XXL Nutrition

bulkschema, reacties graag

ThreeNil

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben dus 1m90 en 63kg, maandag begin ik met trainen, heb al een trainingsprogramma opgesteld en had al een bulkschema, heb het nu enkel aangepast aa nde commentaren die ik kreeg
hier dus men angepast schema, graag reacties:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou, dit ziet er ni slecht uit.
Je zal hier zeker op gainen, wel zien dat je alles binnenkrijgt hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
dat binnenkrijgen is geen probleem :)

ziet er netjes uit...zal je zeker op gainen...
welke whey en welke gainer gebruik je eigenlijk?

ontbijt moet meer zijn

whey na training hoeft niet per se

ontbijt brinta naar 100gram zetten

je kunt voor je training ook een bord rijst nemen + eieren, anderhalf uur voor je training aanvangt beginnen met naar binnen te werken
en dan 45min voor je training aanvangt 40gram whey naar binnen kieperen, dat zou dan in theorie ergens onder trainingstijd activeren(welk het punt is dat je het ook echt kan gebruiken).

na je training weer gewoon een bord rijst+vlees naar keuze
gainers zijn troep, en die dextrose na je workout is ook maar een hype die op niets trekt, je hebt nog genoeg koolhydraten in je lichaam zitten

*zilvervliesrijst uiteraard

** en ik mis nog visolie , als je aan de supplementen wilt zorg dan dat je die erin hebt

Misschien nog een banaantje als Pre WO ? Voor de rest ziet het er goed uit

Vind het er zeer netjes uitzien. Misschien inderdaad 's morgens die brinta nog omhoog.

ik neem smorgens maar 50 gr omdat ik smorgens echt moeite heb met eten...
hoger kan ik momenteel echt nog ni gaan...

Je kan ook s morgens nog een banaan bij je shake gooien en alles de blender in, deed ik ook in het begin. Vloeibaar is gemakkelijker om binnen te krijgen.

ik neem smorgens maar 50 gr omdat ik smorgens echt moeite heb met eten...
hoger kan ik momenteel echt nog ni gaan...

sta half uur vroeger op, neem een douche, word op je gemak wakker... na een nachtje zonder eten krijg je dan wel honger

mischien een domme vraag.
maar wat bedoel je met kippewit?

ik ben zelf 1.92 en weeg 70 kilo zit met hetzelfde probleem als jou wil ook gainen namelijk.

kippewit is de belgische kipfilet(plakjes) als ik het goed heb :D

Terug
Naar boven