- Waardering
- 2.135
Doet me denken aan middelbare schooltijd waar je voor 10 euro aan kleingeld een hele pauze vermaak had.
Ik zou het overigens filmen en op YouTube zetten.![]()
Rich boys...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan middelbare schooltijd waar je voor 10 euro aan kleingeld een hele pauze vermaak had.
Ik zou het overigens filmen en op YouTube zetten.![]()

Ik zou graaien maar het daarna naar de politie brengen. Wat heeft geld nog voor waarde als je het zo maar "steelt"? Verdien het liever zelf eerlijk. Uiteindelijk is het toch van iemand en zou me behoorlijk genaaid voelen als mensen er met mijn geld van doorgingen, hoeveel ik dan ook bezat. Ben zelf eens een enveloppe met geld verloren onderweg op de fiets, kwam hier na een paar honderd meter achter en was terug gefietst, gelijk weg was die. Was toen nog een behoorlijk bedrag voor me, voelde ook erg k*t toen. Dus nee zal het 99% zeker niet houden, wordt gewoon misselijk bij het idee dat mensen zo hebzuchtig zijn dit te doen.
Ook omdat t gewoon kapot triest is als een malle op geld van een ander te duiken.
Dan is het nog een geluk dat het zoveel is anders gaan ze elkaar nog de hersens in slaan voor t geld
verkapt kijk mij nou eens rijk zijn postOok omdat t gewoon kapot triest is als een malle op geld van een ander te duiken.
Dan is het nog een geluk dat het zoveel is anders gaan ze elkaar nog de hersens in slaan voor t geld

Als je weet van wie het is ga je graaien en het dan eerlijk teruggeven. Mensen die graaien en het houden mogen van mij doodvallen.
volgens jouw filosofie is er toch niet zoiets als 'iemands bezit'? (tenminste niet als je consistent bent)
allemaal mooie woorden totdat er echt een x duizenden euro's op straat liggen![]()
Nee idd, maar dat betekent niet dat je daarom dat geld moet houden, als iemand dat geld verdiend heeft.. Is ook gewoon laf, laag om dat geld te houden. Het is niet jouw bezit maar het behoort jou wel toe.
Heb je inmiddels al een baan? Ik vind mensen die niets mankeren en leven van de portomonnee van de hele bevolking namelijk net zo erg. Ik geloof er dan ook geen **** van dat jij het terug zou geven, sterker nog ik durf m'n ballen ervoor in het vuur te steken.Nee idd, maar dat betekent niet dat je daarom dat geld moet houden, als iemand dat geld verdiend heeft.. Is ook gewoon laf, laag om dat geld te houden. Het is niet jouw bezit maar het behoort jou wel toe.
Heb je inmiddels al een baan? Ik vind mensen die niets mankeren en leven van de portomonnee van de hele bevolking namelijk net zo erg. Ik geloof er dan ook geen **** van dat jij het terug zou geven, sterker nog ik durf m'n ballen ervoor in het vuur te steken.

Ik was toch van plan om tennis uit m'n schema te halen, dat risico durf ik wel te nemen.corleoné is niet erg consistent in wat hij meent en doet, maw hij kan wel degelijk geen problemen hebben met ongegrond leven van het geld andere mensen en tegelijkertijd radicaal tegen een ietwat equivalente daad zijn zoals het houden van het geld in dat scenario.
Beter je post editen dus voordat je daadwerkelijk je ballen in het vuur moet steken![]()

Ik zou zeker wat bij elkaar graaien en dan snel vertrekken.
De politie zelf houdt het ook achter want ze weten toch niet hoeveel er precies weg is.

volgens jouw filosofie is wat er gebeurt toch equivalent met wat iemand verdient? Maw als uiteindelijk blijkt dat iemand anders het geld houdt, was dat toch een onderdeel van het grote "plan"?
Heb je inmiddels al een baan? Ik vind mensen die niets mankeren en leven van de portomonnee van de hele bevolking namelijk net zo erg. Ik geloof er dan ook geen **** van dat jij het terug zou geven, sterker nog ik durf m'n ballen ervoor in het vuur te steken.