Fitness Seller

Buurtbewoners aan de haal met tienduizenden euro's van dieven

Peiling Peiling zou jij graaien ?

• ja, ik kan het goed gebruiken

Stemmen: 85 84,2%
  • nee, ik ben een eerlijk mensch

Stemmen: 16 15,8%

• Totaal stemmers
    101
Doet me denken aan de lagere school, waar we ook als wilde beesten reageerden als iemand zijn bak knikkers tegen de grond ging. :roflol:

Laatst bewerkt:
Van eerlijk zijn is nog nooit iemand rijk geworden...

Als je geld op straat vindt, en je WEET aan wie het toebehoort, dan ben je een dief.

Pakken en rennen. Ze zullen vast wel verzekerd zijn als ze zoveel geld hebben.

Brievenbus gekraakt in 'graaidorp'

In de Belgische plaats Zedelgem is de brievenbus van het gemeentehuis gekraakt. De brievenbus was bedoeld voor enveloppen met geld, die eerlijke Zedelgemnaren daarin konden stoppen.

Anderhalve week geleden dumpten dieven een gestolen kluis in het dorp. In de kluis zat ongeveer een miljoen euro. Dat geld kwam op straat terecht. Bewoners graaiden het van de straatstenen en staken het in hun zak.

De burgemeester van Zedelgem riep op het geld terug te brengen. Hij vond dat het terug moest naar de rechtmatige eigenaar. Bewoners konden de bankbiljetten bij het gemeentehuis afgeven, of ze anoniem in de brievenbus stoppen.

Half miljoen zoek
Die brievenbus is nu dus gekraakt. Of er geld inzat, en zo ja hoeveel, is niet bekend.

Inwoners van Zedelgem hebben inmiddels zo'n 50.000 euro ingeleverd bij de politie of de gemeente. De politie heeft ongeveer 450.000 euro op straat verzameld. Een half miljoen euro is nog altijd zoek.

http://nos.nl/artikel/501274-brievenbus-gekraakt-in-graaidorp.html

:roflol:

Best een brievenbus plaatsen voor de gestolen biljetten uit de brievenbus voor gestolen biljetten.

Als je geld op straat vindt, en je WEET aan wie het toebehoort, dan ben je een dief.
Dan maar een dief, als het geld uit zo'n geldbusje komt. Maar als de eigenaar zich bekend zou maken, zou ik het terug geven.

Kortom, is het een medebewoner (ingroup) zou ik het teruggeven, maar overheid (outgroup), dan mag je mij als dief beschouwen. :D

Brievenbus gekraakt in 'graaidorp'

In de Belgische plaats Zedelgem is de brievenbus van het gemeentehuis gekraakt. De brievenbus was bedoeld voor enveloppen met geld, die eerlijke Zedelgemnaren daarin konden stoppen.

Anderhalve week geleden dumpten dieven een gestolen kluis in het dorp. In de kluis zat ongeveer een miljoen euro. Dat geld kwam op straat terecht. Bewoners graaiden het van de straatstenen en staken het in hun zak.

De burgemeester van Zedelgem riep op het geld terug te brengen. Hij vond dat het terug moest naar de rechtmatige eigenaar. Bewoners konden de bankbiljetten bij het gemeentehuis afgeven, of ze anoniem in de brievenbus stoppen.

Half miljoen zoek
Die brievenbus is nu dus gekraakt. Of er geld inzat, en zo ja hoeveel, is niet bekend.

Inwoners van Zedelgem hebben inmiddels zo'n 50.000 euro ingeleverd bij de politie of de gemeente. De politie heeft ongeveer 450.000 euro op straat verzameld. Een half miljoen euro is nog altijd zoek.

http://nos.nl/artikel/501274-brievenbus-gekraakt-in-graaidorp.html

:roflol:

Wat een geniaal idee! :roflol:

Net op het 19u-journaal; mensen krijgen nog tot het einde van de maand om geld terug te brengen. Daarna wordt het gerecht ingeschakeld...

Uhu... :)

Haha hoe zouden ze dat willen doen.

Ik zou graaien wat er te graaien valt, dan meteen weg wezen. Je gaat me toch niet vertellen dat, dat geld geregistreerd staat, haha.

Net op het 19u-journaal; mensen krijgen nog tot het einde van de maand om geld terug te brengen. Daarna wordt het gerecht ingeschakeld...

Uhu... :)

het grappige is, zulke dreigementen werken ook nog eens echt op het gros vd halve zolen:roflol:

holy **** wie bewaart er nou weer een miljoen in een kluis. Dan ben je wel echt full r*tard om geen degelijke kluis aan te schaffen.

Haha grappig dat ze die brievenbus ook plunderen. In Zedelgem wonen wel wat badasses precies :)
ze zouden terug verklik- premies moeten invoeren ginder.

Wat een r*tard ben je dan als je mensen oproept om het geld in een ****ing brievenbus te stoppen.

Terug
Naar boven