MuscleMeat

Buurtbewoners aan de haal met tienduizenden euro's van dieven

Peiling Peiling zou jij graaien ?

• ja, ik kan het goed gebruiken

Stemmen: 85 84,2%
  • nee, ik ben een eerlijk mensch

Stemmen: 16 15,8%

• Totaal stemmers
    101
O REALLY.. ik ken je niet maar ik weet zeker dat als jij nu over straat zou lopen en het biljetten zou regenen je zeker wel even een oppakt.

Je kent me inderdaad niet. Ik weet wel zeker dat ik het geld zou terug brengen als het gaat om geld dat is gestolen van mensen en niet van een bank. Een bank is onpersoonlijk en is gedekt tegen dit soort voorvallen, personen kunnen zich amper verzekeren voor gestolen geld.

Ik zou zeker zoveel mogelijk pakken :)

Lijkt me lachen om een keer allemaal nepbriefjes te maken en dan ergens uit te strooien :roflol:

Denk wel dat je flink de sjaak bent als je wordt gepakt :D

ALS je wordt gepakt;)

Zie het al voor me dat die mensen meteen de straat op rennen en vol worden aangereden, de ene na de andere auto knalt op elkaar, alles en iedereen in rep en roer, brand breekt uit omdat ze het elektriciteitskastje omver hebben gereden. Huizen fikken af. De brandweer kan niet op tijd erbij vanwege de kettingbotsingen en dat alles door een simpel grapje:p

Nee dan zou ik het wel in een rustig dorpje doen:)

Portemonnee aan een touwtje 2.0

De marginalen in Zedelgem kunnen weer een paar dagen zonder geldproblemen op café gaan. :rolleyes:

Zou er flink overheen schijten en kijken wie er dan nog zo gretig is om de door stront doorweekte geldbriefjes te graaien.

Ik zou het terug brengen....
als ik al was wezen graaien..........

Ik zou een oude oma op de grond duwen en dan al het geld weg graaien.

Als de straat vol zou liggen zou ik zeker graaien.
Niet omdat ik het nou perse nodig heb, maar geld is gewoon altijd makkelijk.
Je hebt er niet snel genoeg van.
Mocht mijn kop dan op camera staan zou ik een gedeelte terug brengen.
Ze hebben toch geen idee hoeveel ik dan gegraaid heb.

• Topic Starter Topic Starter
zou in eerste instantie graaien (bescheten of niet). zou wel wat wroeging hebben achteraf, maar het toch houden.

iemand met zoveel geld in huis, da's niet pluis (hé, dat rijmt) en moet nog genoeg op de bank hebben.

als ik achteraf hoor dat ze er niet echt hebben onder te lijden zou ik hen wel nog een mooie ruiker bloemen opsturen met een briefje 'bedankt!'

zou in eerste instantie graaien (bescheten of niet). zou wel wat wroeging hebben achteraf, maar het toch houden.

iemand met zoveel geld in huis, da's niet pluis (hé, dat rijmt) en moet nog genoeg op de bank hebben.

als ik achteraf hoor dat ze er niet echt hebben onder te lijden zou ik hen wel nog een mooie ruiker bloemen opsturen met een briefje 'bedankt!'

Of ze hebben juist al dat geld in huis omdat ze de banken niet meer vertrouwen. hee

Terug
Naar boven