XXL Nutrition

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al reactie gekregen:

Hello,

Many thanks for your email. I am ever so sorry for this. Please could
you confirm exactly what the incorrect tub states? We are out of stock
of the Casein and have been for a while.

Kind Regards
Jodie Lee
Op het label staat gewoon maltodextrin, maar er zit eiwit oid in te zien aan het poeder. Benieuwd hoe ze dat gaan afhandelen.

De service bij MyProtein.co.uk lijkt me dan toch wel stukken beter te zijn. Ik heb zondag een bestelling geplaatst en heb vandaag al alles ontvangen (3 dagen dus).

Heb ook eens een doos protein bartjes besteld. Damn, zijn die lekker, en 30 g kwaliteitseiwitten (geen soja, maar puur caseine en wei) per bartje tegen minder dan 1,5 euro. Als je in de Decathlon een gelijkaardige bar koop van Pure Protein dan ben je 3.5 euro kwijt per bartje, en smaakt zeker niet beter. Zelfs in de US kan je ze niet beterkoop krijgen denk ik.

http://www.myprotein.co.uk/mp-max/mybar/mybar-high-pro/?inCode=7662-195

De prijzen zijn bij MyProtein voor de meeste produkten bovendien minstens zo scherp als bij BulkPowders.

Ze hebben geen visolie en de hoeveelheden zijn zo te zien lager.

[edit] wel visolie, overgekeken.

Ze hebben geen visolie en de hoeveelheden zijn zo te zien lager.

[edit] wel visolie, overgekeken.

Qua visolie hebben ze wel het nadeel dat je alleen kan kiezen tussen 90, 250 of 6000 softgels, terwijl bulkpowders ook potten van 500 en 1000 aanbiedt. Maar afgezien daarvan heeft MyProtein een veel ruimer aanbod aan produkten, met even scherpe prijzen, en volgens mijn ervaring zeer degelijke kwaliteit. MyProtein heeft ook een betere website met betere info vind ik.

Maar goed, beide zijn waarschijnlijk aan mekaar gewaagd, en een gezonde concurrentie kan alleen maar goed zijn voor de consument.

Al reactie gekregen:

Op het label staat gewoon maltodextrin, maar er zit eiwit oid in te zien aan het poeder. Benieuwd hoe ze dat gaan afhandelen.

Ik heb echt het idee dat bulkpowders word gerund door een stelletje randdebiele...

*EDIT*

Ik ga als het mee zit die Essential Amino Acid van hun bij een lab testen o te kijken of de Amino samen stelling wel klopt, heb namelijk het idee dat er vul stof in die EAA van hun zit

Ik heb echt het idee dat bulkpowders word gerund door een stelletje randdebiele...

*EDIT*

Ik ga als het mee zit die Essential Amino Acid van hun bij een lab testen o te kijken of de Amino samen stelling wel klopt, heb namelijk het idee dat er vul stof in die EAA van hun zit
Das toevallig ik laat momenteel de visolie testen. Benieuwd naar die amino samenstelling dan... Hopelijk is het allemaal een beetje positief want heb flink wat aangekocht daar. Dat het straks niet 50% vulmiddel en/of afvalstoffen blijken te zijn :o

Ik heb vorige week per email gevraag naar een analyse certificaat van de visolie:
- bij bulkpowders nog steeds geen antwoord gehad
- bij MyProtein volgende dag al antwoord

Verder vind je op de site van Bulkpowders ook geen telefoonnr. Bij MyProtein wel, en ze nemen altijd op tijdens de kantooruren en helpen je onmiddellijk verder.

Ik had dus vrij snel reactie via het contactformulier maar kan toeval zijn natuurlijk. Dat ze geen telefoonnummer hebben valt me nu pas op, eigenlijk schandalig te noemen. Maarja ik denk dat BP een magazijn is met één kantoortje eraan. Iemand die de mails doet en voor de rest een tiental illegalen die de stock regelen ofzo :rolleyes:

Vandaag is m'n 20kg whey concentraat aangekomen. Kan er eigenlijk niets op aanmerken. Met de inhoud lijkt het goed te zitten. Meteen ook een shake gemaakt, gemengd met water, smaakte wat neutraal maar niet vies.

Beter. Wat ik wel belachelijk vond is dat ze geen shakebekers verkopen???, had er net nodig met schroefdeksel, kan ik shakes voorbereiden voor een ganse week of maand, veel handiger dan elke dag dat gepruts.

Beter. Wat ik wel belachelijk vond is dat ze geen shakebekers verkopen???, had er net nodig met schroefdeksel, kan ik shakes voorbereiden voor een ganse week of maand, veel handiger dan elke dag dat gepruts.
Ik had eens gelezen dat de kwaliteit van de shake naar beneden gaat als je deze lang laat staan, blijk niet waar te zijn?

Ik had eens gelezen dat de kwaliteit van de shake naar beneden gaat als je deze lang laat staan, blijk niet waar te zijn?
Als het schone shakebekers zijn waar geen vocht inzit dan is het gewoon hetzelfde als wanneer de poeders in hun originele verpakking zitten.

[edit] je bedoelde toch zonder water erbij he? Met water / melk erbij zou natuurlijk slecht worden ;)

Hmmm, ik heb op 21 februari 10 kilo whey besteld, nog niets geleverd en de status is nog steeds "processing".

Ik heb ze al een mailtje gestuurd, natuurlijk, maar het verrast me omdat ik hier las dat anderen binnen 5 dagen hun goodies binnen hadden...

Inmiddels een reactie ontvangen:

Hello John,

Many thanks for your email. I apologise for the slight delay in the
dispatch of your order. I have spoken to our Warehouse and the order
will be dispatched for delivery as soon as possible.

If you have any further queries please let us know. I assure you that
this is not a common occurrence in our Company. We look forward to
hearing from you again soon.

You will receive an email from our Warehouse containing your tracking
number very soon.

Laatst bewerkt:

Misschien een tipje. Om flessenvoeding voor de baby voor te bereiden bestaan handige setjes met kleine ronde containertjes die je aan elkaar kan klikken. Kun je alles vantevoren afwegen en klaarzetten. Ook handig als je een paar dagen op reis bent.

Zelf weeg ik het niet meer af ik weet ongeveer wel wat goed is en controleer als ik een emmer leeg heb hoe lang k er mee gedaan heb en wat dan mn gemiddelde inname is geweest. Gaat al jaren goed.

Als het schone shakebekers zijn waar geen vocht inzit dan is het gewoon hetzelfde als wanneer de poeders in hun originele verpakking zitten.

[edit] je bedoelde toch zonder water erbij he? Met water / melk erbij zou natuurlijk slecht worden ;)
Ik bedoelde inderdaad met melk/water erbij, thx voor uitleg!

Heb uit pure nieuwsgierigheid en die ultralage prijzen gisteren (2-3) wat goodies besteld voor een eurootje of honderd. Damn, wat kan je daar veel kopen voor je geld.

Ben met name benieuwd naar de smaakloze whey concentraat icm het flavouring systeem :meal:. Ik heb de bananenflavour erbij besteld.

Zal wel even laten weten als ik het allemaal binnen heb en hoe de Whey met het smaakje erbij bevalt.

Ik bestel al een tijd bij bulkpowders. Altijd nette levering, veel van de spullen is helemaal niks mee mis. De esther creatine is alleen niet zo best, 1 grote klont en werkt ook niet echt.

Communicatie gaat ook prima. Krijg altijd netjes antwoord. Meestal ontvang ik mijn bestelling binnen 1 werkweek. Whey smaakt eigenlijk nergens na, met water mixt het goed. Kwalitatief lever je vast wel wat in op de duurdere merken, maar uiteindelijk speelt geld ook een rol. Flavour systeem is ook niks mis mee, 4 druppels in je shake en het smaakt iig niet nergens meer na :)

Ik heb vorige week dinsdag ook een bestellinkje geplaatst: 5 kg whey en 500 gr. BCAA-poeder. Ik kreeg direct een nette bevestiging via e-mail maar verder bleef het stil. Gisteravond heb ik maar eens geïnformeerd naar de status van de bestelling. Vanochtend al keurig antwoord:
Thanks for your email. Your order has been dispatched and it is on its way to you. I hope this is okay for you, if you have any further queries please let us know.

Kind Regards
Jodie Lee
------

Nu maar ff afwachten. Het zou er dan nu snel moeten zijn neem ik aan. Een dikke week levertijd zou ik geen probleem vinden tegen die lage prijzen

Myprotein.uk

Misschien dat ik de volgende bulk bestelling (eind dit jaar/begin volgend) jaar eens door Myprotein laat doen. Graag ervaringen met dit bedrijf van anderen.

Bestel dan 20 kg-25kg whey (concentraat blend met iso?) en misschien 5-10 kilo wheigtgainer. Graag zou ik er dan ook; bananen favour spul bij bestellen.
Iemand een idee hoe duur dit ongeveer is incl tax en verzending naar NL?

Ook zou ik graag willen weten hoe sterk die flavour system is van hen.
Hoeveel heb ik bijv. nodig om voor 15 klio whey naar bananen te laten smaken :D

Of laten we zeggen 1 shake (60-70 cc scoop whey in 350 ml vloeistof)

@ Big T

Heb je al resultaten van de omega 3 van bulkpowders. Ik wil ze ook bestellen daar, maar weet niet hoe goed deze is. Je zou hem laten testen dus kun je je ervaringen met ons delen. Het zal natuurlijk niet zo goed zijn als die van 50 euro kosten voor 180 tabletten, maar als je ze goedgekeurd hebt, wil ik ze dan ook bestellen.

Verder heb ik goede ervaringen met bulkpowders. 1 keer een bestelling geplaatst en was binnen 4 dagen na betaling binnen. Wil in de loop van de week opnieuw gaan bestellen, als ik antwoord gekregen heb van Big T :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven