AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Een vriend van mij heeft een order geplaatst (#1800012864). Het geld is van zijn bankrekening afgeschreven, maar de bestelling is geannuleerd. Kunnen jullie hier naar kijken? Bij voorbaat dank!

Je vraag heb ik doorgegeven aan de klantenservice. De klantenservice heeft aangegeven dat de betaling helaas niet is ontvangen. Als er geen betaling is gedaan, wordt een bestelling automatisch geannuleerd. Hierover is reeds contact geweest met je vriend heb ik vernomen.

Mocht het bedrag nog steeds zijn afgeschreven; het kan voorkomen dat door een (verbindings)probleem de betaling hapert nadat het bij de betaler is afgeschreven en vóórdat het bij de ontvanger is bijgeschreven; het bedrag blijft als het ware 'hangen' bij de betaalwijze van je keuze. Dit wordt meestal automatisch terug gestort binnen 5 werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn, moeten we je vriend helaas doorverwijzen naar zijn eigen bank; aangezien wij geen transactiegegevens hebben. Heel vervelend voor hem. Hoop dat hij het bedrag snel weer terug zal ontvangen.

Nog wat nodig voor onder de kerstboom of is het gewoon weer tijd je voorraad bij te vullen? Alleen vanavond van 20.00 - 24.00 uur 25% korting met kortingscode XMFLASH

171215-flash-NL.jpg

komt er nog een kerst actie komende dagen?

Ja, die gaat zeker komen!

Er is nu een leuke win-actie:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/win-bulk-powders-pure-whey-protein-bundle.392772/

Wat betreft kortingsacties; mocht je nog vóór de kerst de spullen in huis willen; denk er dan aan uiterlijk morgen je bestelling te plaatsen vóór eindtijd verzending van die dag. Met de code XMFT15 krijg je t/m morgen 15% korting op je bestelling (exclusief bundels en producten uit categorie aanbiedingen).

En onze Pure Whey Protein smaken collectie is weer rijker geworden. Vanaf vandaag verkrijgbaar, de nieuwe smaak Chocolade Caramel. We zijn uiteraard benieuwd naar wat jullie er van vinden en horen het graag!

211215_caramelchocPWP-NL.jpg

Hallo,

Ik heb maandag een bestelling geplaatst van 5kg whey.

Maar nu staat er bij de bestelling : despatching order.
Betaling is voldaan via iDeal

Wat betekend dit ?

Order : #1800013550

Stel het toch niet voor niets in dit topic of wel?
Wil graag een reactie van bulk powder, niet van jou op deze manier.

Lol dat had je inderdaad ook zelf kunnen Googlen.

Bestellingen voor 19:00 worden dezelfde dag verzonden. Ik heb maandag na 19:00 besteld, dus zou het gisteren worden verstuurd.
Het is nu woensdag en heb nog steeds niks gehoord dat hij verzonden is, geen track en tracé.
Neem aan dat het geen 2 dagen duurt om een pot whey gereed te maken en te versturen?
Is de eerste keer dat ik bestel bij BP. Beetje jammer dit. Hopelijk kunnen ze me overtuigen als ik de pot opentrek, anders was het de eerste en laatste keer dat ik bij BP besteld heb

Hallo,

Ik heb maandag een bestelling geplaatst van 5kg whey.

Maar nu staat er bij de bestelling : despatching order.
Betaling is voldaan via iDeal

Wat betekend dit ?

Order : #1800013550

Dank voor je bestelling, heb voor je gekeken in het systeem; hier vind ik dat de bestelling is geplaatst op maandag 21 december 21.51 uur en per e-mail aan je is bevestigd. Dan gaat het door naar het magazijn waar de bestelling wordt klaargemaakt, dat is omdat de sluitingstijd van die dag al voorbij was vandaag (dinsdag) gebeurd. De bestellingen worden dan aan het eind van die dag opgehaald en naar het distributiecentrum van de koerier gebracht; zodra het daar is ingeboekt en je persoonlijke track and trace bekend is, krijg je wederom een e-mail, ditmaal voorzien van je track and trace nummer. Die wordt meestal rond 21.00 uur in de avond verzonden, ik zie dat deze inmiddels naar je gestuurd is. Als de status despatching order is, wil het dus zeggen dat we je bestelling verzendklaar maken. Ik hoop dat je de bestelling spoedig thuis bezorgd krijgt.

Bedankt voor de reactie !

As donderdag word de bestelling geleverd, weet nu als ik in t vervolg bij jullie bestel, dat ik daar een paar dg voor uit moet trekken.
Kijk uit naar de whey, ben benieuwd !

Vergeet niet dat het vanuit uk wordt verzonden, vandaar dat het iets langer duurt. Track en trace krijg ik meestal binnen 24 uur.

Klopt het dat tracking nog niet werkt voor DHL verzendingen? Krijg de melding 'tracking is not available for this order'.

:thumb:10 kg whey en wat creatine bestelt, na 2 dagen aangekomen

Gelukkig nieuwjaar!

Klopt het dat tracking nog niet werkt voor DHL verzendingen? Krijg de melding 'tracking is not available for this order'.

Moshi, wat vervelend dat de tracking niet werkt; behoort het wel te doen. Andere optie om je tracking te achterhalen is te klikken op de 'klik hier' optie bij informatie op onze site over Leveringen:

http://help.bulkpowders.com/hc/nl/a...-mogelijkheden-voor-levering-en-wat-kost-het-

Dan ga je rechtstreeks naar de DHL site waar je je tracking nummer in kunt vullen. Hoop dat dit wel werkt voor je. Succes!

Goede actie die 30% korting!

Inderdaad een mooie actie. Mooie gelegenheid om de voorraden weer eens aan te vullen.

Vanwege de korting ook maar wat noten mee besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Over de whey (vanille) zou ik trouwens nog mijn mening posten. Deze is prima! Lost goed op en de smaak is heel behoorlijk. Niks mis mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven