MuscleMeat

bulkpowders.co.uk vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren 10kg whey besteld en 500gr l-glutamine en creatine. Ben ook benieuwd

Prijs zegt niet alles, mijn vader bijv heeft een tegelshop en tegeldiscount waar werkelijk gewoon praktisch dezelfde tegels verkocht worden (in de discount) voor 50% van de prijs.... Zelfde kwaliteit, zelfde kleur, zelfde merk, slechts 2e sortering.... Wil hiermee alleen aantonen dat dmv reclame en naamsbekendheid vaak een product al duurder word, niet beter.....

Wat betreft dat je nu clean bent en zo, respect daarvoor! Is zeker niet gemakkelijk, dus lekker zo doorgaan met BBing!
Maar dat je nu gezonder voelt en alles kan ook self fulfilling prophecy zijn? En heb je het ook geprobeerd met de "vervuilde" versie? Want je kan het niet vergelijken zonder ze beiden geprobeerd te hebben....

Daarnaast is tegenwoordig alles vervuilt, je krijgt overal kanker van en dood ga je toch wel een keer..... En heb nog geen documentaire gezien over mensen die er dood aan gaan of ineens rare mutaties krijgen of zo, dus het zal wel meevallen heb ik het idee, toch bedankt voor de waarschuwingen!

Edit:
-Net bij de apotheek maar visolie gekocht
Wilde ik even kwijt :)

Laatst bewerkt:
Vorige week maandag besteld, nu binnen 10kilo Whey isolaat.
De koerier dienst moest me wel ff opbellen want ze hadden mijn huis nummer niet genoteerd...

BP lijkt me wel traag wat betrefd verzenden zeg. BCAAs en CEE besteld, duurt gewoon een kleine week voor ze het zogezegd verzenden, maar dan wacht ik nu dus nog eens een week en nog niks gekregen.

Dat kan niet aan royal mail liggen, ik heb al allerlei dingen in de UK besteld, dat is altijd binnen de twee dagen geleverd, RM is net heel goed en betrouwbaar op dat vlak. Ik denk eerder dat ze liegen over het al dan niet verzenden van pakjes.

Mischien dat ze de status veranderen naar verzonden zodra het pakje gemaakt is, maar dat het daar dan nog een paar dagen blijft staan ofzo.

Ik ben niet helemaal overtuigd van de service daar.

Mijn ervaring met BP is toch anders. Moet wel toegeven dat ik slechts 1 keer bij hen besteld heb, maar vanaf het moment van bestellen tot aan de levering hier aan huis duurde exact 1 week. Oké, het kan natuurlijk nog sneller, maar zoals T al zei.. bij deze site bestel je één keer in de zoveel tijd een grote hoeveelheid, waar je weer een hele tijd mee vooruit kan. Het heet tenslotte niet voor niks Bulk Powders ;)

Gebruik de C.E.E en whey concentraat nu 12 dagen, zat op 73,0 kg en nu op 75,3..
Ik oog wel voller maar kan nog niet helemaal zeggen of het aan die 2 producten ligt!
merk al iets meer kracht maar vooral uithoudingsvermogen is gegroeid.. dus gaat lekker ;)

Ik bestel altijd bij BP en duurt gemiddeld zo'n 5-9 dagen. Langer nog niet meegemaakt.

de CEE is inderdaad enorm goor, maar ik vind het wel leuk om iets heel vies weg te werken. Staat stoer hè.

Mensen die zeuren over de smaak moeten zich nog eens achter de oren krabben, want BP levert producten zonder smaak/zoetstoffen, dus wat verwacht je dan? En het staat er nota bene nog netjes bij ook dat de taste maar 1 ster krijgt ;)

Inmiddels kun je de testrapporten van hun producten ook via de site bekijken, en die zien er gewoon goed uit.

De discussie tussen onze founding father en Shugga lijkt me een typisch gevalletje van cognitieve dissonantie bij Shugga. Die moet zijn maandelijkse uitgaven rationaliseren. Dus dan moet het wel goed zijn dat spul!

de CEE is inderdaad enorm goor, maar ik vind het wel leuk om iets heel vies weg te werken. Staat stoer hè.

1 slok water met die creatine en dan wat water er achteraan, het is 1 bittere slok en dan ist weg dat scheelt wel.. zo smerig is het dan ook weer niet

als het maar goed werkt maakt de smaak mij zo gek veel nog niet uit

De discussie tussen onze founding father en Shugga lijkt me een typisch gevalletje van cognitieve dissonantie bij Shugga. Die moet zijn maandelijkse uitgaven rationaliseren. Dus dan moet het wel goed zijn dat spul!

Echt een uitermate domme reactie, van iemand met pretenties op het intellectuele/linguistische vlak.

Na deze discussie heeft T er anders wel voor gezorgd dat er nu door laboranten onderzoek gaat worden verricht naar vervuiling in visolie, en dat gebeurt niet als hij het totale onzin zou vinden.
Daarbij is dit gesprek uit dit topic nog uitgebreid voortgezet in een reeks PM's heen en weer, dus je praat echt onzin, want je krijgt maar het halve plaatje.

De cognitieve dissonantie zit aan jou kant, met je 'het is duurder dus zal het wel oplichting zijn' mentaliteit, either that or your just a bum....

Jij moet je maandelijkse uitgaves rationaliseren, dus dan moet goedkoop wel net zo goed zijn, 'want duurder kan ik niet betalen.'

See how I turned it around on yo ass? :D:D:D

Ik doe geen uitspraken over de mogelijke vervuiling zolang ik niet meer gegevens heb. Trouwens ik heb op dat vlak goed nieuws want de visolie van BP zal getest worden, we hebben iemand gevonden in Leuven die het gratis wil gaan doen! Zodra de tests klaar zijn zal ik er een topic over openen.

Ok ben benieuwd naar de resultaten, en dan zien we wel wie er gelijk heeft, zonder persoonlijk te hoeven worden.

Het is geen kwestie van niet kunnen betalen, maar van niet willen betalen trouwens. Veel te veel producten hebben een te dure prijs, alleen maar omdat er een mooie pot en label op zit. Als je dan kijkt naar wat erin zit, blijkt het een samenstelling uit simpele los verkrijgbare stoffen. Mij maak je niet wijs dat als je die stoffen zelf bij elkaar knikkert je een ander product krijgt.

Jij dicht allerhande eigenschappen toe aan je dure middelen, maar ik betwijfel of er dan geen sprake is van placebo-effect en een grote fantasie. Sowieso is dat niet na te gaan met slechts 1 'proefpersoon'. Dus imo blies je wat hoog van de toren en vond ik het nodig daar iets van te zeggen.

Enfin, back to topic.

Laatst bewerkt:
Kan je nu al wel vertelen dat die vis olie capsules een vervuiling van max 0.1ppm zal hebben.
(Wat binnen de EU toegestane grens valt)

Een beetje zonde van je tijd maar goed altijd leuk om een test van iemand anders te zien...

Kan je nu al wel vertelen dat die vis olie capsules een vervuiling van max 0.1ppm zal hebben.
(Wat binnen de EU toegestane grens valt)

Een beetje zonde van je tijd maar goed altijd leuk om een test van iemand anders te zien...

Ik heb geen flauw idee waar die 0.1ppm voor staat maar ik vind het prima als het binnen de grenzen van de EU wetten valt.... Dan ga ik er vast niet dood aan :rolleyes:

Ik zou veel beter Super EPA van NOW of Omega GOLD Forte van Olimp nemen heb je tenminste kwaliteit spul.

Maar als je gewoon super cheap wil zijn kan je het beste gewoon Vis olie kopen met een smaakje als je goed zoekt kan je 1 liter vinden voor onder de 20 euro als je daar 7.5ml per dag van neemt je meer dan voldoende EPA/DHA binnen

Ik doe geen uitspraken over de mogelijke vervuiling zolang ik niet meer gegevens heb. Trouwens ik heb op dat vlak goed nieuws want de visolie van BP zal getest worden, we hebben iemand gevonden in Leuven die het gratis wil gaan doen! Zodra de tests klaar zijn zal ik er een topic over openen.

Op welke stoffen wordt er allemaal getest?
Zware metalen is idd interessant, maar is bij wet beperkt binnen de EU.
Interessanter lijkt het me te weten hoeveel dioxines en PCBs erin zitten. (zie http://www.iph.fgov.be/phbr/fishoil/algemeen.htm)

Het had interessant geweest ook eens de resultaten van een paar andere belangrijke verkopers te zien zoals:
http://www.myprotein.co.uk/capsules-tablets-softgels/omega-3-and-fish-oils/omega-3/?inCode=7662-195
en
http://www.glucosamine.com/product_info.php?products_id=9

Op welke stoffen wordt er allemaal getest?
Zware metalen is idd interessant, maar is bij wet beperkt binnen de EU.
Interessanter lijkt het me te weten hoeveel dioxines en PCBs erin zitten. (zie http://www.iph.fgov.be/phbr/fishoil/algemeen.htm)

Het had interessant geweest ook eens de resultaten van een paar andere belangrijke verkopers te zien zoals:
http://www.myprotein.co.uk/capsules-tablets-softgels/omega-3-and-fish-oils/omega-3/?inCode=7662-195
en
http://www.glucosamine.com/product_info.php?products_id=9
Ik laat inderdaad testen op de bekende vervuilers dioxine en PCB.

Ik weet niet of andere shops ook getest kunnen worden, dat moet ik even vragen.

Als dat zou kunnen dan ga ik wel vragen om deze naar mij op te sturen, ik ga ze niet allemaal zelf kopen.

Bij http://www.myprotein.co.uk beweren ze alvast:

Our Omega-3 has a max of 0.1 ppm Heavy Metals.
The oil has the following toxin count which complies with industry regulations.
PCB(IUPAC No. 28,52,101,118,138,153,180 Total) <0.09 ppm.

Hier een goede publicatie:
http://arpa.allenpress.com/arpaonli...10.1043/1543-2165(2005)129<74:MOOICO>2.0.CO;2
The US Food and Drug Administration (FDA) allows 0.1 to 3.0 ppm of PCBs for all foods. Recently, concern about the levels of PCBs in fish has increased. In 1984 the FDA lowered the limit to 2.0 ppm for edible fish.
.
.
.
fish oil supplements contained negligible amounts of mercury compared with fish and suggested that the consumption of fish oils may be preferable to eating fish.
.
.
.
Conclusions.—Fish oil supplements are more healthful than the consumption of fish high in organochlorines. Fish oils provide the benefits of omega-3 fatty acids without the risk of toxicity.

Dus dat ziet er op het eerste zicht wel veilig uit als je maar een paar gram visolie per dag consumeert.

Zit zelf wel aan de 10gr/d

Na 6 dagen trouwens: "Your order is being picked" dus het zal nu nog wel minstens 3 dagen duren.

T, gezien het feit dat jij veel (in)directe invloed hebt op het begrip BB en alles wat daar mee te maken heeft. Kun je niet iets regelen dat dergelijke bulkproducten naar NL/BE komen?

Is dat niet iets? Heb jij geen invloed of mogelijkheden tav. onze bekende (board) sponsoren?

Niet direct nee.

heb een vraagje ik wil nu een bestelling plaatsen , maar wil dat doen met overboeken accepteren ze euro's? Want kan de prijs in euro's instellen maar als ik wil uitchecken komen er verzendkosten bij en is ineens alles in ponden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven