kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdomme, ja! Harde tijden waren het in het lagerDoet me denken aan de lagere school, waar we ook als wilde beesten reageerden als iemand zijn bak knikkers tegen de grond ging.![]()

Doet me denken aan de lagere school, waar we ook als wilde beesten reageerden als iemand zijn bak knikkers tegen de grond ging.![]()

Dan maar een dief, als het geld uit zo'n geldbusje komt. Maar als de eigenaar zich bekend zou maken, zou ik het terug geven.Als je geld op straat vindt, en je WEET aan wie het toebehoort, dan ben je een dief.

Brievenbus gekraakt in 'graaidorp'
In de Belgische plaats Zedelgem is de brievenbus van het gemeentehuis gekraakt. De brievenbus was bedoeld voor enveloppen met geld, die eerlijke Zedelgemnaren daarin konden stoppen.
Anderhalve week geleden dumpten dieven een gestolen kluis in het dorp. In de kluis zat ongeveer een miljoen euro. Dat geld kwam op straat terecht. Bewoners graaiden het van de straatstenen en staken het in hun zak.
De burgemeester van Zedelgem riep op het geld terug te brengen. Hij vond dat het terug moest naar de rechtmatige eigenaar. Bewoners konden de bankbiljetten bij het gemeentehuis afgeven, of ze anoniem in de brievenbus stoppen.
Half miljoen zoek
Die brievenbus is nu dus gekraakt. Of er geld inzat, en zo ja hoeveel, is niet bekend.
Inwoners van Zedelgem hebben inmiddels zo'n 50.000 euro ingeleverd bij de politie of de gemeente. De politie heeft ongeveer 450.000 euro op straat verzameld. Een half miljoen euro is nog altijd zoek.
http://nos.nl/artikel/501274-brievenbus-gekraakt-in-graaidorp.html
![]()

Ze tegen de muur zetten
Net op het 19u-journaal; mensen krijgen nog tot het einde van de maand om geld terug te brengen. Daarna wordt het gerecht ingeschakeld...
Uhu...![]()

het grappige is, zulke dreigementen werken ook nog eens echt op het gros vd halve zolen![]()
het grappige is, zulke dreigementen werken ook nog eens echt op het gros vd halve zolen![]()