Fitness Seller

Breaking News Buurman bekent dubbele moord

Is toch zo, bijna ieder mens heeft toch al eens slechte gedachten gehad of gefantaseert dat hij iemand zou doden ofzo, of enorme woede gevoeld dat hij wel een moord kon begaan.

Als een rechter bv alles zou zeggen wat hij reeds in gedachten gedaan had, zou iedereen zeggen: weg met dat monster en die smeerlap! Het enige verschil tussen mensen is dat de één het bij gedachten laat, de ander er een fantasieverhaal van maakt (auteurs van misdaadromans, of filmschrijvers enz..), en weer een ander een daad ook werkelijk begaat. Je mag dus denken wat je wil zolang je het niet uitvoert, dat is het verschil tussen de gezonde en de zieke geest.

daar doelde ik helemaal niet op, meer dan 1% van de bevolking is crimineel/gestoord hoor:)

Een filmpje van de kerel:

[Link niet meer beschikbaar]

Nu wachten op de eerste DBB'ers die aan zijn gedrag daarop al zien dat hij een seriemoordenaar is!

Nu wachten op de eerste DBB'ers die aan zijn gedrag daarop al zien dat hij een seriemoordenaar is!
Typisch kenmerk van een seriemoordenaar: wanneer hij niet moord is hij een voorbeeldig mens, steeds bereid om te helpen, steeds vriendelijk...

IK snap niet dat hij op die leeftijd met een dergelijke coup durft rondlopen,scheer dan toch for **** sake alles af :rolleyes:

Of die erop kunnen zien dat het gewoon een normale kerel is, die onder een toevallige samenloop van omstandigheden eventjes uit de bocht ging.

Als je zegt dat deze kerel gestoord is, is dat echt geen speculatie. Dat hij een seriemoordenaar is, kan je aan twijfelen, al zijn experts er ook vrij zeker van dat hij al eerder gemoord heeft.

Ronald Janssen bekent moord op Annick Van Uytsel

DM update Ronald Janssen (38), die toegaf dat hij Shana Appeltans (18) en Kevin Paulus (22) dood­schoot, heeft nu ook bekend dat hij in april 2007 studente Annick Van Uytsel (18) vermoordde. Dat werd ons uit bronnen dicht bij het onderzoek bevestigd. Het parket van Leuven wilde niet reageren en geeft maandag om 9 uur meer uitleg.

Het onderzoek kwam in een stroomversnelling terecht nadat Roland Janssen uit Halen werd aangehouden voor de moord op zijn buurmeisje Shana Appeltans en haar vriend Kevin Paulus. De Leuvense parketwoordvoerder Patrick Vits bevestigde eerder al dat Janssen "een ernstig spoor" vormt in het onderzoek. "Dat is ook de reden waarom vanaf de eerste dag ook Leuvense speurders mee onderzoeksverrichtingen hebben gedaan in het onderzoek naar de moord op het jonge koppel in Loksbergen", zei Vits.

Janssen bekende de moord op Van Uytsel vrijdagavond al. Dit weekend bevestigde hij zijn bekentenis.

Op fuif aanwezig
Annick Vanuytsel verdween eind april 2007 na een fuif in Schaffen. Enkele dagen later op 3 mei werd ze teruggevonden in het Albertkanaal in Lummen. Jef Vermassen, de advocaat van de ouders van Annick, stelde eergisteren er zo goed als zeker van te zijn dat Janssen ook Van Uytsel vermoordde. Janssen zou volgens krantenberichten ook aanwezig geweest zijn op de fuif waar Annick verdween.

Het laatste signaal van de gsm van Annick werd opgepikt door de zendmast van Halen vlakbij de woning van Janssen. De fiets van Annick dook bovendien op aan het kot in Leuven waar Janssen als student verbleef. Janssen zei ten slotte dat hij zijn wapen dumpte vlakbij de plek waar eerder met man en macht werd gezocht naar Annick. (bjm/sam/ee)

10/01/10 22u00

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd naar de uitspraak.

Dat dacht ik ook altijd...

Een maat van me heeft overlaatst moeten meezitten in een volksjury ivm een moord met een kapotgeslagen biermesje, die kerel was hennig toegetakeld, zelfs zn geicht was eraf gesneden en alle muren hingen vol bloed, de dader kreeg na 3 processen (lang leve procédurefouten) 15 jaar

Lijkt me dat hij die 15 jaar noway helemaal hoeft uittezitten

Dat klinkt echt messed up!

Ik ben iemand die vind dat zo goed als alles moet kunnen, maar hoe ****ing fout is het om zoiets online te zetten? What the ****. Opzich vind ik het fantastisch dat zoiets online komt maar via de standaard?

Ik vind dat in deze hele heisa de media van dit land weer eens bewezen heeft een bende oncompetente relnichten te zijn. Zoals die live chatsessie vanop de huiszoeking etc, "lekken" direct raporteren als bevestigd nieuws,....

De Belgische Ted Bundy, benieuwd of hij nog meer gaat bekennen.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

13 Psychopathic killers with inadequate, rage-filled personalities who "snapped"
14 Ruthlessly self-centered psychopathic schemers
15 Psychopathic "cold-blooded" spree or multiple murders
16 Psychopaths committing multiple vicious acts

Voor het waard is, in ieder geval een behoorlijk ziek persoon als je uitgaat van The scale of evil.

Halen is hemelsbreed niet zo ver verwijderd van Maastricht en daar is 17 jaar geleden Tanja Groen vermist geraakt. Zou me niks verbazen als de beerput echt nog opengaat de komende tijd.

Laatst bewerkt:
Begaaide shizzle. Nu afwachten wat hij nog allemaal op zijn kerfstok heeft.

vermoedelijk heeft hij ook de moord op Tamara Morris op zijn geweten.

Sjonge jonge...
De ouders van Annick hebben nu toch enigszins rust gevonden nu ze de dader kennen.

Ik ben voorstander van Middeleeuwse folterpraktijken om deze man gerechtigheid te bezorgen.

Denk je dat of is dit echt een mogelijkheid?

Dat heeft al in de krant gestaan dat de vermoedens er zijn.
Er zou ook nog een nederlandse zakenman vermoord zijn, een jaar geleden ofzo, die hebben ze daar in de buurt in stukken gesneden terug gevonden.

Guardians theorie wordt dus toch iets van werkelijkheid. Een psychokiller die getriggerd werd om te moorden door een burenruzie die waarschijnlijk niks voorstelde.

Zou me niks verbazen als die kerel al jaren her en der moorden aan het plegen is geweest.

Guardians theorie wordt dus toch iets van werkelijkheid. Een psychokiller die getriggerd werd om te moorden door een burenruzie die waarschijnlijk niks voorstelde.

Zou me niks verbazen als die kerel al jaren her en der moorden aan het plegen is geweest.

Ziek:(.
Toch goed dat ze die kerel te pakken hebben gekregen.

Maar dan moet hij toch de intentie hebben gehad om opgepakt te worden. Ik ga er vanuit dat hij slim genoeg is om zijn moorden verborgen te houden. Misschien wilde hij eindelijk roem voor zijn 'werk'?

Terug
Naar boven