Fitness Seller

Bye bye fat!

chukki

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
93kg
Heb zopas te horen gekregen dat ik tot 21 augustus niet moet gaan werken, leuk toch zo'n vakantie Was al bezig met proberen af te vallen, maar heb nu ook het boek "body, een lijfboek" beginnen te lezen en van daaruit vind ik dat ik wel eens wat serieuzer moet beginnen. De methode die daarin staat vind ik iets te drastisch, de low carb methode. Kan me er wel iets bij voorstellen daarom dat ik ook niet al te hoog ben gegaan in men carbs. Ben zolaag nog nooit geweest, dus hopelijk boek ik er goeie resultaten mee. Heb nu toch de tijd om elke dag te gaan sporten dus normaal moeten de resultaten volgen.

Ben 25 jaar, 1,79m groot en weeg 89kg. Ik schat dat mijn BF tss 20-25%. Ga in september op reis, dus had daar wel graag wat afgedaan

Via de Formule van Katch-McArdle, heb ik men BF op 23% gelegd, kom ik uit op een onderhoud van 2883kcal. Daar ga ik nu zo'n 500kcal lager zitten.

Ben van plan maandag, woensdag en vrijdag kt te doen, gevolgd met 30 minuten cardio, na een maand kan dat wel oplopen tot 45min.

Op rustdagen in de week wil ik 60 min cardio doen, kan oplopen tot 75 min. Soms vervang ik dat door eens te gaan fietsen of te mtb'en, dan zal ik mijn kh's wel verhogen. Ook zullen ze in het weekend wel hoger liggen.

In de bijlage vindt je men schema. Als iemand er nog comment op heeft hoor ik het graag!

Ga mezelf elke dinsdag wegen en meten, om te kijken of ik progressie maak. Heb geen vetmeter dus maar met de old fashion lintmeter ;)

Results dinsdag 17/7:

Buik : 99 cm
Borst : 104 cm
Arm (rust): 35 cm
Arm (span): 39 cm
Bil: 64 cm
Kont: 100 cm
Schouders: 122 cm

Gewicht: 88,7 kg

Bijlagen

Heb geen advies voor je, maar succes toegewenst!

als eeerste ik heb echt nog nooit iemand zo zien meten.kont billen?wat is het verschil daarvan?bedoel je heupen .onderbuik kan je het best ook meten voor je lovehandles .

ga niet direct lowcarb.Te snel en te veel van het goede.begin gwn met 3kt in de week en 15a20min interval training erna.
wekelijks wisselen van reps en gewicht.zo boek je al resultaten.jezelf volledig geven bij de training.of waarom je ub lb schema?
ik zou niet direct met zoveel cardio beginnen.want als je later al geen resultaat meer boekt zal je nog meer cardio doen.
je lichaam is slimmer dan we denken.
dagen dat je niet traint carbs omlaag.
je kan ook carbcycle.
het beste is als beginneling de schema van hier te nemen en later met je carbs etc spelen.
geniet nu met het lekker eten en af te vallen.

• Topic Starter Topic Starter
als eeerste ik heb echt nog nooit iemand zo zien meten.kont billen?wat is het verschil daarvan?bedoel je heupen .onderbuik kan je het best ook meten voor je lovehandles .

ga niet direct lowcarb.Te snel en te veel van het goede.begin gwn met 3kt in de week en 15a20min interval training erna.
wekelijks wisselen van reps en gewicht.zo boek je al resultaten.jezelf volledig geven bij de training.of waarom je ub lb schema?
ik zou niet direct met zoveel cardio beginnen.want als je later al geen resultaat meer boekt zal je nog meer cardio doen.
je lichaam is slimmer dan we denken.
dagen dat je niet traint carbs omlaag.
je kan ook carbcycle.
het beste is als beginneling de schema van hier te nemen en later met je carbs etc spelen.
geniet nu met het lekker eten en af te vallen.

Heb gwn maar gemeten wat ik kon meten. Met kont bedoel ik gewoon men kont mee genomen en met bil bedoel ik enkel men billen. Vind dat gwn handig om te weten. Maar persoonlijk vind ik enkel men buik het belangrijkste, daar moeten cm's af!

Over dat hele carbcycle heb ik wat rondgelezen en daar stond in dat je carbcycle beter achterwegen laat als je nog zo hoog zit met je BF, daarom dat ik het laat. Maar heb wel gwn een lowcarb genomen, hoewel, ik zit nog aan 145 gram per dag. Heb dat in het verleden niet gedaan, dus wil dat is proberen.

Over de cardio, ik deed altijd al 20 minuten cardio na men kt, dus had deze wel graag opgetrokken. Ga regelmatig ook fietsen, soms wel 3-4 uurs aan een stuk, dus daarom houd ik men cardio ook hoog, kan ik beter fietsen ;)
Of zou je het houden bij 20 minuten na kt? Moet dat niet omhoog in de cut?

Wat ik wel ga veranderen is 1 kipfilet wegdoen en men pasta optrekken naar 100gram dag. Na wat rondlezen zit ik te hoog met men eiwitten. Om de kcal die weg zijn op te krikken zal ik wat kh's bijvoegen.

Zit nu op : 2172,6 kcal 237,7 eiwit 190,55 kh 60,5 vet

Is dat voldoende kcals?

Laatst bewerkt:
Vandaag de eerste meting gedaan en het was maar raar :D

Men gewicht is nu 89,1 (0.4kg erbij :s) ?? Heb dan ook maar eens mijn buikomtrek gemeten en deze is 97cm (-2 cm).

Snap niet goed hoedat komt? Aangezien ik elke dag onder de 500kcal zit. Van het weekend mss wel wat veel alcohol gedronken. Maar gewicht bijkomen en aan de buik afvallen, strange :)

Zou het kunnen zijn door de hiit die ik doe, waardoor ik mss meer spieren maak aan men benen?

Heb fve je cardioplannen doorgelezen maar op je RUSTdagen zou ik RUST houden en niet als een beest 60-75 min cardio doen je lichaam heeft namelijk rust nodig om te herstellen herstelt je lichaam niet goed dan gaan je spieren niet vooruit!

Heel veel succes verder ik blijf je logje zecker volgen'

Maar is het niet de bedoeling om men cardio op te drijven? Is toch een goede manier om vet te verbranden? Ga als eens graag een keer mtb'en of fietsen, is dat niet aan te raden dan?

Yes! Deze morgend nog eens gemeten, na 2 weken in stijgende lijn is het voor het eerst na wat aanpassing de goeie kant aan het uitgaan. 88,7, das -0.9 kg. Door de week superclean gegeten, door het weekend wat minder met op zaterdag wat biertjes, maar daarmee rekening gehoue. Hopelijk blijf ik deze trend houden!

clenbuterol

vraagje drijft celn alleen vet af of ook vocht?? wil mijn deca teso masteron kuur niet om zeep helpen, dus als ik clen zou nemen zou die deca totaal overbodig zijn... naar mijn weten en opzoekingen en gevraagd aan 1 bodybuilder alleen vet en geen vocht maar op 1 paard kan je niet wedden thx alvast

Terug
Naar boven