Heb zopas te horen gekregen dat ik tot 21 augustus niet moet gaan werken, leuk toch zo'n vakantie Was al bezig met proberen af te vallen, maar heb nu ook het boek "body, een lijfboek" beginnen te lezen en van daaruit vind ik dat ik wel eens wat serieuzer moet beginnen. De methode die daarin staat vind ik iets te drastisch, de low carb methode. Kan me er wel iets bij voorstellen daarom dat ik ook niet al te hoog ben gegaan in men carbs. Ben zolaag nog nooit geweest, dus hopelijk boek ik er goeie resultaten mee. Heb nu toch de tijd om elke dag te gaan sporten dus normaal moeten de resultaten volgen.
Ben 25 jaar, 1,79m groot en weeg 89kg. Ik schat dat mijn BF tss 20-25%. Ga in september op reis, dus had daar wel graag wat afgedaan
Via de Formule van Katch-McArdle, heb ik men BF op 23% gelegd, kom ik uit op een onderhoud van 2883kcal. Daar ga ik nu zo'n 500kcal lager zitten.
Ben van plan maandag, woensdag en vrijdag kt te doen, gevolgd met 30 minuten cardio, na een maand kan dat wel oplopen tot 45min.
Op rustdagen in de week wil ik 60 min cardio doen, kan oplopen tot 75 min. Soms vervang ik dat door eens te gaan fietsen of te mtb'en, dan zal ik mijn kh's wel verhogen. Ook zullen ze in het weekend wel hoger liggen.
In de bijlage vindt je men schema. Als iemand er nog comment op heeft hoor ik het graag!
Ga mezelf elke dinsdag wegen en meten, om te kijken of ik progressie maak. Heb geen vetmeter dus maar met de old fashion lintmeter
Results dinsdag 17/7:
Buik : 99 cm
Borst : 104 cm
Arm (rust): 35 cm
Arm (span): 39 cm
Bil: 64 cm
Kont: 100 cm
Schouders: 122 cm
Gewicht: 88,7 kg
Ben 25 jaar, 1,79m groot en weeg 89kg. Ik schat dat mijn BF tss 20-25%. Ga in september op reis, dus had daar wel graag wat afgedaan
Via de Formule van Katch-McArdle, heb ik men BF op 23% gelegd, kom ik uit op een onderhoud van 2883kcal. Daar ga ik nu zo'n 500kcal lager zitten.
Ben van plan maandag, woensdag en vrijdag kt te doen, gevolgd met 30 minuten cardio, na een maand kan dat wel oplopen tot 45min.
Op rustdagen in de week wil ik 60 min cardio doen, kan oplopen tot 75 min. Soms vervang ik dat door eens te gaan fietsen of te mtb'en, dan zal ik mijn kh's wel verhogen. Ook zullen ze in het weekend wel hoger liggen.
In de bijlage vindt je men schema. Als iemand er nog comment op heeft hoor ik het graag!
Ga mezelf elke dinsdag wegen en meten, om te kijken of ik progressie maak. Heb geen vetmeter dus maar met de old fashion lintmeter

Results dinsdag 17/7:
Buik : 99 cm
Borst : 104 cm
Arm (rust): 35 cm
Arm (span): 39 cm
Bil: 64 cm
Kont: 100 cm
Schouders: 122 cm
Gewicht: 88,7 kg