MuscleMeat

Buurtbewoners aan de haal met tienduizenden euro's van dieven

Peiling Peiling zou jij graaien ?

• ja, ik kan het goed gebruiken

Stemmen: 85 84,2%
  • nee, ik ben een eerlijk mensch

Stemmen: 16 15,8%

• Totaal stemmers
    101
Als ik daar een rolletje zie liggen met een waarde van rond de 5000 euro dan twijfel ik er echt niet over om dat op te rapen hoor. kan je wel een maandje voor werken

Je kent me inderdaad niet. Ik weet wel zeker dat ik het geld zou terug brengen als het gaat om geld dat is gestolen van mensen en niet van een bank. Een bank is onpersoonlijk en is gedekt tegen dit soort voorvallen, personen kunnen zich amper verzekeren voor gestolen geld.

Oke begrijpelijk! Maar je hebt hopelijk wel in je hoofd dat het geld toch nooit bij de mensen terug komt. Of je het nou grabbed of niet gaat niks aan de situatie voor de gedupeerde veranderen.

Tenzij het het laatste spaargeld is van iemand zou ik er zeker geen problemen mee hebben, vooral niet als het van een bank is.

beide reported voor offtopic.

Graaien voor je leven

iedereen is over de rooie als zijn fiets is gestolen of bij hem thuis is ingebroken en spul weg is, maar deze biljetten raapt iedereen op over andermans rug om

geld wat van een ander is, waar hij naar alle waarschijnlijkheid hard voor heeft gewerkt, erg zwak om dat te stelen, want dat is het.

faith in humanity, lost

YOu bitches be talkin shit here!! But when the moment comes.....you gonna be pickin that shit up as if your life depended on it!!! :p

Ja ik zou graaien.

Wat zal die gast blij zijn dat hij net op dat moment daar rijdt, in een ****ing BUSJE nog wel. Je zou maar op de fiets zijn en moeten stoppen met graaien omdat je simpelweg niet meer kan dragen. Dat zou pas écht pijnlijk zijn.

Even lekker 50k van de weg rapen. Dikke prima. Wel even die arme bestolen mensen een kaartje sturen. Vanuit Hawaii. ALOHA!

We zitten in een crisis en ik ben sinds kort werkloos, tuurlijk ga ik graaien en dat ze maar niet denken dat ik het terug ga brengen!

nee, ik ben een eerlijk mensch.

ik weet wel in welke straat ik de komende dagen zou gaan inbreken

Terug
Naar boven