van de visolie in de capsules is echt omega-3, de rest zijn andere vetzuren.

Ik denk dat er door de meeste experts over het algemeen iets van een 2 dergelijke capsules per dag wordt aanbevolen voor de algemene gezondheid.

Slechts de helft van de visolie in de capsules is echt omega-3, de rest zijn andere vetzuren.

Ik denk dat er door de meeste experts over het algemeen iets van een 2 dergelijke capsules per dag wordt aanbevolen voor de algemene gezondheid.
Ow wacht ja, idd:

180mg EPA and 120mg DHA per serving

Dat is per capsule 300 mg, dus je kan er dan idd ongeveer 2 nemen.

Die 10 gr nam ik vooral om aan 20% vet in een bepaalde maaltijd te komen, maar als het alleen maar schadelijk is via die oxidatie heeft het natuurlijk totaal geen zin.

Dan kan je volgens mij beter wat olijfolie gebruiken, dat is rijk aan mono-onverzadigde vetzuren die ook eg goed zijn voor cardiovasculaire gezondheid. Of zonnebloemolie want die bevat veel vitamine E, hetgeen een goede antioxidant is.

Dan kan je volgens mij beter wat olijfolie gebruiken, dat is rijk aan mono-onverzadigde vetzuren die ook eg goed zijn voor cardiovasculaire gezondheid. Of zonnebloemolie want die bevat veel vitamine E, hetgeen een goede antioxidant is.
Neem ik al in andere maaltijden, dit was echt om de verhouding 6 - 3 te balanceren.

Ow wacht ja, idd:

180mg EPA and 120mg DHA per serving

Dat is per capsule 300 mg, dus je kan er dan idd ongeveer 2 nemen.

Wel, naast de EPA en de DHA zitten er ook nog wel wat andere omega-3 vetzuren in die visolie. In totaal zal je wel in de buurt van de 500 mg uitkomen denk ik. Voornamelijk de EPA en DHA worden gelinkt aan de gunstige gezondheidseffecten.

Wel, naast de EPA en de DHA zitten er ook nog wel wat andere omega-3 vetzuren in die visolie. In totaal zal je wel in de buurt van de 500 mg uitkomen denk ik. Voornamelijk de EPA en DHA worden gelinkt aan de gunstige gezondheidseffecten.
Dus in dat geval zou zelfs 1 capsule al voldoende zijn. Ik ga dit even verder onderzoeken. In elk geval bedankt.

Daarom neem ik dus de EPA caps waar T en ik het over hadden, daar zit ALLEEn omega 3,6 en 9 in, geen 'afvalvetten'

Daarom neem ik dus de EPA caps waar T en ik het over hadden, daar zit ALLEEn omega 3,6 en 9 in, geen 'afvalvetten'

Omega-9 (OLA) zijn geen essentiele vetzuren. Het lichaam kan ze dus zelf aanmaken en ze zitten ook veel in olijfolie (>50%). Geen reden dus om dure capsules te slikken.

Omega-6 (GLA) zit al veel te veel in onze moderne voeding, en moeten we eerder verminderen dan verhogen via supplementatie. Geen reden dus om dure capsules te slikken.

De bedoeling is de verhouding omega-3/omega-6 te herstellen (verhogen tot 1/4 of hoger) door omega-3 (vnl. EPA & DHA) te supplementeren. Een dosis van rond de 350 mg EPA en 250 mg DHA per dag zou volgens de meeste experts optimaal zijn, althans voor de cardiovasculaire gezondheid.

Afgezien daarvan zou ik olijfolie aanbevelen voor de mono-onverzadigde vetzuren die de cardiovasculaire gezondheid gezondheid bevorderen en zonnebloemolie omwille van zijn hoge vitamine E (krachtig antioxidant) gehalte.

Ben ik het mee eens. Wel opletten dat we als BB sowieso niet de standaard Westerse voeding volgen en onze verhoudingen standaard dus al beter liggen.

Ik heb trouwens net een pak studies doorgeworsteld en het is duidelijk dat meer dan 1 gram per dag niet nodig is en meer dan 3 gram schadelijk wordt. Ik heb de visolie in mijn schema beperkt tot 2 caps per dag.

Zooi is binnen, garage staat vol, beetje onderschat wat je krijgt voor een paar honderd euro :o

11 dagen wachten sinds plaatsing bestelling dus, op zich nog te doen als je daar op voorbereidt bent.

Order heeft sinds vandaag de status "Dispatched", zal binnenkort hier dus wel aankomen.

Hmz dit is jammer. Zat een fout in de bestelling, heb 5 KG casseïne oid gekregen ipv dextrose, dextrose sticker wel op de verpakking :rolleyes:

Nu maar de support testen en kijken hoe dat verloopt.

Er zitten in sommige verpakkingen ook precies kleine vuiltjes in het poeder. Controle is daar niet al te best denk ik :rolleyes:

Hmz dit is jammer. Zat een fout in de bestelling, heb 5 KG casseïne oid gekregen ipv dextrose, dextrose sticker wel op de verpakking :rolleyes:

Nu maar de support testen en kijken hoe dat verloopt.

Er zitten in sommige verpakkingen ook precies kleine vuiltjes in het poeder. Controle is daar niet al te best denk ik :rolleyes:
Hmmm ben benieuwd dus. Maar beter eiwitten dan dextrose toch, geen slechte blunder? Is de dextrose in de supermarkt niet goed genoeg?

Vandaag is mijn spul in Nederland aangekomen dus zal snel binnen hebben.

Nope, gebruik geen eiwitshakes (alleen amino's) verder weet ik helemaal niets over dat eiwit, kan vanallles zijn, whey of casseine en hoeveel % etc....

De dextrose is er natuurlijk veel goedkoper + in grotere hoeveelheden tegelijk te krijgen. Verder haal ik er ook de maltodextrine.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven