BULK POWDERS
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
Een vriend van mij heeft een order geplaatst (#1800012864). Het geld is van zijn bankrekening afgeschreven, maar de bestelling is geannuleerd. Kunnen jullie hier naar kijken? Bij voorbaat dank!
Je vraag heb ik doorgegeven aan de klantenservice. De klantenservice heeft aangegeven dat de betaling helaas niet is ontvangen. Als er geen betaling is gedaan, wordt een bestelling automatisch geannuleerd. Hierover is reeds contact geweest met je vriend heb ik vernomen.
Mocht het bedrag nog steeds zijn afgeschreven; het kan voorkomen dat door een (verbindings)probleem de betaling hapert nadat het bij de betaler is afgeschreven en vóórdat het bij de ontvanger is bijgeschreven; het bedrag blijft als het ware 'hangen' bij de betaalwijze van je keuze. Dit wordt meestal automatisch terug gestort binnen 5 werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn, moeten we je vriend helaas doorverwijzen naar zijn eigen bank; aangezien wij geen transactiegegevens hebben. Heel vervelend voor hem. Hoop dat hij het bedrag snel weer terug zal ontvangen.